quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:22 schreef Rejected het volgende:
Wanneer is het verstandig op 433 vleugels te doen t.o.v. 451 schiet van afstand?
In het geval wanneer je veel aanvallers en mdidenvelders hebt.
Jawohl, +3 en zelfs +4 behoren tot de moelijkheden, maar dat komt niet zovaak voor.quote:
Ik denk een wedstrijd of 20, maar ik zeg wat ik gelezen heb en volgens de moderators is een +3/+4 mogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef Rejected het volgende:
Ik heb al bijna 300 wedstrijddagen gespeeld en nog nooit +3 gehad(incl seizoenskaart).
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 januari 2009 04:20 schreef emokid het volgende:
WELKOM BIJ GAMEBASICS, U KRIJGT ZODADELIJK DE TOEGANGSCODE TE HOREN
VIER, VIJF, ZEVEN
Staat die bij jullie ook altijd zo ontzettend hard?
Volgens mij is dit grote onzin, ik speel inmiddels vijf jaar OSM incl seizoenkaart en de hoogst mogelijke stijging in die tijd is +2 geweest. Eigenlijk maar goed ook, want anders worden de spelers wel erg snel veel te goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jawohl, +3 en zelfs +4 behoren tot de moelijkheden, maar dat komt niet zovaak voor.
Pato gekocht met Middlesbrough (:
Bij mij zijn twee competities wel gesimuleerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Rejected het volgende:
Geen simulatie gehad afgelopen nacht, jullie?
Ken hem niet, zit niet zo in de OSM scene, maar wel jong zegquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef KirkLazarus het volgende:
Vandaag is bekend gemaakt dat de manager GiViNgSD enkele dagen geleden is overleden. Hij was onder andere forum-moderator en stafflid voor OSM. Ik heb zelf nog bij hem in een competitie en crew gezeten, het was een erg aardige jongen.
http://www.onlinesoccermanager.nl/forums/topic.asp?forum=-7&topicnr=167956
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |