Bwehehe ik had meegedaan met zo'n postbank actie waar je zo'n gratis telefoon krijgt als je 500 spaart. Nu hebben ze al die toestellen terug moeten halen omdat ze te veel radio golven uitstralen. Nu krijg ik lekker weer een nieuwequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef dagdag het volgende:
Mij telefoon is trouwens verrot
spijbelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja hetzelfde, mn boekverslagen zijn eindelijk allemaal goedgekeurdik moest vandaag de halve dag spijbelen om ze nog te verbeteren..;(
Nog plannen voor het weekend?
Ja hey, ik had 10.000 euro op mijn rekening verwacht, zat er ook niet in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had ''Rits'' of ''Maus'' als TT verwacht
Ja het moest toch af hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ik had meegedaan met zo'n postbank actie waar je zo'n gratis telefoon krijgt als je 500 spaart. Nu hebben ze al die toestellen terug moeten halen omdat ze te veel radio golven uitstralen. Nu krijg ik lekker weer een nieuwe
[..]
spijbelen?naja als het maar goed is he
Nee, geen plannen. Wel verjaardag van een vriendin maar verder niks boeiends. Lekker uitslapen en films kijken.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
D_A is homo
Ja maar had hem netquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ik had meegedaan met zo'n postbank actie waar je zo'n gratis telefoon krijgt als je 500 spaart. Nu hebben ze al die toestellen terug moeten halen omdat ze te veel radio golven uitstralen. Nu krijg ik lekker weer een nieuwe
Wat heb jij nu weer in je UI?quote:
Ga jij nog wat doen dan? Op onze geheime date na dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het moest toch af heen okay, klinkt goed
!
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Hej, ik draai al een aantal SC's mee, mag mijn UI nu in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mason van Metro Stationquote:
Zelfmoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Waarom hebben jullie Muisknop weggejaagd eigenlijk? Zij is kei leuk!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen dan? Op onze geheime date na dan natuurlijk.
[..]
Nee.Neuh, heb nu al geen zin om echt uit te gaan dus een beetje chillen hier en daar denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Pils was jaloers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
quote:
quote:woonplaats: Groningen
Hij is afgeprijsd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef dagdag het volgende:
help
http://www.pdashop.nl/pro(...)real-edition-nl.html
Om die 3 provincies bovenin moeten ze gewoon een greppel graven, water in. Geen last meer van.quote:
't had je dochter kunnen zijn, opaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Is dat het vervolgd op "dag homo's"?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't had je dochter kunnen zijn, opa
9 jaar ouder? MILF.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is maar 9 jaar ouder. Zeur niet. En zo bedoelde ik het eigenlijk het niet, bedoelde leuk in de omgang
Oh is dat metro station naast het Tokio Hotel? Van hun krijg ik nog een Nickelback, anders bel ik The Police.quote:
Kut, bedoelde jonger.quote:
WWHAHAHAHAHAquote:
ja joh ben er niet helemaal bijquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
WWHAHAHAHAHA
Ik lag dus gister in bed tv te kijken, en ik zapte langs TMF () Toen begon er dus net een nummer. Zo'n KUTLIED met een stel homo's die er nog triester uitzien dan Tokio Hotel. Hoe heten ze dan? Metro Station
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
WWHAHAHAHAHA
Ik lag dus gister in bed tv te kijken, en ik zapte langs TMF () Toen begon er dus net een nummer. Zo'n KUTLIED met een stel homo's die er nog triester uitzien dan Tokio Hotel. Hoe heten ze dan? Metro Station
![]()
![]()
Alleen die rechtsboven?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus christus wat is die rechtsboven lelijk!
Die rechtsboven das Trace Cyrus, das de stiefbroer van Mileyquote:
Omg lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:23 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
MIDDAGDUTJE?! Je bent verdomme 17.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsjaik wilde ook niet te gemeen zijn
![]()
En tijd voor een middagdutje, ik ben moetrusten
![]()
!
Ik ga nu een nummer van metro station luisteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die rechtsboven das Trace Cyrus, das de stiefbroer van Miley
Deze wiki heb ik trouwens gemaakthttp://nl.wikipedia.org/wiki/Metro_Station_(band)
Ook jij kan nartuurlijk moe wordenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:23 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Bt rukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Ook jij kan nartuurlijk moe worden(al lijkt dat me sterk meschien moetie wel ff ruken
wut?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Ook jij kan nartuurlijk moe worden(al lijkt dat me sterk meschien moetie wel ff ruken
Omg lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat jij er ook op afkwamquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
Waarom komen de rare verknipte persoonlijkheden altijd per se op deze SC af?
je bent zelf traag.quote:
Je kan ook gewoon optyfen.quote:
Al issie het broertje van Balkenendequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mr_loen is het broertje van skaff-a
Omg ja net als jijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al issie het broertje van Balkenendehij is gewoon irritant.
omg hoor dat dan better ga je maar aan hem vraage omgquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef gers het volgende:
mr_loen is echt niet het broertje van skaffa
skaffa is fucking baas en leon fucking irritant
Hij komt over als iemand van 9.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef gers het volgende:
mr_loen is echt niet het broertje van skaffa
skaffa is fucking baas en leon fucking irritant
mooi bttr dan zo zeikert die zeut als iemand van 80quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
BRING BACK THE QUALITY!!
[ link | afbeelding ]
Nou ja, ik kan tenminste fatsoenlijk Nederlands.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
mooi bttr dan zo zeikert die zeut als iemand van 80
Heb je typkanker ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
mooi bttr dan zo zeikert die zeut als iemand van 80
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.quote:
SCHATJE MAG IK JE FOTOquote:
Dat ik nu in mijn onderbroek voor de computer zit wil niet zeggen dat je een foto van me krijgtquote:
en een foto van dat mênnus ajax shirt wat je heb gekochtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ik nu in mijn onderbroek voor de computer zit wil niet zeggen dat je een foto van me krijgt
Heuheu zotheidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
Middag!
Blauwe uitshirt maat M.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
en een foto van dat mênnus ajax shirt wat je heb gekocht
Royal Sadnessquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTYYYYYYYY
Iemand met een mongool van een kutband in z'n UI heeft nou niet echt het recht anderen te beoordelen op zijn/haar muzieksmaakquote:
Ik moet nog 10 minutenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis, weekend vieren! De mazzel!
boh aziatische studentesquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef bloodysunday het volgende:
Mijn week kan niet meer stuk![]()
7,4 voor mn Scheikunde tentamen
6,4 voor mn Wiskunde tentamen
5,5 voor mn Economie tentame
3 voldoendesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef bloodysunday het volgende:
Mijn week kan niet meer stuk![]()
7,4 voor mn Scheikunde tentamen
6,4 voor mn Wiskunde tentamen
5,5 voor mn Economie tentame
Nog 2 cijfers te gaan, en heb nu 1 onvoldoendequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Ik had een 6.6 voor economie!
Jel, kom je vanaaf ook @mij? Regel wel ff met die jongens bier dan want hier staat niks meerquote:
Ja is gucci!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jel, kom je vanaaf ook @mij? Regel wel ff met die jongens bier dan want hier staat niks meer
Check die bassquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTYYYYYYYY
KEIHARD STAMPEN!@quote:
Ik sliep niet zo goed vannacht en ik kan niet tegen weinig slaapquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.
Inderdaad erg grappig, die plaatjes uit 1997quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik moest hier echt zo hard om lachen!
Ja is goed timo zou een dvd mee nemen van led zeppelin ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja is gucci!![]()
Ik neem sjonnie en noddy wel mee, en een film en bier ofzo?
DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN!!!!!!!!!!11!1!:!!:!!:!:!:!11D:d:d :d::D:quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad erg grappig, die plaatjes uit 1997 [ afbeelding ]
Ach schatje tochquote:
Kut voor je zeg!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat praten jullie met kanker??!?!?! Heel mijn familie is daaraan overleden!!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor je!quote:
Maker van dat plaatje heeft sowieso typkankerquote:
Dankjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maker van dat plaatje heeft sowieso typkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dankje
En met een zo'n groot effectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Ja hoor, een fucking kankerepidemie zeker?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
WHEHEHEquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En met een zo'n groot effect
Gelukkig heb ik al een kanker geneesmiddel uitgevonden, en jij lekker nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, een fucking kankerepidemie zeker?
Dan is het ongetwijfeld nog maar even tot jij ook bezwijkt
Wat maakt mij dat nou uit? Dood ga je toch wel een keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al een kanker geneesmiddel uitgevonden, en jij lekker niet [ afbeelding ]
Verlies je tochquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef reetveter het volgende:
Ehj zaadvragendoog, ik moet morgen tegen je clubbie
Zit je nog steeds in A1 dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dikke schijtWordt weer leuk, met 4 geblesseerden aan onze kant
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in A1 dan?
hEJj B3ejTeuj d@tUhh?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja haten is verlaten voor jou, ciao
!
zinlooshedenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef iszinloos het volgende:![]()
Hoi
Nog wat gebeurd in de afgelopen 6 sc's?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja haten is verlaten voor jou, ciao
!
was jij ook altijd je bibs na big shoppen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat MiVer mee bezig is is geen touw aan vast te knopen
Met jou altijdquote:
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom dan vechtenIk wacht je na school op
op rantsoen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef reetveter het volgende:
Nu even zoveel mogelijk bier drinken want over een uur kan dat niet meer
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
op rantsoen?
gelukkig altijd zaad
zelfproduktie
Hey schattekequote:
Ja, het is echt bagger weer!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
Kankerweer trouwens, heeft hier de hele dag nog geregend
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey schattekelekker dutje gedaan?
[..]
Ja, het is echt bagger weer!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
ja ik was ook afgeleidquote:
Ja hier ook, naar school in de regen.. En naar huis ook weer in de regenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:31 schreef reetveter het volgende:
Het is ook wel weer om lekker in bed te liggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik was gewoon echt heel moe.
Karnemelk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik was ook afgeleid
hier opschroeven naar tribal
wat drink jij? ook geel?
koffie kan ook hyperen
combi met groen ook niet verkeerd
zie maar
groetjes
Ik moest helemaal naar de auto lopen. Kenker regenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hier ook, naar school in de regen.. En naar huis ook weer in de regen
Fas, waar is dat leuke meisje in je UI?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moest helemaal naar de auto lopen. Kenker regen
nog zon gehad daar in twquote:
semi vliegenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]. Met paraplu op fietsen is toch niet zo fijn
.
Weg, ik miste nijntjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fas, waar is dat leuke meisje in je UI?
Ik moest fietsen met Behangplakker achteropquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hier ook, naar school in de regen.. En naar huis ook weer in de regen
en dat kouwgombellenblaasmeisje dan?quote:
beter dan gewonequote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook wel weer om lekker in bed te liggen.
Hoi Fasquote:
Haha, dat is helemaal klotequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest fietsen met Behangplakker achterop
Dus nu heb je 8 paraplu's?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn paraplu is 4x dubbel gegaan
Dat lijk ik zo obsessed door Btquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dat kouwgombellenblaasmeisje dan?
Ja, een ballon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijk ik zo obsessed door Bt![]()
. Maar nijntje heeft gewoon wat ofzo.
Hai Btquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadik ga vanavond ook weer lekker vroeg naar bed.
[..]
Hoi Fas!
Waarom fixen als dat ding zich vanzelf vermenigvuldigd?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fix dat ding binnen 2 seconden mên
de multiplyerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom fixen als dat ding zich vanzelf vermenigvuldigd?
Ja, dat is bij menselijke vermenigvuldiging.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
de multiplyer
opereert vanuit de gleuf
hoes met jou?quote:
Wat een irritant kindquote:
Niet speciaal hoor, deze is ook leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een irritant kind.
Maar Bobby, je prefereert m'n oude UI's?
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoes met jou?
net zo ingenomen
als held uit je msn-ava?
gr
stufi al binnen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef reetveter het volgende:
internetkankerlaptop
vergeten het naar de winkel te brengen
Bier
vage shit dusquote:
Jij bent verliefd op magere hijn ?quote:
hahahaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op magere hijn ?
ik blijf dat lezen als In-augurkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
Muziek inauguratie van Obama was nep
Het was Pablo, en Pablo was dan wel een kat maar toch hield ik heel veel van 'mquote:
Kheb wel een dikke pens, dus het zou best kunnenquote:
veel plezier in parijsquote:
ik leef nog hoorquote:
Te ziek? Omg hij heeft 'm overreden denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was Pablo, en Pablo was dan wel een kat maar toch hield ik heel veel van 'men zn baasje wil niet zeggen hoe 'ie is overleden want het is 'te ziek'.
WHY NOTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef reetveter het volgende:
Nu even zoveel mogelijk bier drinken want over een uur kan dat niet meer
heb ook mijn gevoel met katten gehadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was Pablo, en Pablo was dan wel een kat maar toch hield ik heel veel van 'men zn baasje wil niet zeggen hoe 'ie is overleden want het is 'te ziek'.
Omg, da's niet tof...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij m niet overreden gek. Maar ze waren aan het verhuizen, misschien hebben ze per ongeluk een kast op 'm laten vallen ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te ziek? Omg hij heeft 'm overreden denk ik.
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb ook mijn gevoel met katten gehad
sterkte en cheers up
Nee, ik vind het echt heel erg kutquote:
'ziek'.... yeah right, ze hebben er gewoon een soort babi-pangang van gemaakt maar dan met kat...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe normaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
'ziek'.... yeah right, ze hebben er gewoon een soort babi-pangang van gemaakt maar dan met kat...
Ik denk gewoon realistisch.quote:
quote:Heimwee naar Rembo en Rembo?
22-01-2009
Niet te gleeeeuven!
Niemand minder dan Rembo en Rembo zijn 12 Februari 2009 te gast op de Heldenavond van de Willem de Kooning Academie. In Lantaren/Venster te Rotterdam blikt het TV-duo terug op die gouden jaren en geeft het laatste Rembo en Rembo interview.
Ooh ja vind je? Lekker realistisch om je eigen kat te verwerken tot eten ja.quote:
Wie was het ?quote:
Ik zelf zou het niet doen. Maar het is gewoon een ideetje, waren de baasjes niet toevallig chinezen ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja vind je? Lekker realistisch om je eigen kat te verwerken tot eten ja.
Zou jij dat ook doen als je een kat had waar je heel veel van hield?
Kom op zeg, wat ben je, twaalf?
Nee, dat waren ze niet. En ik snap niet waarom je niet fatsoenlijk kunt reageren, als jouw kat dood zou zijn zou ik het ook erg voor je vinden en hier kun je niet eens een beetje medeleven tonen maar moet je achterlijke opmerkingen maken over Chinezen? Grow up.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zelf zou het niet doen. Maar het is gewoon een ideetje, waren de baasjes niet toevallig chinezen ?
daar moet je ook niet achter gaan staan, maar voor gaan liggen !quote:
Nou vooruit dan maar:: ik vind het heel erg voor je hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat waren ze niet. En ik snap niet waarom je niet fatsoenlijk kunt reageren, als jouw kat dood zou zijn zou ik het ook erg voor je vinden en hier kun je niet eens een beetje medeleven tonen maar moet je achterlijke opmerkingen maken over Chinezen? Grow up.
M'n tante heeft eens een hond van m'n oma overreden dus zo gek is dat niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij m niet overreden gek. Maar ze waren aan het verhuizen, misschien hebben ze per ongeluk een kast op 'm laten vallen ofzoik kom er nog wel achter
..
Ja hoor, alsof ik nu je medelijden nog hoef. Je zou me pas een plezier doen als je leert een beetje normaal te reageren op mensen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar:: ik vind het heel erg voor je hoor.
Amaai, sprong die hond zomaar ineens de weg op ofzo ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n tante heeft eens een hond van m'n oma overreden dus zo gek is dat niet.
Whut?quote:
moet jij geen film kijkenquote:
Liep daar buiten los rond.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Amaai, sprong die hond zomaar ineens de weg op ofzo ?
Wat voor film?quote:
Zack en miri making a pornoquote:
Denk dat ik 'm in de bios ga kijkenquote:
wel met een chick hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm in de bios ga kijken.
De zee,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef MiVer het volgende:
de juiste golf nemen
los koppelen van verlangen
dan in de flow
Maar vertel eens meer over de film danquote:
Monroeville, Pennsylvania roommates Zack Brown (Seth Rogen) and Miriam "Miri" Linky (Elizabeth Banks), who've been friends since the first grade, are facing hard times and a mountain of debt. Miri works at the local shopping mall and Zack works at a coffee shop, but they are so inundated with unpaid bills that their water gets turned off right before their high school reunion. At the reunion, Miri attempts to seduce her attractive former schoolmate Bobby Long (Brandon Routh), while Zack strikes up a conversation with Brandon St. Randy (Justin Long), who reveals that he is a gay porn star, and is Bobby's boyfriend.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar vertel eens meer over de film dan.
Wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef gers het volgende:
[..]
Monroeville, Pennsylvania roommates Zack Brown (Seth Rogen) and Miriam "Miri" Linky (Elizabeth Banks), who've been friends since the first grade, are facing hard times and a mountain of debt. Miri works at the local shopping mall and Zack works at a coffee shop, but they are so inundated with unpaid bills that their water gets turned off right before their high school reunion. At the reunion, Miri attempts to seduce her attractive former schoolmate Bobby Long (Brandon Routh), while Zack strikes up a conversation with Brandon St. Randy (Justin Long), who reveals that he is a gay porn star, and is Bobby's boyfriend.
After returning home from the reunion, the apartment's electricity is turned off. Inspired by both the cultural mainstreaming of porn and the successful viral video that a coffee shop patron shot of Miri in a state of undress, Zack convinces Miri to film a pornographic movie together to make money.
leuke film wel een cliche kuteindequote:
moet je niet naar de egelsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Godver, blijkt de feest 2 weken geleden geannuleerd te zijn. Ga ik voor niets naar het werk.
Dacht dat ik moest werken jaquote:
Wat voor feest ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Godver, blijkt de feest 2 weken geleden geannuleerd te zijn. Ga ik voor niets naar het werk.
Kort en bondigquote:
Feestavond voor familie's en/of bedrijven. Ik moet dan voor het eten, drinken en activiteiten zorgen.quote:
Zwolle 1-2 achterquote:
de wirwarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De zee,
eindeloze wirwar van golven,
en erg nat.
Tragisch he? Ik vroeg me net af waarom het zo saai was.. Maar toen bedacht ik me dat ik hier normaal ook nooit ben op vrijdagavond dus dat het vast altijd zo isquote:
heb wel iets met wetenschapquote:
Het vult wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb wel iets met wetenschap
dus hoi
wat IK hier doe?
het vult, weet je
dat dus
gr
nachtmerrie met de cirkelsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch he? Ik vroeg me net af waarom het zo saai was.. Maar toen bedacht ik me dat ik hier normaal ook nooit ben op vrijdagavond dus dat het vast altijd zo is
Normaal is het een stuk drukker hier hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch he? Ik vroeg me net af waarom het zo saai was.. Maar toen bedacht ik me dat ik hier normaal ook nooit ben op vrijdagavond dus dat het vast altijd zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |