Plunge Protection Team, zou grote koersvallen moeten tegengaan, of het daadwerkelijk bestaat is een tweede...quote:
Dat het bestaat staat vast, wanneer ze in actie komen is maar te betwistenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Plunge Protection Team, zou grote koersvallen moeten tegengaan, of het daadwerkelijk bestaat is een tweede...
quote:In NOVA een gesprek met vice-premier en minister van Financiën Wouter Bos. En een gesprek met de nieuwe topman van ING, Jan Hommen. In de studio reageert Roel Janssen, financieel journalist bij NRC Handelsblad.
Nou dat wordt dus een half uur lang marketingpraat. Hadden ze bij NOVA nou echt niet een kritisch zwaargewicht als een Boot of Eijffinger uit kunnen nodigen. Of voor mijn part zelfs Mathijs Bouman.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen ING op 8 euro stond heb ik een deel verkocht. Op 5,35 (de timing was erg goed ditmaal) ben ik weer ingestapt op ING en AEGON (120% long).quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Mendeljev het volgende:
LXIV, ga jij trouwens cashen op je aandelen ING of houd je aan?
Crisis, hoeveel geld heb je over dat je met zoveel geld op zo een aandeel durft te gokkenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toen ING op 8 euro stond heb ik een deel verkocht. Op 5,35 (de timing was erg goed ditmaal) ben ik weer ingestapt op ING en AEGON (120% long).
In principe ben ik bezig mijn positie ING wat af te bouwen, maar ik doe dat wel over een langere periode en gestaffeld. En als ik kansen zie dan neem ik ze.
tussen de 8 en de 10 euro verkoop ik er een paar duizend. Dan kan de koers verder stijgen en zit ik goed, of de koers kan dalen en dan koop ik tussen 6 en 7 weer (meer) aandelen bij. (voor hetzelfde bedrag als ik verkocht heb)
Ik probeer het gokdeel juist zo klein mogelijk te houden door in tijd en instapmoment te spreiden.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Crisis, hoeveel geld heb je over dat je met zoveel geld op zo een aandeel durft te gokken.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Vlees noch vis-slot... maar ja hier moeten we het maar mee doen.
De futures mogen voor de rest zorgen morgen
Die hebben nog een kleine rally te goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Nikkei-future +2% maar dat is alleen maar goed want dat kan morgen enkel minder worden![]()
Sorry dit is vast heel irritant voor de lezer
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef SjonLok het volgende:
Ik zie dat de TT is veranderd. Misschien kan er nog een referentie naar de ING-deal bij? "AEX sluit 5,8% hoger dan deal ING met NLse staat" of zoiets. Dat maakt 't later makkelijker terug te vinden.
thanks!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
SeLang, ik zal morgen kijken of ik nog een betere voorbeeldbrief kan plaatsen. Hopelijk worden er wat meer details over de overeenkomst bekend.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |