Bij deze. Geen idee de hoeveelste versie dit is, maar hij komt er weer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JA
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel handig om de OP van de vorige te pakken ivm aanwezigheidslijst etc.
Wie is hier nou mod van GC dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel handig om de OP van de vorige te pakken ivm aanwezigheidslijst etc.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Misstique het volgende:
Pummel.
Is dat een serieuze vraag op dit moment?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod van GC dan?
Pummel.
Het was meer een retorische vraag, to be honest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag op dit moment?.
Nou, nee. Ik kan daar ook godsgruwelijk aggressief van worden. Net van dat goeiemoggel af, krijg je ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:00 schreef jogy het volgende:
Ligt aan mij,
Excuses, ik heb idd blindelings de vorige OP gepakt zonder me te bedenken dat er in het vorige topic nog mutaties zijn geweest.quote:
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef Kreator het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet op de lijst.
Zeg, mag de ballotagecommissie dat zelf uitmaken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.
Van andere leden kreeg ik allemaal smsjes met een nee betreffende Kreator. Dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Zeg, mag de ballotagecommissie dat zelf uitmaken?
Sanne, Aventura, Yvonne en Ripley. Maar kennelijk is de interne communicatie nog niet optimaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:32 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zitten er ook alweer in de ballotagecommissie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |