Keine ahnung...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef TheSilencer het volgende:
Grappig, maar wat moet je ermee...
Vet gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
Gemaakt van oude horloge's:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet gedaan![]()
Maar wel heul kitscherig
Geen idee, op de schoorsteenmantel ofso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hbe je de laatste modellen gezien? Moest twee keer kijken of het wel een Seiko was.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Seiko? Heb het merk nooit gemogen.
ik heb hem niet, maar ik ken het materiaal wel. Als je met je pols langs een grof gestucte muur gaat ga je zeker wat zien, maarja tis nou ook niet dat je dat dagelijks doet. ik denk dat als je voorzichtig bent hem zeker een jaar of 1-2 kan dragen zonder dat je er ongelukkig van wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef maok het volgende:
Ik wil deze voor mijn verjaardag vragen (Alessi Kaj):
[ afbeelding ]
En dan de zwarte. Is er iemand die hem heeft? Ik ben namelijk benieuwd of hij een beetje mooi blijft of dat er snel beschadigingen ontstaan. Van de verkoopster in de winkel begreep ik wel dat de grijze variant wel snel smoezelig wordt (Ik zat te twijfelen tussen de grijze en de zwarte).
Volgens mij is dat bij iedereen met dat materiaal, overigens had ik er nooit geen probleem mee hoor, jarenlang zo gedragen, eigenlijk wel fijn dat hij nooit afzaktequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef maok het volgende:
hmm, dat klinkt een beetje als een allegische reactie.
Ik hoop wel dat ik er dan tegen kan, ik heb een best wel gevoelige huid
Ik heb zelf zoiets, ik denk dat het materiaal vergelijkbaar is, het is een soort van stugge rubber, in de zomer zweet het heel erg, maar allergische reacties krijg je er denk ik niet van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef maok het volgende:
En dan de zwarte. Is er iemand die hem heeft? Ik ben namelijk benieuwd of hij een beetje mooi blijft of dat er snel beschadigingen ontstaan. Van de verkoopster in de winkel begreep ik wel dat de grijze variant wel snel smoezelig wordt (Ik zat te twijfelen tussen de grijze en de zwarte).
Hij doet het!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef TheSilencer het volgende:
Niet mijn eigen foto, wel dit model om de pols (helaas nog geen batterij erin)...
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:47 schreef Matsje het volgende:
Hoi, ik post hier niet zo vaak maar ik lees wel veel. Nu dacht ik dat ik toch maar eens moest gaan posten.
Op 13 december jongstleden heb ik namelijk mijn eerste "echte" horloge gekocht (vorige aankoop was een Guess Collection). Het was mijn 20e verjaardag en ik besloot mijn droomhorloge te kopen, de IWC 3717-01. Nu heeft een vriend van mij kortgeleden hetzelfde horloge aangeschaft en aangezien fotografie een hobby van hem is, besloten wij een kleine fotoshoot te houden van onze horloges. Degene met de zwarte croco band is de mijne en degene met de St. Exupery bruine band is van hem. Ik hoop dat jullie de foto's kunnen waarderen:
Gaaf!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Even wat ongewoons pimpen. (hij stond ook al in deel 9)
Ik ben sinds een paar jaar de trotse eigenaar van een Festa 720 met het serienummer 326803 en de notitie KM op de wijzerplaat. Het horloge dateert van 1943 en heeft een 17 jewels uurwerk. De notitie KM houdt in dat het verstrekt werd aan de Kriegsmarine. Horloges die werden verstrekt aan de Wehrmacht hadden voor het serienummer een D (Deutsche) en na het serienummer een H (Heer). Voor de Kriegsmarine volstonden de letters KM op de wijzerplaat. Ondanks dat het een oud 'karretje' is loopt het perfect. Ik heb inmiddels een mooie replica van de originele horlogeband die erbij hoort.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig(e) horloge(s)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:47 schreef Matsje het volgende:
Hoi, ik post hier niet zo vaak maar ik lees wel veel. Nu dacht ik dat ik toch maar eens moest gaan posten.
Op 13 december jongstleden heb ik namelijk mijn eerste "echte" horloge gekocht (vorige aankoop was een Guess Collection). Het was mijn 20e verjaardag en ik besloot mijn droomhorloge te kopen, de IWC 3717-01. Nu heeft een vriend van mij kortgeleden hetzelfde horloge aangeschaft en aangezien fotografie een hobby van hem is, besloten wij een kleine fotoshoot te houden van onze horloges. Degene met de zwarte croco band is de mijne en degene met de St. Exupery bruine band is van hem. Ik hoop dat jullie de foto's kunnen waarderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |