Pics gemaakt met me telefoonquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef StateOfMind het volgende:
Zeer mooi gemaakte pics!
Pijnlijke beschadigingenDe eerste kras doet het meeste zeer.
Meneer kan er niet mee omgaan, ik zal hem terug kopen als ik jou wasquote:Op zondag 15 februari 2009 17:05 schreef Adsum het volgende:
Godverdomme, verkoop ik een horloge in gloednieuwe staat, maakt meneer er binnen een paar weken van die dikke krassen op...
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:05 schreef Adsum het volgende:
Godverdomme, verkoop ik een horloge in gloednieuwe staat, maakt meneer er binnen een paar weken van die dikke krassen op...
ik vind het een heel mooi, degelijk uurwerk.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat Unitas kaliber is een van de eerste die je uit elkaar gaat halen op de uuwerkmakers opleiding... lekker groot
Een Rolex natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wat komt er eigenlijk voor de Panerai terug Adsum (ik las dat je hem alweer weg doet)?
Wat maakt IWC toch mooie horlogesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:47 schreef Matsje het volgende:
Hoi, ik post hier niet zo vaak maar ik lees wel veel. Nu dacht ik dat ik toch maar eens moest gaan posten.
Op 13 december jongstleden heb ik namelijk mijn eerste "echte" horloge gekocht (vorige aankoop was een Guess Collection). Het was mijn 20e verjaardag en ik besloot mijn droomhorloge te kopen, de IWC 3717-01. Nu heeft een vriend van mij kortgeleden hetzelfde horloge aangeschaft en aangezien fotografie een hobby van hem is, besloten wij een kleine fotoshoot te houden van onze horloges. Degene met de zwarte croco band is de mijne en degene met de St. Exupery bruine band is van hem. Ik hoop dat jullie de foto's kunnen waarderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daytonaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Een Rolex natuurlijk![]()
Eind van de week in mijn bezit als het goed is...
Een andere. Daytona is voor later dit jaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 06:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daytonaof is het een andere geworden?
Welke dan vriend??quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Adsum het volgende:
[..]
Een andere. Daytona is voor later dit jaar.
Normaal gesproken kun je met die ring je resterende/verstreken duiktijd weergeven...maar bij jou staat er geen schaalverdeling op, dus lijkt het me puur voor de sier...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Vetklep het volgende:
btw. kan iemand mij vertellen wat de functie is van de grote draaiknop om de wijzerplaat.
Ik kan hem linksomdraaien
Oh, nooit geweten, en heb wel 3 horloges met dat, leg eens uit dan hoe dat werkt, want hij kan toch niet gaan mee tikken ofzo..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Normaal gesproken kun je met die ring je resterende/verstreken duiktijd weergeven...maar bij jou staat er geen schaalverdeling op, dus lijkt het me puur voor de sier...
Stel je voor dat je om 12.25 het water in gaat...zet je die grote pijl op de ting op 25 minuten (waar de grote wijzer staat op dat moment). Als je voor 45 miunuten lucht me hebt, weet je dat als de grote wijzer bij 45 staat, en jij nog 30 meter onder water bent, je een probleem hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, nooit geweten, en heb wel 3 horloges met dat, leg eens uit dan hoe dat werkt, want hij kan toch niet gaan mee tikken ofzo..
Vet, nooit geweten, wel suf dat dat of zoveel horloges zit dan, net alsof iedereen gaat duikenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:22 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Stel je voor dat je om 12.25 het water in gaat...zet je die grote pijl op de ting op 25 minuten (waar de grote wijzer staat op dat moment). Als je voor 45 miunuten lucht me hebt, weet je dat als de grote wijzer bij 45 staat, en jij nog 30 meter onder water bent, je een probleem hebt.
Hijkan maar 1 kantop draaien, tegen de klok in, omdat zo de tijd alleen maar korter kan worden en niet langer. Het zekere voor het onzekre zeg maar...
't staat stoer...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vet, nooit geweten, wel suf dat dat of zoveel horloges zit dan, net alsof iedereen gaat duikenik heb serieus 3 horloges die t hebben..
Denk dat het meer voor de sier isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Vetklep het volgende:
bedankt voor je antwoord ForrestX, ik had zelf even gezocht in de handleiding maar kon het nergens vinden, ook op internet kon ik het niet vinden.
En ja de horloge is inderdaad groot, maar daar heb ik juist voor gekozen.
Meer wil en misschien wel kan, ik niet veroorloven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:19 schreef Queque het volgende:
Dat Diesel horloge vind ik maar niets. In tegenstelling tot die IWC een stuk terug.
Maar ook het nodige prijs verschil, kwaliteit kost geld.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:58 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
"It retailed for a few hundred thousand dollars just a few years ago in 2005, and was recently sold in a Hong Kong auction for $1.7 million."
December 1974quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:02 schreef StateOfMind het volgende:
Leuke vintage! Welk jaar?
ik denk ook niet dat er in die prijscategorie jonge mensen een markt zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef veni2 het volgende:
Patek,erg mooi vakwerk maar op een of andere manier vind ik het ouwe lullen horloges .
Niet echt een merk wat ik zou kopen.
kindertjes van Quote 500 ouders misschien?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat er in die prijscategorie jonge mensen een markt zijn.
Die kunnen deze horloges niet waarderen denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef ForrestX het volgende:
[..]
kindertjes van Quote 500 ouders misschien?
Ik, via sunnywatches, goed. Ik quote mezelf:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef 7.Leonardo het volgende:
Wie heeft er een tokyo flash besteld en via welke weg? ervaringen aub
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:08 schreef delano.888 het volgende:
Nou maar TVP dan, dmv het horloge wat ik sinds een paar dagen heb en supertrots op ben![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Check die animatie he, dat doettie tussen 18:00 en 01:00 elke 2 minuten, dat is "pimp time"
Zeker een aandachtstrekker, in die paar dagen is me al vaker gevraagd, "huh, wat gaaf, hoe werkt dat?"
via website van tokyoflash, nadeel: ze sturen alles met EMS, dus aangekomen in nederland betaal je mooi 19% belasting plus inklaringskosten. hou hier rekening mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef 7.Leonardo het volgende:
Wie heeft er een tokyo flash besteld en via welke weg? ervaringen aub
Ook best nutteloos als het ook gewoon via een nederlandse winkel kan (sunnywatches dus)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef AcerOne het volgende:
[..]
via website van tokyoflash, nadeel: ze sturen alles met EMS, dus aangekomen in nederland betaal je mooi 19% belasting plus inklaringskosten. hou hier rekening mee.
you strike again!! Knap werk! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef Adsum het volgende:
Yeahh![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rolex Submariner Date "Swiss only" uit 1999, compleet met alle bescheiden
quote:In het uurwerk waren de schroefkoppen beschadigt door een vorige hersteller en ook had hij zwart vet
gebruikt met molybdène in en was een vuile vettige boel, olie waar ze niet mag zijn en er waren twee astappen die niet gesmeerd waren. Iemand die niet gewend was van aan deze calibers te werken alsook verkeerde werkwijze. Er stond geen herstellingsnummer van de vorige hersteller in de bodem.
Voor de herstelling had het uurwerk een amplitude van ong 285° horizontaal, nu 321°, is wel een verschil en duidelijk dat er iets mis was met de smering.
Allereerst nog even mijn eigen foto's.
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. Ik ben even sprakeloos.
Ga niet teveel lullen, let the pictures do the talking. Voor diegene die vonden dat hij er al goed uitzag, kijk de 'voor' foto's maar eens. Een goede camera en lens kan een hoop verbergen. laat je dus niet voor de gek houden als je een tweede hands horloge koopt.
De wijze woorden van Freddy, ik had ook het vermoeden dat er iemand enigszins had lopen prutsen
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VOOR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar een AP kast is wel een van de moeilijkste om te servicen. Zitten veel hoeken in die allemaal scherp moeten blijven.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou zo spannend is een kast opschuren nu ook weer niet.
Mooi gewordenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. Ik ben even sprakeloos.
Ga niet teveel lullen, let the pictures do the talking. Voor diegene die vonden dat hij er al goed uitzag, kijk de 'voor' foto's maar eens. Een goede camera en lens kan een hoop verbergen. laat je dus niet voor de gek houden als je een tweede hands horloge koopt.
De wijze woorden van Freddy, ik had ook het vermoeden dat er iemand enigszins had lopen prutsen
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VOOR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah ik heb honderden kasten opgeknapt, geloof me... het is echt geen raket technologie.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:14 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Maar een AP kast is wel een van de moeilijkste om te servicen. Zitten veel hoeken in die allemaal scherp moeten blijven.
Geloof me ik heb veel verneukte Royal Oak kasten gezien.
Je hebt genoeg geld mang! Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er geen goedkope horloges's <30 () Die niet beschadigen (of niet heeel snel)
Wat voor band heb je nou om die Speedy?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:48 schreef Adsum het volgende:
[ afbeelding ]
Topduo. Ben er super tevreden mee! Morgen even langs ADC voor een nieuwe bezelinleg voor de Sub, deze heeft een vervelend krasje...
Een leren Jürgen nato. Boterzacht en supergaafquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Wat voor band heb je nou om die Speedy?
De kroon van deze horloge is inderdaad lelijk. Verder kan je eens kijken naar wat horloges van Profuomo, soortgelijke stijl en best betaalbaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Noisiv het volgende:
Ik ben al een tijdje helemaal weg van dit horloge:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral het plaatje van de zon/ maan als dag/ nacht aanduiding echt super stoer. Het eniger minpunt vind ik de oversized draaiknop die eraan zit. Ik ben op zoek gegaan naar varianten die erop lijken maar met een kleinere draaiknop zonder succes. Hopelijk kunnen jullie me hier op weg helpen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Adsum het volgende:
[..]
Een leren Jürgen nato. Boterzacht en supergaaf![]()
http://jurgen-straps.nl/shop/catalog/product_info.php?products_id=52&osCsid=76f02945f1256cb3348514ab834eba5c
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:18 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Thanks!
heb je hier of op DZVL een foto waarop de combi beter te zien is?
Met het oog op een vakantie tripje naar NY volgende maand zit een nieuwe klok in de 1e helft dit jaar niet in de planning...althans niet de JLC van mijn verlanglijstje...een niewe bad voor de Speedy is nooit weg natuurlijk!
twijfel nog wel over een Magrette als tussendoortje...spreek me al even aan en heeft een aardig prijsje..alleen nog nooit in het echt gezien...
Thanks!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef Adsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt wel een heel dikke combinatie met deze band; 2 flinke stukken leer ónder de kast...
Magrette is erg leuk voor het geld. Volgens mij goede kwaliteit en qua grootte vergelijkbaar met de 44mm Luminors van Panerai..
Pracht horloge als ie echt zou zijn, ik zou hem daarom niet bij deze aanbieder kopen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef j_metselaars het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Twijfel om hem aan te schaffen.
[ afbeelding ]
Hoe zie je dat? Want hij pretendeert dat deze origineel is...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:01 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Pracht horloge als ie echt zou zijn, ik zou hem daarom niet bij deze aanbieder kopen.
Jeetje wat een gaaf horlogequote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef Adsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt wel een heel dikke combinatie met deze band; 2 flinke stukken leer ónder de kast...
Magrette is erg leuk voor het geld. Volgens mij goede kwaliteit en qua grootte vergelijkbaar met de 44mm Luminors van Panerai..
Dan moet hij wel echt zijn!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:41 schreef j_metselaars het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Want hij pretendeert dat deze origineel is...
quote:
Voorgevoel, met name als je de andere aanbiedingen van deze aanbeider bekijkt op MP. Hij biedt allemaal dure horloges aan voor ¤ 100,-/stuk en allemaal met onscherpe foto's.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:41 schreef j_metselaars het volgende:
[..]
Zowieso zou je kunnen afvragen waar de vouwsluiting á 350 euro is gebleven die bij dit model er standaard bijgeleverd wordt….quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:41 schreef j_metselaars het volgende:
[..]
101% zeker nep. sorry.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef j_metselaars het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties. Ik vind het feit dat hij meerdere immitaties aanbied geen maatgever of het een echt of een nep horloge is. Degene die nep zijn zie je ook aan de prijsstelling. 100 euro.
De verkoper geeft aan dat ie origineel is. Zelf twijfel ik er nu ook wel een beetje aan. Ik heb nog 2 foto's los weten te peuteren. Zie onderstaand en de link naar Marktplaats. Inderdaad bied hij diverse namaakhorloges aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/233850838
Inderdaad nep (beetje mosterd na de maaltijd)... Slechte afwerking rotor geeft het al weg, de verkeerde kleur datumschijf en de verhouding van de subdials tot de rest van de plaat ook! Verkoper maakt hier dus een hele flinke uitglijder want zeggen dat het een echte is is ofwel ONWETENDHEID danwel OPLICHTING!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef j_metselaars het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties. Ik vind het feit dat hij meerdere immitaties aanbied geen maatgever of het een echt of een nep horloge is. Degene die nep zijn zie je ook aan de prijsstelling. 100 euro.
De verkoper geeft aan dat ie origineel is. Zelf twijfel ik er nu ook wel een beetje aan. Ik heb nog 2 foto's los weten te peuteren. Zie onderstaand en de link naar Marktplaats. Inderdaad bied hij diverse namaakhorloges aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/233850838
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef maok het volgende:
Gisteren voor mijn verjaardag gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef maok het volgende:
Gisteren voor mijn verjaardag gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wow mooi horloge!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je die bestellen?
Brilliante combi nu ook om mijn polsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef Adsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf manquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Brilliante combi nu ook om mijn pols
Eigenlijk zou je zo'n mislukt aftreksel van een prachtig merkhorloge gewoon moeten kopen en dan voor de ogen van de verkoper kapot stampen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Inderdaad nep (beetje mosterd na de maaltijd)... Slechte afwerking rotor geeft het al weg, de verkeerde kleur datumschijf en de verhouding van de subdials tot de rest van de plaat ook! Verkoper maakt hier dus een hele flinke uitglijder want zeggen dat het een echte is is ofwel ONWETENDHEID danwel OPLICHTING!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Als jij je centjes aan hem afgegeven hebt zal hij daar niet van wakker liggen, geloof me!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je zo'n mislukt aftreksel van een prachtig merkhorloge gewoon moeten kopen en dan voor de ogen van de verkoper kapot stampen.
mijn horloge wat doe je?! Ja ik heb 'm toch gekocht whehehe.
Ik zorg er dit weekend voor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:18 schreef Adsum het volgende:
[..]
Gaaf man. Kom maar op met die foto's !
Tof horloge! Waar gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef maok het volgende:
En ik heb mijn verjaardagscadeautje opgehaald:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |