Mjah, het is nieuws he. Wanneer maak je de foto wel en wanneer niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap ook niet dat er pers mensen zijn die doodleuk foto's kunnen maken van huilende ouders enzo... ik zou dat echt niet kunnen...
Wegstoppen in een eenzame cel in een zwaarbewaakte gevangenis. Zonder daglicht, beperkt eten en drinken en medicatie om hem net in leven te houden. En zoals Marc zegt, gewoon foto's van de slachtoffers overal om hem heen. En iedere dag een paar stokslagen of zo...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja lijfstraffen is imo barbaars en zo loopt de maatschappij alsnog risico dat hij weer een of andere gruweldaad verricht
dan maar een peperduur spuitje en weg issie
Pff.. toch ff de foto's bekeken, maar ik moet gewoon bijna zelf huilen als ik het verdriet zo ziequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article3074373.ece
zodat hij daaruit kan ontsnappen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wegstoppen in een eenzame cel in een zwaarbewaakte gevangenis. Zonder daglicht, beperkt eten en drinken en medicatie om hem net in leven te houden. En zoals Marc zegt, gewoon foto's van de slachtoffers overal om hem heen. En iedere dag een paar stokslagen of zo...
Bij voorkeur niet... vastketenen aan de muur desnoods, zodat hij echt geen kant op kan. Daar lijdt zo iemand meer onder dan een spuitje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij daaruit kan ontsnappen?
Mwah, ze hebben zeker geleerd in Belgie van Dutroux. Daarnaast is het een rare discussie. De doodstraf bestaat niet in Belgie dus hij zal wel de cel in moeten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij daaruit kan ontsnappen?
Die eerste foto ook, moeder met kindje op dr arm, en daarnaast 2 mensen huilend zonder kindje...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pff.. toch ff de foto's bekeken, maar ik moet gewoon bijna zelf huilen als ik het verdriet zo zie
En de 5e pic (moeder met kindje op arm)... wat zal die moeder blij zijn!!!
trouwens dat nr op het hoofdje van het kindje gezien?dat de ouders maar rust mogen vinden in het toekomstige oordeel van de rechter
Want man oh man.. nu ik kinderen heb he... bah.. ik kan er nog slechter tegen nu...
Weet je dat ik gewoon bang ben dat ie toch weet te ontsnappen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet... vastketenen aan de muur desnoods, zodat hij echt geen kant op kan. Daar lijdt zo iemand meer onder dan een spuitje.
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die eerste foto ook, moeder met kindje op dr arm, en daarnaast 2 mensen huilend zonder kindje...
Echt vreselijk ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
Ik zag het kindje in dr arm ook net pas
Oh god, ik moet het nu echt niet meer bekijken, want mn ogen zijn waterig
Site is downquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
http://nl.respectance.com(...)agverblijf/memorial/
Nu niet meerquote:
Hier net niet, maar die zal het zwaar krijgen nogquote:
Jup... mijn god, het zal je kind maar zijnquote:
Jij bent vast gek jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:35 schreef Pien85 het volgende:
Zou ik doen ja LL...
Dit topic gaat vandaag trouwens langzamer dan normaal, of ben ik gek?
Denk dat heeeelllllllllllllllllllllllll veel kindjes vanavond extra geknuffeld wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de mijne zometeen ff stevig knuffelen
Je hebt gelijk... ik ben gekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent vast gek ja
En ja, het is hier rustig
Of ben jij ook een vliegtuig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik ben geken t is hier rustig
want een vulpen moet je vullen met van die staafjes waar inkt uitkomtquote:
Nope...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
want een vulpen moet je vullen met van die staafjes waar inkt uitkomt
quote:
En ik heb nog wel een gouden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope...
Als er uit t ene staafje niks meer komt stop je er een ander staafje in
just kidding
[..]
Wat? Ik heb gewoon over een gouden vulpen hoor. Moet ik er een foto van maken?quote:
Als het staafje nog niet leeg is, welquote:
Ja, foto lijkt me handig, ik wil m eerst zien voor ik m vast wil houden enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik heb gewoon over een gouden vulpen hoor. Moet ik er een foto van maken?
[..]
Kan je er geen nieuw staafje in doen dan?quote:Als het staafje nog niet leeg is, wel.
Foto komt later, eerst even de taart van afgelopen weekend wegsporten... en ik heb geen nieuwe staafjes meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, foto lijkt me handig, ik wil m eerst zien voor ik m vast wil houden enzo
[..]
Kan je er geen nieuw staafje in doen dan?
Ja, maar... ik wil een foto!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Foto komt later, eerst even de taart van afgelopen weekend wegsporten... en ik heb geen nieuwe staafjes meer.
Omdat ze op zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar... ik wil een foto!
En waarom heb je geen nieuwe staafjes?
Sportse!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze op zijn.
Maar nu weg, sporten.
Woehoe! Goed bezigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep
Ondanks dat helse kloteweer van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben tevreden
Yepquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef Pien85 het volgende:
Woehoe! Goed bezig
Heb je trouwens al foto's van het oude station van Maarn?
Haha, ik had je die foto's zo kunnen bezorgenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YepOok zoeentje waar nog best hard voor geknokt moest worden trouwens
Ah, kom je hier in de buurt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ze altijd zelf gemaakt hebben![]()
Die boel in Groesbeek lijkt me ook leuk om eens te doen, dan kijk ik wel ff hoe het er uit ziet. Kan me best voorstellen dat dat gewoon "telt" hoorIk zie wel
Ik wil nog steeds een keer van Groesbeek naar Kleve fietsen met dat ding, maar goed, dat zit er niet meer in, woonde voorheen in Kranenburg, werkte in Groesbeek, toen was het nog de moeite waard, nu niet meerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ze altijd zelf gemaakt hebben![]()
Die boel in Groesbeek lijkt me ook leuk om eens te doen, dan kijk ik wel ff hoe het er uit ziet. Kan me best voorstellen dat dat gewoon "telt" hoorIk zie wel
Hehe, wat heb je allemaal gedaan in Kranenburg dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kranenburg heb ik ook een keer een hele middag en 30 euro aan besteed of zo![]()
Daar is het erg gaaf
Nederlands gepraatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, wat heb je allemaal gedaan in Kranenburg dan?
Oh, ehmm.. Veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Haha, ja, dat deed ik daar ook altijd... Duits ook trouwens, hoewel ik in Groesbeek meer Duits sprak dan in Kranenburgquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ehmm.. Veel.Maar het meeste zijn gebouwtjes langs allang opgebroken lijnen, waar je dus maar heel moeilijk in de buurt kan komen. Vaak worden ze particulier bewoond, en mensen vinden het soms niet zo tof als je foto's van hun huis komt maken
Oude tramstations doe je niet aan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Nou gewoon, naar het station gelopen en een foto van het bordje geschotenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, wat heb je allemaal gedaan in Kranenburg dan?
Ah okquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon, naar het station gelopen en een foto van het bordje geschotenToen heb ik nog even een broodje gegeten bij die super goede bistro die nu in het stationsgebouw zit en toen ben ik weer teruggegaan naar Utrecht
Oh jawel hoorquote:
Hier een heleboel hippe oude stationnetjes... Heel schattig allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoorAl heb ik van de Haarlemmermeerlijnen nog maar heel weinig. Hoorn - Medemblik heb ik wel af. Heet ook een tram te zijn, maar dat deert niet
Waar is hier?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier een heleboel hippe oude stationnetjes... Heel schattig allemaal
Nee metro's doe ik niet aan. Maar soms is het inderdaad een beetje schimmig wat je wel of niet meeneemt. S-Bahnen in Duitsland tellen bijvoorbeeld weer wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik de metrolijnen in Osaka en Tokio nog voor je moet schieten ben ik nog wel even bezig
Waar komt die hobby trouwens vandaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee metro's doe ik niet aan. Maar soms is het inderdaad een beetje schimmig wat je wel of niet meeneemt. S-Bahnen in Duitsland tellen bijvoorbeeld weer wel.
Ik heb ooit eens een bestandje gevonden voor Google Earth waar alle Haarlemmermeerlijn-stationnetjes op staan. Kei makkelijkquote:
Hier om de hoek, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een bestandje gevonden voor Google Earth waar alle Haarlemmermeerlijn-stationnetjes op staan. Kei makkelijkGewoon dubbelklikken en je ziet allemaal punaises, precies waar je moet zijn
Ik zal iig kijken of ik nog wat stationnetjes mee kan pakken. Op de shinkansen is dat verdomd lastig....16 lange rijtuigen en dan niet eens kunnen uitstappen om snel even naar het bordje te lopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee metro's doe ik niet aan. Maar soms is het inderdaad een beetje schimmig wat je wel of niet meeneemt. S-Bahnen in Duitsland tellen bijvoorbeeld weer wel.
Doe eens posten danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier om de hoek, bijvoorbeeld
Wel super handig zo'n bestandje!![]()
Hoeveel stationnetjes zijn er eigenlijk van de Haarlemmermeerlijn?
Ik kom er bijna elke dag langs... heb alleen geen digicam (meer) dus dat moet ik dan eventjes regelen nog, crappy telefoonfoto's is niksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens posten dan![]()
Hoeveel? VeelWel 40 of zo
Dat doe ik ook lang niet altijd hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
uitstappen om snel even naar het bordje te lopen
Met 300km/uur is dat wat lastig bij de tussenstationsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik ook lang niet altijd hoor'T zal veel zijn als ik bij de helft van de verzameling er echt naartoe gelopen ben. Heel veel doe ik gewoon vanuit de trein. En als het weer goed genoeg is hoeft de trein nog niet eens te stoppen meestal
http://haarlemmermeerspoor.nl/hspoor.kmzquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Pien85 het volgende:
Wel super handig zo'n bestandje!![]()
Hoeveel stationnetjes zijn er eigenlijk van de Haarlemmermeerlijn?
Ehmm, ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met 300km/uur is dat wat lastig bij de tussenstations
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep
Ondanks dat helse kloteweer van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben tevreden
Ja, de wat oudere niet, maar ja, meestal zat ik in de 500quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm, ja.
Wat ook wel kut is is getint glas trouwens. Dat scheelt zo een factor 4 in je belichtingstijd en daar zit je nou net niet op te wachten. Hebben de Shins getint glas? Ja zeker?
quote:
Die 500 is helemaal de Über Master Shin jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de wat oudere niet, maar ja, meestal zat ik in de 500
Hoe dat nu gaat zijn weet ik natuurlijk niet
Vet geile bak.
Ik wil sowieso die site even bekijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://haarlemmermeerspoor.nl/hspoor.kmz
Daar kan je hem downloaden
Met die oren van de 360quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 500 is helemaal de Über Master Shin jaBeter dan de 700, de N700 en de Fastech 360 bij elkaar. De Fastech is een spuuglelijk ding
Hoiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Esje
![]()
![]()
JaIk was in de buurt
Je voelde het he?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]Hier heb ik ooit in gewoondAls klein meisje, een paar maanden lang, vlak bij mijn huis trouwens
Koffie doen dan? Zitten leuke tentjes daarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Daar staat een bordje op de gevel
Daar moet ik heen
sgoequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Koffie doen dan? Zitten leuke tentjes daar
Dan gaat ze Mart zijn potlood vulpen al vasthoudenquote:
De kilometers die er dat jaar met een stoomtrein gereden zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef MPG het volgende:
Fles, wat zijn die getallen tussen haakjes achter je kilometerstanden eigenlijk
Ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat ze Mart zijn potlood vulpen al vasthouden.
Isse goedquote:
Hey, dat zat ik me net af te vragenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef MPG het volgende:
Fles, wat zijn die getallen tussen haakjes achter je kilometerstanden eigenlijk
Tofquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kilometers die er dat jaar met een stoomtrein gereden zijn
Stoomtreinenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kilometers die er dat jaar met een stoomtrein gereden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |