Open dan geen topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in de wiki waar ik niet in kom.
Kijk dan godverdomme verder dan je neus lang isquote:
Verder alles goed jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan godverdomme verder dan je neus lang is
Neequote:
LE-ZENquote:
hee, nog geen OP in de OP.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan godverdomme verder dan je neus lang is
quote:
Het duurde nog lang ook jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan is het daarover weer huilen geblazen
dat is wel mijn fout, ik had niet verwacht dat ik het topic vol zou maken, dus ik was ff wat spullen inpakken voor morgen.quote:
Morgen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is wel mijn fout, ik had niet verwacht dat ik het topic vol zou maken, dus ik was ff wat spullen inpakken voor morgen.
Nee, Kaassoufle (die is al op), broodje frikandel (die is bijna op) en broodje tonijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dooie vis met wat ongeboren kinderen?
(Zalm en een lekker eitje)
Ik vertrek morgen om half acht in de morgen naar Jakarta voor een weekje of zo. Even het nachtleven proevenquote:
Feestjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen om half acht in de morgen naar Jakarta voor een weekje of zo. Even het nachtleven proeven
Goed zoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
Nu met OP!
En warme kaiserbroodjes als lunch.
Yeah, we hebben een OP!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
Nu met OP!
En warme kaiserbroodjes als lunch.
quote:
Pienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel me... en ik heb honger... had net beter meteen boodschappen kunnen doen, was toch op t winkelcentrum
vond het winkelcentrum dat wel goed?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel me... en ik heb honger... had net beter meteen boodschappen kunnen doen, was toch op t winkelcentrum
Hoi!quote:
Geen klachten gehad van t winkelcentrumquote:
geen ideequote:
das mijn werkkloonquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:55 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 22 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 217 Californium
09. 140 Pien85
13. 128 Pheno
25. 109 Ladylike
42. 088 indahnesia.com
49. 081 DaMart
72. 066 marcb1974
quote:
Sinds ik hier post is mijn postcount flink gestegenquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik heb jou geloof ik over gisteren horen zeggen dat je niet zo veel zou posten omdat je ook moest werkenquote:
De #1 spammer van gisterenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Californium het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De meeste posts waren ook vanuit de trein en thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb jou geloof ik over gisteren horen zeggen dat je niet zo veel zou posten omdat je ook moest werken
Ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
De #1 spammer van gisteren![]()
.
[..]
De meeste posts waren ook vanuit de trein en thuis.
spamz0rquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Californium het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:
Dan moeten ze snel naar de smurfsportschoolquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze snel naar de smurfsportschool
Ze hadden het ook al door. Stonden met zijn allen te dansenquote:
Ik las t net jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
En een derde baby dood door de steekpartij.
Rense!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Fha het volgende:
Pier![]()
Ik ga naar mijn trein rennen. Doeeei allemaal![]()
Doeiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Fha het volgende:
Pier![]()
Ik ga naar mijn trein rennen. Doeeei allemaal![]()
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
En een derde baby dood door de steekpartij.
Bah, zo'n vent is echt te ziek voor woorden (ja ik weet dat ie gestoord is..).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn nog 10 baby's in diverse ziekenhuis. Een aantal daarvan is kritiek. Ze worden vandaag nog allemaal naar het universitair ziekenhuis in Gent gebracht. Daar zijn de beste voorzieningen
Ik ben tegen de doodstraf in dit geval. Heb wel een andere straf die hij niet leuk gaat vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bah, zo'n vent is echt te ziek voor woorden (ja ik weet dat ie gestoord is..).
Sorrie maar zo iemand mag van mij uit de maatschappij verdwijnen
soms vind ik de doodstraf dus helemaal nog zo slecht niet
Vraag me ook af waar de grens ligt tussen psychiatrisch patient en ziekelijk gestoorde moordenaar...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf in dit geval. Heb wel een andere straf die hij niet leuk gaat vinden
aangezien die man al behandeld werd en dat dus blijkbaar geen enkel effect heeft gehad, mag in dit geval wel een spuitje gegeven worden van mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf in dit geval. Heb wel een andere straf die hij niet leuk gaat vinden
Dat vroeg ik me dus ook meteen afquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap ook niet dat er pers mensen zijn die doodleuk foto's kunnen maken van huilende ouders enzo... ik zou dat echt niet kunnen...
Mwa, die willen waarschijnlijk een persfotoprijs of zo winnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap ook niet dat er pers mensen zijn die doodleuk foto's kunnen maken van huilende ouders enzo... ik zou dat echt niet kunnen...
Lijfstraffen lijken me hier op zijn plaats! De doodstraf is wat dat betreft veel te gemakkelijk, daar merkt hij maar weinig van. En voor dit soort daden mag je best even gruwelijk lijden, vind ik!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nja lijfstraffen is imo barbaars en zo loopt de maatschappij alsnog risico dat hij weer een of andere gruweldaad verrichtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, die willen waarschijnlijk een persfotoprijs of zo winnen. Maar inderdaad, laat die mensen even lekker alleen met hun verdriet, die zitten er heus niet op te wachten om in de krant te komen met hun hoofd
.
[..]
Lijfstraffen lijken me hier op zijn plaats! De doodstraf is wat dat betreft veel te gemakkelijk, daar merkt hij maar weinig van. En voor dit soort daden mag je best even gruwelijk lijden, vind ik!
Hij komt bij mij nooit meer vrij hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar de grens ligt tussen psychiatrisch patient en ziekelijk gestoorde moordenaar...
Edit: Beetje onbegrijpelijke post misschien. Maar ziekelijk gestoorde moordenaars mogen ze van mij de doodstraf weer voor invoeren. Psychhiatrisch patiënten vind ik dan weer een ander verhaal. Hoewel ze die van mij wel levenslang ergens in een inrichting mogen stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |