Mjah, het is nieuws he. Wanneer maak je de foto wel en wanneer niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap ook niet dat er pers mensen zijn die doodleuk foto's kunnen maken van huilende ouders enzo... ik zou dat echt niet kunnen...
Wegstoppen in een eenzame cel in een zwaarbewaakte gevangenis. Zonder daglicht, beperkt eten en drinken en medicatie om hem net in leven te houden. En zoals Marc zegt, gewoon foto's van de slachtoffers overal om hem heen. En iedere dag een paar stokslagen of zo...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja lijfstraffen is imo barbaars en zo loopt de maatschappij alsnog risico dat hij weer een of andere gruweldaad verricht
dan maar een peperduur spuitje en weg issie
Pff.. toch ff de foto's bekeken, maar ik moet gewoon bijna zelf huilen als ik het verdriet zo ziequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article3074373.ece
zodat hij daaruit kan ontsnappen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wegstoppen in een eenzame cel in een zwaarbewaakte gevangenis. Zonder daglicht, beperkt eten en drinken en medicatie om hem net in leven te houden. En zoals Marc zegt, gewoon foto's van de slachtoffers overal om hem heen. En iedere dag een paar stokslagen of zo...
Bij voorkeur niet... vastketenen aan de muur desnoods, zodat hij echt geen kant op kan. Daar lijdt zo iemand meer onder dan een spuitje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij daaruit kan ontsnappen?
Mwah, ze hebben zeker geleerd in Belgie van Dutroux. Daarnaast is het een rare discussie. De doodstraf bestaat niet in Belgie dus hij zal wel de cel in moeten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij daaruit kan ontsnappen?
Die eerste foto ook, moeder met kindje op dr arm, en daarnaast 2 mensen huilend zonder kindje...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pff.. toch ff de foto's bekeken, maar ik moet gewoon bijna zelf huilen als ik het verdriet zo zie
En de 5e pic (moeder met kindje op arm)... wat zal die moeder blij zijn!!!
trouwens dat nr op het hoofdje van het kindje gezien?dat de ouders maar rust mogen vinden in het toekomstige oordeel van de rechter
Want man oh man.. nu ik kinderen heb he... bah.. ik kan er nog slechter tegen nu...
Weet je dat ik gewoon bang ben dat ie toch weet te ontsnappen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet... vastketenen aan de muur desnoods, zodat hij echt geen kant op kan. Daar lijdt zo iemand meer onder dan een spuitje.
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die eerste foto ook, moeder met kindje op dr arm, en daarnaast 2 mensen huilend zonder kindje...
Echt vreselijk ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
Ik zag het kindje in dr arm ook net pas
Oh god, ik moet het nu echt niet meer bekijken, want mn ogen zijn waterig
Site is downquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
http://nl.respectance.com(...)agverblijf/memorial/
Nu niet meerquote:
Hier net niet, maar die zal het zwaar krijgen nogquote:
Jup... mijn god, het zal je kind maar zijnquote:
Jij bent vast gek jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:35 schreef Pien85 het volgende:
Zou ik doen ja LL...
Dit topic gaat vandaag trouwens langzamer dan normaal, of ben ik gek?
Denk dat heeeelllllllllllllllllllllllll veel kindjes vanavond extra geknuffeld wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de mijne zometeen ff stevig knuffelen
Je hebt gelijk... ik ben gekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent vast gek ja
En ja, het is hier rustig
Of ben jij ook een vliegtuig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik ben geken t is hier rustig
want een vulpen moet je vullen met van die staafjes waar inkt uitkomtquote:
Nope...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
want een vulpen moet je vullen met van die staafjes waar inkt uitkomt
quote:
En ik heb nog wel een gouden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope...
Als er uit t ene staafje niks meer komt stop je er een ander staafje in
just kidding
[..]
Wat? Ik heb gewoon over een gouden vulpen hoor. Moet ik er een foto van maken?quote:
Als het staafje nog niet leeg is, welquote:
Ja, foto lijkt me handig, ik wil m eerst zien voor ik m vast wil houden enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik heb gewoon over een gouden vulpen hoor. Moet ik er een foto van maken?
[..]
Kan je er geen nieuw staafje in doen dan?quote:Als het staafje nog niet leeg is, wel.
Foto komt later, eerst even de taart van afgelopen weekend wegsporten... en ik heb geen nieuwe staafjes meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, foto lijkt me handig, ik wil m eerst zien voor ik m vast wil houden enzo
[..]
Kan je er geen nieuw staafje in doen dan?
Ja, maar... ik wil een foto!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Foto komt later, eerst even de taart van afgelopen weekend wegsporten... en ik heb geen nieuwe staafjes meer.
Omdat ze op zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar... ik wil een foto!
En waarom heb je geen nieuwe staafjes?
Sportse!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze op zijn.
Maar nu weg, sporten.
Woehoe! Goed bezigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep
Ondanks dat helse kloteweer van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben tevreden
Yepquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef Pien85 het volgende:
Woehoe! Goed bezig
Heb je trouwens al foto's van het oude station van Maarn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |