Ik zeg toch.. het is een bijbaantje!quote:
Maar dat heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg toch.. het is een bijbaantje!
Dindsdag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Yacht het volgende:
Ga 's naar huis/oogarts, hoe lang ist geleden?
Kan da gratis.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Houniet het volgende:
Ik zou dan even naar de oogarts gaan.
Uhm.. wel zo'n tekentje met zo handje die verbrand en zo'n irriterend logo, maar ik heb de hele bijsluiter niet gelezen en die heb ik nu ook niet bij de hand maar ze zullen ons toch niet met levensgevaarlijk spul laten werken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Moona het volgende:
staat er niet zo'n melding op het etiket: bij contact met ogen direct een arts raadplegen en etiket tonen? ...
dat soort waarschuwingen staat er niet voor niks. dat betekend dat het dus flink schadelijk is voor je ogen.
dus nu heel snel naar een oogarts jij! hup
Al moet je er 100¤ voor betalen, kijken is toch belangrijker dan dat X bedrag?quote:
Mijn baas op dat moment was een vrachtwagen chauffeur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef Deetch het volgende:
je had direct heen gemoeten. Dit had je werkgever eigenlijk moeten doen.
Valt er achteraf nog wel iets aan te doen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Al moet je er 100¤ voor betalen, kijken is toch belangrijker dan dat X bedrag?
Het staat er gewoon en daarmee moeten we werkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef Snakey het volgende:
Slim om met dat soort zuren te werken zonder bescherming.
Arbo inschakelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
maar ze zullen ons toch niet met levensgevaarlijk spul laten werken.
Verzekering etc.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt er achteraf nog wel iets aan te doen dan?
Ja daar zit ik niet op te wachten een bril zeker, maar kan mijn oog nog wel herstellen dan met middeltjes ofzo?quote:
Ga nou maar gewoon naar de huisarts, die kan je vertellen wat je kan doen en als het ernstig is je doorverwijzen naar een oogarts.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja daar zit ik niet op te wachten een bril zeker, maar kan mijn oog nog wel herstellen dan met middeltjes ofzo?
Ja en wat doet de oogarts dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon naar de huisarts, die kan je vertellen wat je kan doen en als het ernstig is je doorverwijzen naar een oogarts.
ernst van de evt. beschadiging meten, kijken naar een oplossing?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en wat doet de oogarts dan?
Ik zou verwachten dat je voor het verwijderen van vet een alkalische reiniger zou gebruiken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik was laatst vrachtwagen wassen(het is een bijbaantje hoor) en toen zat er vet op de cabine, dus ik ging het er af halen met een sterk zuur.
Er is inderdaad geen enkele mogelijheid om over jezelf na te denken. Jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het staat er gewoon en daarmee moeten we werken
En vorige week mijn voet verbrand door hete tarwemix in mn laars te krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Vector_SLD het volgende:
Je moet ook niet met zuur gaan boenen als je er niet mee om kunt gaan. En ja, ik heb hetzelfde bijbaantje
Laten we hopen dat het dan een echt baantje is en geen zwartwerk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef tho_Omas het volgende:
ARBO LETSELSCHADE KWALITATIEVE AANSPRAKELIJKHEID HECK YES BRO! SUE EM!
Maar mijn vraag was, stel dat ik schade heb opgelopen beetje dan? kan het dan worden verholpen met medicijnen of druppeltjes in je oog, ik heb geen zin om op me 30e met een bril op te lopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef dotKoen het volgende:
Als het goed is ben je verzekerd (ziektekostenverzekering, dat is verplicht in Nederland) en kost een bezoek aan de huisarts en eventueel daarna de oogarts niets.
Sommige schades herstellen vanzelf, andere zijn permanent en bij andere heb je een medicijn nodig. De dolter kan je dat vast vertellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mijn vraag was, stel dat ik schade heb opgelopen beetje dan? kan het dan worden verholpen met medicijnen of druppeltjes in je oog, ik heb geen zin om op me 30e met een bril op te lopen
Nou, ik kan niet zeggen wat er aan de hand is. Maar mocht je medicatie moeten gebruiken dan ben je daar ook voor verzekerd, alleen eerst een eigen risico van ¤150. Brillen zit iets lastiger, draag er geen, dus weet het niet precies. Als ik de reclames van Pearle c.s. mag geloven kun je daar ook aan bijna gratis brillen komen. Dat kans je een bril nodig hebt acht ik overigens erg klein.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mijn vraag was, stel dat ik schade heb opgelopen beetje dan? kan het dan worden verholpen met medicijnen of druppeltjes in je oog, ik heb geen zin om op me 30e met een bril op te lopen
En hoe hoog is de kans dat ik daadwerkelijk permanente schade heb opgelopen, en wat kan ik tegen mij werk gaan doen er iets van zeggen of aanklagen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet zeggen wat er aan de hand is. Maar mocht je medicatie moeten gebruiken dan ben je daar ook voor verzekerd, alleen eerst een eigen risico van ¤150. Brillen zit iets lastiger, draag er geen, dus weet het niet precies. Als ik de reclames van Pearle c.s. mag geloven kun je daar ook aan bijna gratis brillen komen. Dat kans je een bril nodig hebt acht ik overigens erg klein.
Waarschijnlijker is er nu sprake van irritatie of een ontsteking, waar eventueel wat medicatie voor kan worden voorgeschreven, maar wat vooral vanzelf moet over gaan. Betekent overigens niet dat je niet naar een arts moet!
De kans of je daadwerkelijk permanente schade opgelopen is onmogelijk via een forum vast te stellen. Dokters zijn ook gewoon mensen hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe hoog is de kans dat ik daadwerkelijk permanente schade heb opgelopen, en wat kan ik tegen mij werk gaan doen er iets van zeggen of aanklagen?
Sorry dat ik zoveel vraag maar heb hekel aan dokters.
Dat werkt toch alleen maar in het nadeel van werkgever?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:24 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dan een echt baantje is en geen zwartwerk.
Wat hier denk ik nog weleens het geval zou kunnen zijn.
Mijn baas was op dat moment een 20 jarige chauffeurquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Dit is een bedrijfsongeval. Je baas had de arbeidsinspectie moeten inschakelen.
Ja, en? Hij is wel verantwoordelijk voor jou. Als jij met zuren gaat werken, moet hij je vertellen welke regels je daarbij in acht moet nemen en welke veiligheidsmiddelen je moet gebruiken. Dat heeft hij niet gedaan, dus is hij nalatig geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn baas was op dat moment een 20 jarige chauffeur
Krijg ik me oog niet mee terug..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en? Hij is wel verantwoordelijk voor jou. Als jij met zuren gaat werken, moet hij je vertellen welke regels je daarbij in acht moet nemen en welke veiligheidsmiddelen je moet gebruiken. Dat heeft hij niet gedaan, dus is hij nalatig geweest.
Nee, het is achteraf, maar daarom nog wel belangrijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krijg ik me oog niet mee terug..
Het doet pijn en er staat waarschuwingsteken op de fles? Neuh, lijkt me onschuldig. Zucht ....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah btw het was een ontvetter ofzo.. iemand een idee als dat schadelijk is?
Ik zou verwachten dat een ontvetter alkalisch zou zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah btw het was een ontvetter ofzo.. iemand een idee als dat schadelijk is?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhm.. wel zo'n tekentje met zo handje die verbrand en zo'n irriterend logo, maar ik heb de hele bijsluiter niet gelezen en die heb ik nu ook niet bij de hand maar ze zullen ons toch niet met levensgevaarlijk spul laten werken.
Nee, het klopt dat traanplaat en tanks eens in de zoveel tijd gezuurd worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat je voor het verwijderen van vet een alkalische reiniger zou gebruiken?
Hoe werkt chemisch gezien het verwijderen van vet met een sterk zuur dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het klopt dat traanplaat en tanks eens in de zoveel tijd gezuurd worden.
Geen idee, ik was geen vrachtauto's, ik maak ze smerig.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Hoe werkt chemisch gezien het verwijderen van vet met een sterk zuur dan?
Ja idd het was zo'n traanplaat ja, maar dan wat op de achterkant van de oplegger zat.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het klopt dat traanplaat en tanks eens in de zoveel tijd gezuurd worden.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
TS doet de volgende keer een veiligheidsbril op en gaat bij ongelukken meteen naar de dokter.
Slotje.
Jezus wat een instelling? Ik geloof me ogen niet... zelfs al was de kans 1% boeit het nog geen ene fuck...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt er achteraf nog wel iets aan te doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |