Geband tot na Pasen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
Waar is sackboy eigenlijk?Mijn favoriete gifjes poster.
En BigKahuna dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
Waar is sackboy eigenlijk?Mijn favoriete gifjes poster.
pfquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ken je die van de pot die de ketel wat verwijt enzo?
Ruile met de mijne, die van mij is helemaal verkankertquote:
Ik vond 'm wel mooiquote:
Ik mis 'm niet om eerlijk te zijn.quote:
Lapo = lastpost, je weet wel, die je nog NOOIT gehad hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:00 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Ruile met de mijne, die van mij is helemaal verkankert
Eens met modquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mis 'm niet om eerlijk te zijn.
Chillquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Lol, wes. Je school![]()
Kamers zijn er te weinig, maar bierkratjes hebben studenten genoeg. Dus gaan Zwolse studenten volgende week een woning bouwen van duizend bierkratjes voor de hoofdingang van hogeschool Windesheim. Ze willen daarmee aandacht vragen voor de kamernood in de Overijsselse stad.
In Zwolle moet je gemiddeld een jaar of langer wachten op een kamer. "In de zomer is er nog wel aandacht voor het probleem, maar in de winter is het echt niet opgelost", zegt Bram Stappers van de Zwolse studentenvereniging ZHTC.
Tijdens de bouw van de woning zijn ervaringsdeskundigen aanwezig die vragen kunnen beantwoorden of tips kunnen geven over hoe je het snelst aan een kamer in Zwolle kan komen.
oo daar heb jij ook al last van of nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Lapo = lastpost, je weet wel, die je nog NOOIT gehad hebt.
Hoaxquote:
Je kent me wel, stomme mongool.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HoaxDan ben je mijn kloon. Ik ken je niet eens
Weer zo een noob die bovenaan de ladder denkt te staan. Ik word zo moe van jou soortquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
oo daar heb jij ook al last van of niet
Hoe en wanneer weet ik of dat zeker is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Wesley, misschien kan ik vanavond met de auto
Is je dienst al afgelopen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef Adelante het volgende:
Zo ik ga eens even kijken of Clint Eastwood nog kan acteren:gran torino
Houdt het netjes!@
Ik kan werken met 2 browsers en een proxy enzulksquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Alsof NG met 2 computers......agh, je snapt het wel.
"Houd het netjes" is hetquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef Adelante het volgende:
Zo ik ga eens even kijken of Clint Eastwood nog kan acteren:gran torino
Houdt het netjes!@
Ja, maar dan zou je wel wat meer kwaliteit leverenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan werken met 2 browsers en een proxy enzulks
Dat weet je over een paar minuten als ik het ga vragen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hoe en wanneer weet ik of dat zeker is?
True, dus ik ben het niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou je wel wat meer kwaliteit leveren
Ik wacht af..quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat weet je over een paar minuten als ik het ga vragen.
Bijna, 19:30 uur, dan komt Bio weer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is je dienst al afgelopen?
Jij wel ja!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Fascination het volgende:
Als ik een doodsverwensing richting een modje plaats krijg ik een ban he?
Ik ben benieuwdquote:
quote:
Maar cerror kan niks andersquote:
Auto, ja of nee?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik krijg geen ban omdat ze me tof vinden.
quote:
Hij verandert TT's zodat ze kutter wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef reetveter het volgende:
Waarom blaffen we eigenlijk Adelante af?
Mental image, of hoe je het ook noemen magquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef reetveter het volgende:
Waarom blaffen we eigenlijk Adelante af?
Met je graftyfushoofdenhoerenkankerzooimongooltjesquote:
Waar de sc langzaam afsterft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe kan de SC trouwens hard gaan als FOK! kankertjessloom gaat
Wat was je originele TT Fas?
Sloom? Bij mij niet hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe kan de SC trouwens hard gaan als FOK! kankertjessloom gaat
Wat was je originele TT Fas?
Probeer maar eens een ander subforum in te komenquote:
Vanmiddag wel, maar nu is fok bij mij gewoon snel hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Probeer maar eens een ander subforum in te komen
Nu valt het wel weer mee, vanmiddag was het helemaal een ramp
Moah, vanmiddag was kut. Toen kon ik KLB niet eens inkomen, toen ging het wel weer, maar nu is het weer een rampquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Probeer maar eens een ander subforum in te komen
Nu valt het wel weer mee, vanmiddag was het helemaal een ramp
Jaquote:
Terecht, homo!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar de sc langzaam afsterft.
Was niet optimistisch genoeg.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar de sc langzaam afsterft.
Was niet optimistisch genoeg.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, vanmiddag was kut. Toen kon ik KLB niet eens inkomen, toen ging het wel weer, maar nu is het weer een ramp
Ze is wel op de fiets...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja
Dus als ik jou en je vriendin straks ophaal, brengen we d'r thuis met de auto en gaan wij door.
Zie je die gitaarspelende smiley? dat is mijn ex-uiquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar zijn al die members uit de OP?
Allemaal gebanned?
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar zijn al die members uit de OP?
Allemaal gebanned?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!!!!!!!, kan wel achterin de auto, moet ze wel bij je op schoot zitten voorin.
Ja is best...ben je dan 9 uur hier...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!!!!!!!, kan wel achterin de auto, moet ze wel bij je op schoot zitten voorin.
Ja maar waar zijn ze dus allemaal?quote:
Ik heb een nieuwe avaquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar waar zijn ze dus allemaal?
Allemaal gebanned?
25 van de 39 posten nog regelmatig, andere inactief of banquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar waar zijn ze dus allemaal?
Allemaal gebanned?
Baas, wat gaan we morgen 3e en 4e uur doen?quote:
Kwestie van smaak en soort humor denk ik. Ik kan de meeste Amerikaanse comedy's ook niet aanzien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat mensen grappig vinden aan Friends.
Ja m2 kut humor vind ik 't maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat mensen grappig vinden aan Friends.
Hm, weinig nog maar hier dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
25 van de 39 posten nog regelmatig, andere inactief of ban
GTST en Kees&co is niveauquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kwestie van smaak en soort humor denk ik. Ik kan de meeste Amerikaanse comedy's ook niet aanzien.
Ik vind Will & Grace wel heel leuk, Absolutely Fabulous en Married with Children blijven ook leukquote:
Ik niet, vind Friends wel leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Goh jullie zijn 't met me eens![]()
.
Dat kan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik niet, vind Friends wel leuk
Will en Grace is wel okee, Absolutely Fabulous heeft zn momenten maar Married with Children is echt heel erg kutquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Will & Grace wel heel leuk, Absolutely Fabulous en Married with Children blijven ook leuk.
Ohhquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Will en Grace is wel okee, Absolutely Fabulous heeft zn momenten maar Married with Children is echt heel erg kut
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Will en Grace is wel okee, Absolutely Fabulous heeft zn momenten maar Married with Children is echt heel erg kut
Nee dat vind ik al helemaal niks. Sowieso volg ik geen series die <30 minuten duren.quote:
Hmm, Married With Children vond ik wel altijd leuk, maar ja, dat was vroegah.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Will & Grace is ook mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spaced was een leuke serie (hoewel maar twee seizoenen)quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh. Wat vind je nog meer leuk dan?
ik kom helemaal nergens in, behalve in mn vriendinquote:
Als het een Antilliaan was geweest was het nog iets geweest, maar inderdaad, het loopt als een Surinamerquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
ik ben ook weg. het is weer eens zo traag als een Surinamer die net wakker is en tegen een berg op moet lopen met een kruiwagen betonblokken.
zelfs daar kom ik momenteel niet in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik kom helemaal nergens in, behalve in mn vriendin
Geïmproviseerd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
ik ben ook weg. het is weer eens zo traag als een Surinamer die net wakker is en tegen een berg op moet lopen met een kruiwagen betonblokken.
Ga via My Active Topics, dat is bij mij wonderbaarlijk wel wat snellerquote:
Ik momenteel welquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zelfs daar kom ik momenteel niet in.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenquote:
Jij ook niet, want ik heb haar kuishuidsgordel omgedaan toen ik wegging.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen
Van reetveter wist ik t, maar van jou had ik t niet verwacht
ja toen ik op post drukte bedacht ik ineens dat het niet klopte wat ik zei.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen
Van reetveter wist ik t, maar van jou had ik t niet verwacht
Doei!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ook niet, want ik heb haar kuishuidsgordel omgedaan toen ik wegging.
Zeg, wat jij met jouw vriendin uitspookt moet jij weten he.quote:
hoe saai?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
kanker wat is het hier saai
ja, kankersaai ja.
Mwa, ik zei eigenlijk alleen doei omdat ik weg ging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezegd dat ik van je hou?
Ben ik goed?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef reetveter het volgende:
Ehj, jongens! Vraag es of ik goed ben.
Wat doe je hier dan nogquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik zei eigenlijk alleen doei omdat ik weg ging.
Maar goed: Hallo allerliefste BT! Hoe is het vandaag, snoezepoes?
Je gebruikt nog steeds een beetje je tanden, voelt niet zo prettigquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef reetveter het volgende:
Ehj, jongens! Vraag es of ik goed ben.
Ik wilde een film gaan kijken maar die was nog niet klaar met downloaden, dus bleef ik nog ff.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog?
En haimijn dag was kut, van kwart over 9 tot kwart over 5 school.. Het is echt niet gezond als je in het donker naar huis moet fietsen en meteen kunt aanschuiven bij het avondeten
hoe was jouw dag?
Ga dan House oid kijken, schavuitquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
MALIBUS MOST WANTED IS EROP
'Klier van een Arabier'
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:
Yo BobbyB, ik las in R&P () dat zo'n vriendin van een dude op stage was geweest voor 6 maanden, en ze toen 8 dagen voordat ze thuiskwam die gast had gebeld om het uit te maken
Genoeg inspiratie in ieder gevalquote:
Niet grappig bedoeld ofzo. Maar da's toch kut? Ik was ook van plan om 6 maanden op stage naar het buitenland te gaan, maar ik heb nu m'n stage bij m'n huidige bedrijf gewoon verlengd. Lijkt me best kut om 6 maanden weg te gaan terwijl je een relatie hebt.quote:
* Fascination raakt BP aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
komopkomopkompkomop en raak me aan nu
Mwa, ik ben daar niet zo bang voor hoor. Dan had ze het al uit gemaakt en was ze daar gebleven.quote:
in teh lend 0f teh fr33quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik ben daar niet zo bang voor hoor. Dan had ze het al uit gemaakt en was ze daar gebleven.
Ahaaaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde een film gaan kijken maar die was nog niet klaar met downloaden, dus bleef ik nog ff.
Mijn dag was ook kut. Ik was pas om 19:00 thuis omdat er kenker veel file stondwel goed nieuws dat mijn vriendingetje over 2 maanden naar huis komt.
Het is ook kut. Je ziet elkaar heel lang niet. Maar goed, als je denkt dat je relatie zoiets aankan moet je het wel doen. Dat is zeker een afweging die wij gedaan hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet grappig bedoeld ofzo. Maar da's toch kut? Ik was ook van plan om 6 maanden op stage naar het buitenland te gaan, maar ik heb nu m'n stage bij m'n huidige bedrijf gewoon verlengd. Lijkt me best kut om 6 maanden weg te gaan terwijl je een relatie hebt.
Nu alleen een chick zoeken die ook zonder dat ze onder invloed is van ghb je huis indurftquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan nu teh oltimate chick verleider song spelen.
Love you more van Racoon. [ afbeelding ]
Ik woon in het witte dorp, wat denk je?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu alleen een chick zoeken die ook zonder dat ze onder invloed is van ghb je huis indurft
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaen dat is goed nieuws ja
leuk joh
!
Volendam?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik woon in het witte dorp, wat denk je?
Ik wil dit nummer kunnen op de pianoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil ook nog leren piano spelen, drummen en bas.
Da's waar. Het is nu gewoon niet verstandig om daar iets op te bouwen nu met de kredietcrisis en de vele ontslagen daar. Zit je dadelijk werkloos daar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Amerika kan altijd nog Bobby.
Haha man, je kunt daar nog heen als je gepensioneerd bentquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's waar. Het is nu gewoon niet verstandig om daar iets op te bouwen nu met de kredietcrisis en de vele ontslagen daar. Zit je dadelijk werkloos daar.En aan de andere kant vind ik het ook niet erg hoor, kan ik toch bij familie en vrienden in de buurt blijven, maar het was wel een leuke uitdaging geweest op zich.
Ge-wel-dig piano stukquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil dit nummer kunnen op de piano
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ge-wel-dig piano stuk.
Als ik later heul veul geld verdien, koop ik een mooie vleugel, en neem ik piano lessen.
Nou ja, we gaan er niet zomaar wonen. Op zich hoefde het voor mij ook niet, maar omdat mijn vriendin daar echt een droombaan had leek het mij ook wel leuk om er te gaan wonen, dus ja, vandaar een beetje dubbel gevoel, maar toch blijf ik liever in Nederland wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha man, je kunt daar nog heen als je gepensioneerd bentde wereld staat voor je open hoor
je bent jong, je hebt alle tijd van de wereld
je kunt er over 10 jaar ook prima gaan wonen en dan voor die uitdaging gaan.
Piano is geweldig. Ik wil ook zo'n vleugel in mijn huiskamer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan
[ afbeelding ]
Zo'n prachtige vleugel die mooi afsteekt tegen de witte vloermijn kindertjes die op piano les kunnen..
*Kwijlt*
27 inmiddelsquote:
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan
[ afbeelding ]
Zo'n prachtige vleugel die mooi afsteekt tegen de witte vloermijn kindertjes die op piano les kunnen..
*Kwijlt*
Je kan er bloemetjes opzetten.quote:
Woar zit ze in de V.S dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan er niet zomaar wonen. Op zich hoefde het voor mij ook niet, maar omdat mijn vriendin daar echt een droombaan had leek het mij ook wel leuk om er te gaan wonen, dus ja, vandaar een beetje dubbel gevoel, maar toch blijf ik liever in Nederland wat dat betreft.
Zo bedoelde ik het niet gers, maar als je er wat op tegen hebt om zo'n zwart geval in je woonkamer te hebben, kun je hem opfleuren met bloemen.quote:
word daar dan ook gesnovenquote:
LA, vlakbij Hollywood.quote:
Schikt het?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet je wat belangrijk is met bloemschikken?
Van jou had ik op zijn minst een bloemetje verwacht, gers.quote:
Die kan ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil dit nummer kunnen op de piano
Weet je zeker dat het bier is en niet gewoon rioolwater?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het bier komt hier uit de kraan, wat denk je?
BOH ECHT WOAR?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het bier komt hier uit de kraan, wat denk je?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
ChillMaar nu weet ik nog niet hoe oud je bent
quote:
Zeer zeker Freud.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het bier is en niet gewoon rioolwater?
ik wil daor ook wonenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet gezien ;')
Ouwe zak![]()
Tja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:07 schreef Florian_ het volgende:
Heu bobbyb, 27 is wel oud. Je raakt al in verval man
Truequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe, en toen opeens liep het weer.
Ik ga de volgende keer bij een plaatje een kudo-box plaatsen:quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mocht fok! een kudo systeem hebben kreeg je er nu een.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer bij een plaatje een kudo-box plaatsen: [ link | afbeelding ]
Bah, vind dat helemaal niks, als ze die op mn hoofd legt dan stik ik johquote:
Je kan toch geen plaatjes in je sig doen, gekkie.quote:
Net lekker getraind. We gingen met mijn team samen met het meisjes team spelen. Allemaal 15 jarige sletjussquote:
Jaja, vlak me nooit uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:50 schreef Silentalarm het volgende:
Jemigdepemig Fas had gewoon de lapo deaudziek.
zij lijkt op frodo van lotr.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
zonet in wie is de mol:
[ afbeelding ]
Haar kapselquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
zonet in wie is de mol:
[ afbeelding ]
Vind t nog steeds niet echt lelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar kapsel. Ze had 't eerst veul mooier.
lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Net lekker getraind. We gingen met mijn team samen met het meisjes team spelen. Allemaal 15 jarige sletjuss
voetbalchicks?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
voetbalchicks?
Eenmaal wat ouder zijn ze vaak wel vies gespierd
Wie is die bovenste?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle 4 in dat team, oftewel: voorlopig zit dat wel goed.
Holy fucknutsquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle 4 in dat team, oftewel: voorlopig zit dat wel goed.
Op die foto of op dr gezicht?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op die foto of op dr gezicht?
Ik zou toch zweren net op de quickquote-knop te hebben gedrukt. Maar Kudo-box dus. Jammerquote:
al de hele dagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:19 schreef Silentalarm het volgende:
en wat is fok weer kanker traag.
Sweet, mocht je dr dekken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Nee. ik stond rechtshalf en zijn linkshalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |