Geband tot na Pasen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
Waar is sackboy eigenlijk?Mijn favoriete gifjes poster.
En BigKahuna dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
Waar is sackboy eigenlijk?Mijn favoriete gifjes poster.
pfquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ken je die van de pot die de ketel wat verwijt enzo?
Ruile met de mijne, die van mij is helemaal verkankertquote:
Ik vond 'm wel mooiquote:
Ik mis 'm niet om eerlijk te zijn.quote:
Lapo = lastpost, je weet wel, die je nog NOOIT gehad hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:00 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Ruile met de mijne, die van mij is helemaal verkankert
Eens met modquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mis 'm niet om eerlijk te zijn.
Chillquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Lol, wes. Je school![]()
Kamers zijn er te weinig, maar bierkratjes hebben studenten genoeg. Dus gaan Zwolse studenten volgende week een woning bouwen van duizend bierkratjes voor de hoofdingang van hogeschool Windesheim. Ze willen daarmee aandacht vragen voor de kamernood in de Overijsselse stad.
In Zwolle moet je gemiddeld een jaar of langer wachten op een kamer. "In de zomer is er nog wel aandacht voor het probleem, maar in de winter is het echt niet opgelost", zegt Bram Stappers van de Zwolse studentenvereniging ZHTC.
Tijdens de bouw van de woning zijn ervaringsdeskundigen aanwezig die vragen kunnen beantwoorden of tips kunnen geven over hoe je het snelst aan een kamer in Zwolle kan komen.
oo daar heb jij ook al last van of nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Lapo = lastpost, je weet wel, die je nog NOOIT gehad hebt.
Hoaxquote:
Je kent me wel, stomme mongool.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HoaxDan ben je mijn kloon. Ik ken je niet eens
Weer zo een noob die bovenaan de ladder denkt te staan. Ik word zo moe van jou soortquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
oo daar heb jij ook al last van of niet
Hoe en wanneer weet ik of dat zeker is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Wesley, misschien kan ik vanavond met de auto
Is je dienst al afgelopen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef Adelante het volgende:
Zo ik ga eens even kijken of Clint Eastwood nog kan acteren:gran torino
Houdt het netjes!@
Ik kan werken met 2 browsers en een proxy enzulksquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Alsof NG met 2 computers......agh, je snapt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |