Diegene heeft zeker geen Java / Flash (Shockwave) or whatever is being used.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi zo! Iemand anders ziet niks, daar vanmiddag maar even langs.
12?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef marcel-o het volgende:
Donderdag wordt t 12 graden![]()
ben benieuwd wat dat met de wind gaat doen
t is inmiddels aangepast naar 9 gradenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lol 12 graden, joh ik ga me rot lachen![]()
![]()
december en Januari waren 10graden loos!
Hoe vaak moet dit nog gezegd worden? Kijk niet naar buienradar!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
t is inmiddels aangepast naar 9 graden
alsnog hoog
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx
Het ziet er wel vet uitquote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Tering, wat komt er wel niet aanzetten vanuit het zuidwesten![]()
Dat als je daar 20 mb bij doet dat het 1 gb is.....quote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef Razor21 het volgende:
OMG die buienradar.![]()
![]()
Nog even wat anders ben er totaal niet in thuis :
De luchtdruk komt daarbij zelfs even onder 980 mb te liggen.
Bron : Telegraaf
Wat merken wij daar van?
quote:De Franse weerdienst verwacht vanaf 18.00 uur krachtige wind voor Basse-Normandie, Bretagne, Haute-Normandie, Ile-de-France, Pays-de-la-Loire, Poitou-Charentes, de Gironde, in de Landes en in de Oise. Aan de Atlantische kusten zullen er windstoten van 100 tot 140 km zijn, in het binnenland 100 tot 120 km per uur.
Dit dus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:53 schreef sander89 het volgende:
Niks sneeuw, blijf gewoon net te warm en stort regent alleen maar.
10 min later 3.2 graden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:50 schreef Schuifpui het volgende:
Raar weer, gisteren met een temp van 2 graden en af en toe wat sneeuwvlokken naar huis gefietst, vanmorgen was het +8 en nu maakt de temperatuur echt een vrije val.
[ afbeelding ]
Ja dat viel me gisteren ook opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:50 schreef Schuifpui het volgende:
Raar weer, gisteren met een temp van 2 graden en af en toe wat sneeuwvlokken naar huis gefietst, vanmorgen was het +8 en nu maakt de temperatuur echt een vrije val.
[ afbeelding ]
'Heerlijk' om dat weer te zien. Laat de zomer maar weer komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Burnie88 het volgende:
http://www.koco.com/video/18683417/index.html
VOLG DE TORNADO OUTBREAK IN OKLAHOMA COUNTRY! HET GAAT LOS DAAR!
Waar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
Gevoelstemperatuur -6.
Benieuwd of het vannacht weer gaat vriezen, met die regen en sneeuw de hele dag was het echt levensgevaarlijk glad vanochtend.
Buienradar heeft het staan of je kan het zelf uitrekenen. Er zijn wel meerdere methodes, die verschillende uitkomsten geven, het is dus niet heel precies. -6 zie ik overigens nergens staan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef Asgard het volgende:
[..]
Waar kan je gevoelstemperatuur zien?
O ok, ik vond het hier in Rotterdam juist "warm". Zag ook meerdere mensen met de jas in hun hand lopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef pfaf het volgende:
Buienradar geeft een stuk hogere temperatuur inderdaad. Ik keek ook scheef, gisteren rond deze tijd was het -6, nu is het rond de -1 inderdaad. Ik vond het al zo koud, terwijl het gisteren harder waaide.
Ik zit de komende maanden tot mei in Oklahoma City dus ik ga er zeker van genietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:18 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
'Heerlijk' om dat weer te zien. Laat de zomer maar weer komen. Beter dan het saaie weer van de laatste tijd. Ben wel weer toe aan wat flinke (onweers)buien
.
Kom maar op met die filmpjes hoor. Lijkt me toch ook wel mooi om daar eens te vertoeven tijdens het tornado seizoen. Alleen al voor de fantastische buienluchtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ik zit de komende maanden tot mei in Oklahoma City dus ik ga er zeker van genieten
Als ik wat filmpjes heb zal ik ze hier wel gaan posten.. kunnen jullie meegenieten. Net zoals gister ging het er flink op met ongelofelijke tunderstorms.
Hier nu ook, in Tholen (Zeeland)quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:04 schreef Cassius het volgende:
Een sneeuwbuitje zojuist in Groningen. Ligt alweer een klein laagje
Tornado's in Hawaiquote:Local media reports say a rare tornado touched down in the Kapolei area of Hawaii about 1 hour ago; no word on injuries or damage.
Ik nam expres de tram voor één halte toen ik die bui bij Rotterdam aan zag komen (zwartquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Beelzebufo het volgende:
Het sneeuwt in Nederland. Hoe toepasselijk is het radarbeeld:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, om 19:00 kreeg ik hier de volle laag. Het was natte sneeuw, maar het werd wel snel wit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
De buien op de boven de wadden lijken te clusteren waardoor we mogelijk met enige sneeuwval mee te maken kunnen krijgenzou natuurlijk mooi zijn!
Mooi!!! Weg met die winter en laat de warmte maar komen. Sowiezo al die kwakkelende weken laatste tijd wordt je niet goed van!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Schuifpui het volgende:
De winter lijkt definitief over. Een paar dagen geleden was er nog kans op een redelijk serieuze vorst periode, maar dat is nu volledig weg uit de pluimen, al een paar runs achter elkaar.![]()
Ik mis alleen een echt pak sneeuw deze winter.
joh, dat kan je pas eind maart zeggen, de winter is definitief over.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Schuifpui het volgende:
De winter lijkt definitief over. Een paar dagen geleden was er nog kans op een redelijk serieuze vorst periode, maar dat is nu volledig weg uit de pluimen, al een paar runs achter elkaar.![]()
Ik mis alleen een echt pak sneeuw deze winter.
Laatste keer dat ik in Nederland een flink pak sneeuw heb gezien is minstens 10 jaar geleden volgens mij. Ik zit altijd op de verkeerde plek in Nederland geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
joh, dat kan je pas eind maart zeggen, de winter is definitief over.
vorig jaar, maandag of dinsdag 25 maart,... zowiezo dat weekend aardig wat sneeuw!
voor de jaarwisseling,.. weet niet precies wanneer, op de veluwe een pak sneeuw, en iedereen heb goed kunnen schaatsen.
het kwakkelt nu wel wat, maar de winter is nog niet over, hij duurt alleen niet zo lang meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |