Kom maar op met die filmpjes hoor. Lijkt me toch ook wel mooi om daar eens te vertoeven tijdens het tornado seizoen. Alleen al voor de fantastische buienluchtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ik zit de komende maanden tot mei in Oklahoma City dus ik ga er zeker van genieten
Als ik wat filmpjes heb zal ik ze hier wel gaan posten.. kunnen jullie meegenieten. Net zoals gister ging het er flink op met ongelofelijke tunderstorms.
Hier nu ook, in Tholen (Zeeland)quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:04 schreef Cassius het volgende:
Een sneeuwbuitje zojuist in Groningen. Ligt alweer een klein laagje
Tornado's in Hawaiquote:Local media reports say a rare tornado touched down in the Kapolei area of Hawaii about 1 hour ago; no word on injuries or damage.
Ik nam expres de tram voor één halte toen ik die bui bij Rotterdam aan zag komen (zwartquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Beelzebufo het volgende:
Het sneeuwt in Nederland. Hoe toepasselijk is het radarbeeld:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, om 19:00 kreeg ik hier de volle laag. Het was natte sneeuw, maar het werd wel snel wit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
De buien op de boven de wadden lijken te clusteren waardoor we mogelijk met enige sneeuwval mee te maken kunnen krijgenzou natuurlijk mooi zijn!
Mooi!!! Weg met die winter en laat de warmte maar komen. Sowiezo al die kwakkelende weken laatste tijd wordt je niet goed van!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Schuifpui het volgende:
De winter lijkt definitief over. Een paar dagen geleden was er nog kans op een redelijk serieuze vorst periode, maar dat is nu volledig weg uit de pluimen, al een paar runs achter elkaar.![]()
Ik mis alleen een echt pak sneeuw deze winter.
joh, dat kan je pas eind maart zeggen, de winter is definitief over.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Schuifpui het volgende:
De winter lijkt definitief over. Een paar dagen geleden was er nog kans op een redelijk serieuze vorst periode, maar dat is nu volledig weg uit de pluimen, al een paar runs achter elkaar.![]()
Ik mis alleen een echt pak sneeuw deze winter.
Laatste keer dat ik in Nederland een flink pak sneeuw heb gezien is minstens 10 jaar geleden volgens mij. Ik zit altijd op de verkeerde plek in Nederland geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
joh, dat kan je pas eind maart zeggen, de winter is definitief over.
vorig jaar, maandag of dinsdag 25 maart,... zowiezo dat weekend aardig wat sneeuw!
voor de jaarwisseling,.. weet niet precies wanneer, op de veluwe een pak sneeuw, en iedereen heb goed kunnen schaatsen.
het kwakkelt nu wel wat, maar de winter is nog niet over, hij duurt alleen niet zo lang meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |