Nergens voor nodigquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
* Bengeltje zwijgzaam wordt.
Over stilte en het opbergen van partners in de kelder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Waar hebben we het vandaag over?
Oke... Ehm... ik heb weinig ervaring met partners opbergen in de kelderquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Over stilte en het opbergen van partners in de kelder.
Niet echt mijn ding ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Oke... Ehm... ik heb weinig ervaring met partners opbergen in de kelder
Oo gelukkig! Ik was al bang dat ik de enige was zonder ervaringquote:
Hoi!quote:
Hihiquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
Even ontopic...
het leven van een single gaat niet over rozen... Het ene moment denk je met een leuke vrouw in bed te liggen en dan blijkt de werkelijkheid heel anders te zijn![]()
Die is ook leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef Howl het volgende:
Als je zeker wil zijn van wat je hebt, dan moet je trouwen. Maar natuurlijk wel met sex voor het huwelijk. Want anders ....
Luiwammesquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, ben het wel weer zat.
Doeiquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Mazzelkont!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Ik moet daarbij aan een Duitse tekst denken.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Ja, klopt. Hoorde het straks op de radio ineens, heeft MLI voor mij de naam opgezocht (quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet daarbij aan een Duitse tekst denken.
-edit- ah, klopt dus ook.Duits klinkt beter.
ONYX! sticky fingers!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hoorde het straks op de radio ineens, heeft MLI voor mij de naam opgezocht (), en net geeft het een nostalgisch gevoel.
Nu niet meer.
misschien kan je er opkomen via deze site http://hidemyass.com/quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
Helaas is YouTube geblokeerd op de firewall hier. <_<
Gebruik gewoon een proxyquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
Helaas is YouTube geblokeerd op de firewall hier. <_<
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien kan je er opkomen via deze site http://hidemyass.com/
Je kan alleen het internet op via de bedrijfs firewall en proxy hier, dus alternatieven configureren zit er helaas niet in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:12 schreef Kuwaro het volgende:
Gebruik gewoon een proxy![]()
Het gaat hier langzaam, al 1 pagina verder
Dat kan op mijn werk ook... maar via hidemyass.com kom ik bijna overal waar ik wil zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Je kan alleen het internet op via de bedrijfs firewall en proxy hier, dus alternatieven configureren zit er helaas niet in.
Sinds wanneer heeft een wasserette internetverbinding?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef Ludootje het volgende:Iedereen! Lekker internetten bij de wasserette
Deze wasserette heet dan ook Cyberwashquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een wasserette internetverbinding?
Het moet niet gekker worden
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Deze wasserette heet dan ook Cyberwash
Dan komen ze nog niet aan de vrouwquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dus een wasserette met alleen maar nerds?
Je kan er ook onder de zonnebankquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dus een wasserette met alleen maar nerds?
Homofiele nerds komen daar dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je kan er ook onder de zonnebank
Als je niet wist, er zijn ook vrouwelijk nerds ergens op deze aardbol aanwezig, geen idee waar..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan komen ze nog niet aan de vrouw
Er bestaan inderdaad vrouwelijke nerds.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Als je niet wist, er zijn ook vrouwelijk nerds ergens op deze aardbol aanwezig, geen idee waar..
Ik wil ze ook niet ontmoeten maar ja ,misschien zitten ze wel bij Cyberwash
Probeer WoW maar eens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Kuwaro het volgende:
Als je niet wist, er zijn ook vrouwelijk nerds ergens op deze aardbol aanwezig, geen idee waar..
Jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj, automatic_ en een vijf halen op de uni zet zichzelf weer voort![]()
Je hebt gelijk, het was onvolledig.. dan zo maar .quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Er bestaan inderdaad vrouwelijke nerds.![]()
Als ze een beetje mooi zijn, dan zijn ze allang bezet.![]()
En ik heb zelf een wasmachine.
Dus bij de Cyberwash zal ik ze niet tegenkomen.
PS: Het Latijnse spreekwoord in je ondertitel is niet volledig.
quote:
Oi oi oiquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Howl het volgende:
Ik zit nu ziek thuis. Dus dat is minder.![]()
Mja. Ik heb er nu ook géén zin meer in.quote:
ze waren ooit single en hebben iemand gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Er bestaan inderdaad vrouwelijke nerds.![]()
Als ze een beetje mooi zijn, dan zijn ze allang bezet.![]()
Het enige wat nu wel grappig is dat elke keer als ik nies mijn katten wegschieten omdat ze schrikkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit nu ziek thuis. Dus dat is minder.
hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het enige wat nu wel grappig is dat elke keer als ik nies mijn katten wegschieten omdat ze schrikken
DE HOER! Sarah Palin haar moeder?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha
over katten gesproken, iemand intresse een een lief schattig babypoesje!?!?
onze poes is dus een slettebak die zich heeft laten bezwangeren...
Dank je, MNR!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef MNR het volgende:
Haai KZ
[..]
Oi oi oi
* overhandigt warme kruik
Lekker rustig aan doen dan. Griep?
Beterschap!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Dank je, MNR!![]()
Het is een flinke verkoudheid. Ik heb keelpijn, mijn neus zit vol, ik heb koppijn en ben moe.
Ik ben best moe maar verder gaat het uitermate uitstekend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 17:59 schreef MNR het volgende:
Haai Kjoetie! Ik heb vandaag zo onwijs gelachen. Echt heer-lijk. Heb een superdag achter de rug
Hoe maak jij het?
Mijn hond eet het babypoesje op ben ik bangquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha
over katten gesproken, iemand intresse een een lief schattig babypoesje!?!?
onze poes is dus een slettebak die zich heeft laten bezwangeren...
achgut, beterschap dan maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Dank je, MNR!![]()
Het is een flinke verkoudheid. Ik heb keelpijn, mijn neus zit vol, ik heb koppijn en ben moe.
scheelt je wel in de kosten van voedsel voor dat beestquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn hond eet het babypoesje op ben ik bang
* switcht even naar SCquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:14 schreef Q. het volgende:
Ik ben best moe maar verder gaat het uitermate uitstekend.Wat was er zo grappig?
![]()
Arme poesjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
scheelt je wel in de kosten van voedsel voor dat beest
wil je ze allemaal?
Oeh verse babi pangangquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik breng ze wel naar de chinees
Sambal bij mevlouw.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik breng ze wel naar de chinees
Hoi Duimelotquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
Haai tijn,
je hebt tch vanaf februari werk?!? wat zeuren ze dan?
en wat is best wel slim?
zeg ik voel me al niet lekker en dan ga je over emile ratelband praten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Emile Ratelband lijkt op een jochie uit Kinderen voor Kinderen uh 20 ofzo?
Hoe bedoel je? En welk jochie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Emile Ratelband lijkt op een jochie uit Kinderen voor Kinderen uh 20 ofzo?
Je ging neem ik aan niet zo juichen bij Randstad?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Duimelot
Ja dat klopt maar het tijdelijk tot medio april. Ik wilde hoe dat zat met inkomen, uitkering en eventueel een aanvulling. Aangezien ik niet genoeg zou gaan verdienen om mijn vaste lasten te betalen vroeg ik hoe dat zat. Het komt er eigenlijk op neer zodra je meer dan verdient dan je WW heb je geen recht op een aanvulling. Ik hoop dat ik genoeg verdien om alles te betalen. Maar daar ga ik nog met mijn vader naar kijken.
En als ik in de bijstand zou komen dan wordt het helemaal vervelend.Maar dat is voorlopig nog niet aan de orde. Althans dat hoop ik. Want mij WW loopt in Februari af.
Maar als ik in april nog steeds geen werk heb dan heb ik wel recht op een WW-uitkering.
Bij Randstad uitzendbureau was vandaag een open avond. En daar had ik een intelligentie-test gedaan op MBO-niveau. Daaruit bleek dat mijn intelligentie boven het gemiddelde niveau van een MBO-er ligt.
Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je ging neem ik aan niet zo juichen bij Randstad?
En dat met zo'n username?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik twijfel soms wel eens aan mijn intelligentie.
Zou ik ook maar niet meer doen... Flinke afknapper voor vrouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?Nee, natuurlijk niet. Maar daarom ben ik nog wel blij met de uitslag. Ik twijfel soms wel eens aan mijn intelligentie. Maar dat hoeft nu niet meer.
Ik vind het helemaal niet verrassend. Aan de hand van wat jij hier op Fok! post had ik je al lang op een hoger niveau dan MBO ingeschat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?Nee, natuurlijk niet. Maar daarom ben ik nog wel blij met de uitslag. Ik twijfel soms wel eens aan mijn intelligentie. Maar dat hoeft nu niet meer.
Krijg nou toch...quote:
Is het nou fout als ik zeg dat ik daar wel de hele dag tegenaan zou kunnen kijken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Krijg nou toch...
Opeens daalt mijn intelligentie![]()
Haha, nee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is het nou fout als ik zeg dat ik daar wel de hele dag tegenaan zou kunnen kijken?
Het is voor een goed doelquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Krijg nou toch...
Opeens daalt mijn intelligentie![]()
Best welquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is het nou fout als ik zeg dat ik daar wel de hele dag tegenaan zou kunnen kijken?
Dat zou hij nooooit doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Best wel, Als ze telkens een conversatie met jou probeert uit te voeren en jij kijkt hele dag naar haar "vriendinnetjes"
![]()
Dan is dat best FOUT
quote:
CASE closedquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |