Oi oi oiquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Howl het volgende:
Ik zit nu ziek thuis. Dus dat is minder.![]()
Mja. Ik heb er nu ook géén zin meer in.quote:
ze waren ooit single en hebben iemand gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Er bestaan inderdaad vrouwelijke nerds.![]()
Als ze een beetje mooi zijn, dan zijn ze allang bezet.![]()
Het enige wat nu wel grappig is dat elke keer als ik nies mijn katten wegschieten omdat ze schrikkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit nu ziek thuis. Dus dat is minder.
hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het enige wat nu wel grappig is dat elke keer als ik nies mijn katten wegschieten omdat ze schrikken
DE HOER! Sarah Palin haar moeder?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha
over katten gesproken, iemand intresse een een lief schattig babypoesje!?!?
onze poes is dus een slettebak die zich heeft laten bezwangeren...
Dank je, MNR!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef MNR het volgende:
Haai KZ
[..]
Oi oi oi
* overhandigt warme kruik
Lekker rustig aan doen dan. Griep?
Beterschap!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Dank je, MNR!![]()
Het is een flinke verkoudheid. Ik heb keelpijn, mijn neus zit vol, ik heb koppijn en ben moe.
Ik ben best moe maar verder gaat het uitermate uitstekend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 17:59 schreef MNR het volgende:
Haai Kjoetie! Ik heb vandaag zo onwijs gelachen. Echt heer-lijk. Heb een superdag achter de rug
Hoe maak jij het?
Mijn hond eet het babypoesje op ben ik bangquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha
over katten gesproken, iemand intresse een een lief schattig babypoesje!?!?
onze poes is dus een slettebak die zich heeft laten bezwangeren...
achgut, beterschap dan maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Dank je, MNR!![]()
Het is een flinke verkoudheid. Ik heb keelpijn, mijn neus zit vol, ik heb koppijn en ben moe.
scheelt je wel in de kosten van voedsel voor dat beestquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn hond eet het babypoesje op ben ik bang
* switcht even naar SCquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:14 schreef Q. het volgende:
Ik ben best moe maar verder gaat het uitermate uitstekend.Wat was er zo grappig?
![]()
Arme poesjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
scheelt je wel in de kosten van voedsel voor dat beest
wil je ze allemaal?
Oeh verse babi pangangquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik breng ze wel naar de chinees
Sambal bij mevlouw.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik breng ze wel naar de chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |