quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien kan je er opkomen via deze site http://hidemyass.com/
Je kan alleen het internet op via de bedrijfs firewall en proxy hier, dus alternatieven configureren zit er helaas niet in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:12 schreef Kuwaro het volgende:
Gebruik gewoon een proxy![]()
Het gaat hier langzaam, al 1 pagina verder
Dat kan op mijn werk ook... maar via hidemyass.com kom ik bijna overal waar ik wil zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Je kan alleen het internet op via de bedrijfs firewall en proxy hier, dus alternatieven configureren zit er helaas niet in.
Sinds wanneer heeft een wasserette internetverbinding?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef Ludootje het volgende:Iedereen! Lekker internetten bij de wasserette
Deze wasserette heet dan ook Cyberwashquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een wasserette internetverbinding?
Het moet niet gekker worden
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Deze wasserette heet dan ook Cyberwash
Dan komen ze nog niet aan de vrouwquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dus een wasserette met alleen maar nerds?
Je kan er ook onder de zonnebankquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dus een wasserette met alleen maar nerds?
Homofiele nerds komen daar dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je kan er ook onder de zonnebank
Als je niet wist, er zijn ook vrouwelijk nerds ergens op deze aardbol aanwezig, geen idee waar..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan komen ze nog niet aan de vrouw
Er bestaan inderdaad vrouwelijke nerds.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Als je niet wist, er zijn ook vrouwelijk nerds ergens op deze aardbol aanwezig, geen idee waar..
Ik wil ze ook niet ontmoeten maar ja ,misschien zitten ze wel bij Cyberwash
Probeer WoW maar eens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Kuwaro het volgende:
Als je niet wist, er zijn ook vrouwelijk nerds ergens op deze aardbol aanwezig, geen idee waar..
Jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj, automatic_ en een vijf halen op de uni zet zichzelf weer voort![]()
Je hebt gelijk, het was onvolledig.. dan zo maar .quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Er bestaan inderdaad vrouwelijke nerds.![]()
Als ze een beetje mooi zijn, dan zijn ze allang bezet.![]()
En ik heb zelf een wasmachine.
Dus bij de Cyberwash zal ik ze niet tegenkomen.
PS: Het Latijnse spreekwoord in je ondertitel is niet volledig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |