Nergens voor nodigquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
* Bengeltje zwijgzaam wordt.
Over stilte en het opbergen van partners in de kelder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Waar hebben we het vandaag over?
Oke... Ehm... ik heb weinig ervaring met partners opbergen in de kelderquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Over stilte en het opbergen van partners in de kelder.
Niet echt mijn ding ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Oke... Ehm... ik heb weinig ervaring met partners opbergen in de kelder
Oo gelukkig! Ik was al bang dat ik de enige was zonder ervaringquote:
Hoi!quote:
Hihiquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
Even ontopic...
het leven van een single gaat niet over rozen... Het ene moment denk je met een leuke vrouw in bed te liggen en dan blijkt de werkelijkheid heel anders te zijn![]()
Die is ook leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef Howl het volgende:
Als je zeker wil zijn van wat je hebt, dan moet je trouwen. Maar natuurlijk wel met sex voor het huwelijk. Want anders ....
Luiwammesquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, ben het wel weer zat.
Doeiquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Mazzelkont!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Ik moet daarbij aan een Duitse tekst denken.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
Ja, klopt. Hoorde het straks op de radio ineens, heeft MLI voor mij de naam opgezocht (quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet daarbij aan een Duitse tekst denken.
-edit- ah, klopt dus ook.Duits klinkt beter.
ONYX! sticky fingers!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hoorde het straks op de radio ineens, heeft MLI voor mij de naam opgezocht (), en net geeft het een nostalgisch gevoel.
Nu niet meer.
misschien kan je er opkomen via deze site http://hidemyass.com/quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
Helaas is YouTube geblokeerd op de firewall hier. <_<
Gebruik gewoon een proxyquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
Helaas is YouTube geblokeerd op de firewall hier. <_<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |