Wat geef je?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Ole het volgende:
even een tukje gedaan![]()
Nog 3 klasjes en dan ben ik klaar
wie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het verplicht om te lachen bij Nico Dijkshoorn ?
Die OP ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het verplicht om te lachen bij Nico Dijkshoorn ?
ah, dat kijk ik nooit, dus zou zomaar kunnen danquote:
Inderdaad. En P Kouwes (oa van Geenstijl, dichter).quote:
bedrijfseconomie en -administratiequote:
Intressant, zoiets doet mijn zus ook (als leerling danquote:
mwah...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Intressant, zoiets doet mijn zus ook (als leerling dan)
Als sezten er zelf mee instemt is er toch geen probleemquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoi!Is dit het pedoseksuelen-clubhuis?
en hier op FOK! begonnen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. En P Kouwes (oa van Geenstijl, dichter).
Dan valt nog maar te bezien of ik daar ook mee instemquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Als sezten er zelf mee instemt is er toch geen probleem
Klopt, ik las het net op zn wiki.quote:
foei!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan valt nog maar te bezien of ik daar ook mee instem![]()
Misschien geld geldt 'op een oude fiets moet je het leren' ook wel voor bedrijfseconomie en -administratie
Au, Auquote:
Die zweep heeft Ole altijd bij haar, ze moet toch d'r studenten temmenquote:
Ik verheug me alweer op de verse lichting in februariquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zweep heeft Ole altijd bij haar, ze moet toch d'r studenten temmen.
wasda? Soort lineair programmeren?quote:
Het is een beetje van alles wat.quote:
Het is 1 van de mooiste sporten die er is, vind ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dat eurosport.
Ben nu Biatlon aan het kijken.
Ken niet één naam maar je hebt wat te doen.
interessant..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een beetje van alles wat.
Risk modeling
Option pricing
portfolio dingetjes uitrekenen
Value at risk
Het is een inleidend vak op vakken in het derde jaar.
Goh wat vervelendquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
De bedrijfsarts vindt het goed dat ik ga uitrusten in Chili, dus ik ga ergens half februari voor 3 weken die kant uit.
Het is zeker niet makkelijk, maar als je de sommen eenmaal door hebt was het goed te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Ole het volgende:
[..]
interessant..
Niet het makkelijkste trouwens!
da's mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
De bedrijfsarts vindt het goed dat ik ga uitrusten in Chili, dus ik ga ergens half februari voor 3 weken die kant uit.
Kut man overspannen zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
Daar is carnaval veel leuker!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's mooimis je alleen wel carnaval
Vlieg je met Concarne ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
Biatlon is wel grappig om te zien ja. Ik speelde het altijd vroeger in het spelletje Winter. Geniaal spel was dat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dat eurosport.
Ben nu Biatlon aan het kijken.
Ken niet één naam maar je hebt wat te doen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Biatlon is wel grappig om te zien ja. Ik speelde het altijd vroeger in het spelletje Winter. Geniaal spel was dat.
MLN TV zeg maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu naar nostalgienet. Grappige zender is dat.
ga dan maar niet bij de deur zittenquote:
Heeft het bedrijf ook drie weken rustquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
Met de helikopter dusquote:
Niel youngquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef rubbereend het volgende:
nu gaat het gerucht dat ook Niel Young op Pinkpop komt
[..]
MLN TV zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |