Bereid je voor op een teleurstelling. Het is een winkel met het winkelcomfort van een aldi, maar niet zo goedkoop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga vandaag naar de Lidl!
leuk he?
Ben er nog nooit geweest en ben ondertussen echt benieuwd
Ah, dus daar ben je!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zo geen zin om de kou en nattigheid in te gaan om boodschappen te doen
Maar ze schijnen van die hamburgerbroodjes te hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bereid je voor op een teleurstelling. Het is een winkel met het winkelcomfort van een aldi, maar niet zo goedkoop.
Klutsje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Kluts het volgende:
Is het vandaag nationale "negeer Kluts Dag" ofzo.
Qutje.quote:
Niet spectaculair, wel leuk en gezellig en tof. Jij?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qutje.
Nog spectaculaire plannen dit weekend?
Zelfde. Vanavond gamen met mijn neefjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet spectaculair, wel leuk en gezellig en tof. Jij?
Ooo die zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef MissMSX het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een keer een meneer met een arabisch accent op m'n antwoordapparaat staan die iets mompelde over een fiets die van de vrachtwagen was gevallenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ok, oproep gemist, ken 't nummer niet, ergens in Utrecht. Dus ik bel terug, word ik weggedrukt. Rot dan maar op![]()
.
Daar zijn die van mij ook heel goed in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zo'n lieve poezel. Alleen zo onhandig dat ze dan tussen mij en m'n toetsenbord gaat liggen
Verkeerde knopje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ok, oproep gemist, ken 't nummer niet, ergens in Utrecht. Dus ik bel terug, word ik weggedrukt. Rot dan maar op![]()
.
Volgens mij is het een poezencomplotquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn die van mij ook heel goed in..
Oeh, tof! Ik zal kijken of ik je zie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfde. Vanavond gamen met mijn neefjes.
Morgen misschien naar Utreg, maar dat weet ik nog niet zeker.
De vogeltjes fluiten alweer buiten. De lente komt eraan!quote:
Zeker weten dat het niet de wind is?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vogeltjes fluiten alweer buiten.
Ja dat dacht ik inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ze schijnen van die hamburgerbroodjes te hebben
Ja, geen idee. Maandag die kaart al persoonlijk inleveren en eisen dat ze dat ingehouden bedrag binnen twee werkdagen weer terugstorten.quote:
Altijd fijn, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maandag die kaart al persoonlijk inleveren en eisen dat ze dat ingehouden bedrag binnen twee werkdagen weer terugstorten.
Mochten de deurwaarders binnenkort mijn pc meenemen: het is fijn jullie gekend te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd fijn, dat soort dingen.
Succes ermee in elk geval.
The drama.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mochten de deurwaarders binnenkort mijn pc meenemen: het is fijn jullie gekend te hebben..
Je hebt geen spaarvarkentje met wat spaarcentjes erin?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:54 schreef Q. het volgende:
Godver, smerige homo's op mn werk. Hebben ze van de huidige salarisbetaling alvast even het restant van mn jaartrajectkaart ingehouden, 1200 euro. Ja, dan krijg je dus bijna niets meer. En ik heb hier al een stapel laatste aanmaningen liggen.
Dat geld krijg ik wel terug naar de snelheid van de salarisadministratie kennende gaat dat weer een maand duren. Bah.
Waarom houden ze het eerst in en gaan ze het vervolgens weer terugstorten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:54 schreef Q. het volgende:
Godver, smerige homo's op mn werk. Hebben ze van de huidige salarisbetaling alvast even het restant van mn jaartrajectkaart ingehouden, 1200 euro. Ja, dan krijg je dus bijna niets meer. En ik heb hier al een stapel laatste aanmaningen liggen.
Dat geld krijg ik wel terug naar de snelheid van de salarisadministratie kennende gaat dat weer een maand duren. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |