Coole dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef MissMSX het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bereid je voor op een teleurstelling. Het is een winkel met het winkelcomfort van een aldi, maar niet zo goedkoop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga vandaag naar de Lidl!
leuk he?
Ben er nog nooit geweest en ben ondertussen echt benieuwd
Ah, dus daar ben je!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zo geen zin om de kou en nattigheid in te gaan om boodschappen te doen
Maar ze schijnen van die hamburgerbroodjes te hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bereid je voor op een teleurstelling. Het is een winkel met het winkelcomfort van een aldi, maar niet zo goedkoop.
Klutsje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Kluts het volgende:
Is het vandaag nationale "negeer Kluts Dag" ofzo.
Qutje.quote:
Niet spectaculair, wel leuk en gezellig en tof. Jij?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qutje.
Nog spectaculaire plannen dit weekend?
Zelfde. Vanavond gamen met mijn neefjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet spectaculair, wel leuk en gezellig en tof. Jij?
Ooo die zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef MissMSX het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een keer een meneer met een arabisch accent op m'n antwoordapparaat staan die iets mompelde over een fiets die van de vrachtwagen was gevallenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ok, oproep gemist, ken 't nummer niet, ergens in Utrecht. Dus ik bel terug, word ik weggedrukt. Rot dan maar op![]()
.
Daar zijn die van mij ook heel goed in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zo'n lieve poezel. Alleen zo onhandig dat ze dan tussen mij en m'n toetsenbord gaat liggen
Verkeerde knopje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ok, oproep gemist, ken 't nummer niet, ergens in Utrecht. Dus ik bel terug, word ik weggedrukt. Rot dan maar op![]()
.
Volgens mij is het een poezencomplotquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn die van mij ook heel goed in..
Oeh, tof! Ik zal kijken of ik je zie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfde. Vanavond gamen met mijn neefjes.
Morgen misschien naar Utreg, maar dat weet ik nog niet zeker.
De vogeltjes fluiten alweer buiten. De lente komt eraan!quote:
Zeker weten dat het niet de wind is?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vogeltjes fluiten alweer buiten.
Ja dat dacht ik inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ze schijnen van die hamburgerbroodjes te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |