R &P SC leeft weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Kuwaro het volgende:
Blijkbaar was het hier uitgestorven![]()
Even wat leven in blazen
Kwart voor 12 en dan nog gapen? Kan niet hequote:
Haha, wat een vergelijking!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar spierpijn is beter dan je handje er af of zo
ik ben net uit mn bed met een dekentje op de bank geroltquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwart voor 12 en dan nog gapen? Kan niet he
Sommige mensen zijn blijkbaar voor het geluk geboren ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben net uit mn bed met een dekentje op de bank gerolt
Gapen omdat het vandaag hier echt erg rustig is, ik verveel me, dus krijg ik een dut. Maar nu is Fok! er weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwart voor 12 en dan nog gapen? Kan niet he
Pfffquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blijkbaar voor het geluk geboren ofzo
Dan toch beter de nieuwequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooooo!
Ik was net op weg naar de 50 denk ik. Heb ook géén idee hoe hard ik reed.
Neuh me vervelen doe ik niet, genoeg te doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Gapen omdat het vandaag hier echt erg rustig is, ik verveel me, dus krijg ik een dut. Maar nu is Fok! er weer.
Jemie, dat zijn er nogal wat!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb er 6 maar ik begin met een tentamen over de europese unie en zo
Allemaal hertentamens van de afgelopen 2 jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat zijn er nogal wat!
Allemaal nieuwe ook hertentamens?
Wat voor lerares wilde je eigenlijk worden? Dat ben ik vorige keer vergeten te vragen denk ik, haha
Ok dan, beter, ik verveel me kapot. Net zelfs uit verveling Windows 7 beta ergens geïnstalleerd om eens te kijken. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh me vervelen doe ik niet, genoeg te doen
Ooo wat leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Allemaal hertentamens van de afgelopen 2 jaar
Beetje zo'n inhaal week dit
Ik studeer maatschappijleer
Ja super leuk maar de laatste tijd denk ik steeds meer dat ik het andersom had moeten doen zoals jij het nu kunt doen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo wat leuk!
Ik wilde dat eerst ook gaan doen - ik kan/mag in één jaar een graad halen - maar misschien doe ik dat ooit een andere keer nog, haha.
Iets gaan doen is geen optie?quote:
Zoveel (niks eigenlijk) is er nu niet te doen. Ik verzin niet voor niets een betatest van Windows 7, terwijl we dat de komende jaren toch niet gaan gebruiken.quote:
Nog even en je hebt weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoveel (niks eigenlijk) is er nu niet te doen. Ik verzin niet voor niets een betatest van Windows 7, terwijl we dat de komende jaren toch niet gaan gebruiken.
En nee, niks doen is niet fijn. Niks doen is kut. En saai.
Nah ja, hoe durven zequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo op mijn laatste dagen zetten ze me nog aan het werk ook!
Eigenlijk welquote:
Minstensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Nou ja, ze zijn wel aangepast sinds 1960 aan Amerikaanse eisen. Ik geloof dat er 7 punten zijn gewijzigd om het steviger te maken. Feit blijft wel dat ik mijn benen kwijt ben als het gebeurd.
Tja...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C97D43B4BC7AA5.html
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iigquote:
Heb je het nu over Fok! of beperk je je tot dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iig
Die geur hangt er al drie jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iig
Die interpretatie laat in aan jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je het nu over Fok! of beperk je je tot dit topic?
Jaaaaaaaaaaaa, daar heb ik er ook twee van (wel andere, maar zo coolquote:
De Chlamydia is liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, daar heb ik er ook twee van (wel andere, maar zo cool)
Coole dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef MissMSX het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bereid je voor op een teleurstelling. Het is een winkel met het winkelcomfort van een aldi, maar niet zo goedkoop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga vandaag naar de Lidl!
leuk he?
Ben er nog nooit geweest en ben ondertussen echt benieuwd
Ah, dus daar ben je!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zo geen zin om de kou en nattigheid in te gaan om boodschappen te doen
Maar ze schijnen van die hamburgerbroodjes te hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bereid je voor op een teleurstelling. Het is een winkel met het winkelcomfort van een aldi, maar niet zo goedkoop.
Klutsje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Kluts het volgende:
Is het vandaag nationale "negeer Kluts Dag" ofzo.
Qutje.quote:
Niet spectaculair, wel leuk en gezellig en tof. Jij?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qutje.
Nog spectaculaire plannen dit weekend?
Zelfde. Vanavond gamen met mijn neefjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet spectaculair, wel leuk en gezellig en tof. Jij?
Ooo die zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef MissMSX het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een keer een meneer met een arabisch accent op m'n antwoordapparaat staan die iets mompelde over een fiets die van de vrachtwagen was gevallenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ok, oproep gemist, ken 't nummer niet, ergens in Utrecht. Dus ik bel terug, word ik weggedrukt. Rot dan maar op![]()
.
Daar zijn die van mij ook heel goed in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zo'n lieve poezel. Alleen zo onhandig dat ze dan tussen mij en m'n toetsenbord gaat liggen
Verkeerde knopje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ok, oproep gemist, ken 't nummer niet, ergens in Utrecht. Dus ik bel terug, word ik weggedrukt. Rot dan maar op![]()
.
Volgens mij is het een poezencomplotquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn die van mij ook heel goed in..
Oeh, tof! Ik zal kijken of ik je zie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfde. Vanavond gamen met mijn neefjes.
Morgen misschien naar Utreg, maar dat weet ik nog niet zeker.
De vogeltjes fluiten alweer buiten. De lente komt eraan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |