Nah ja, hoe durven zequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo op mijn laatste dagen zetten ze me nog aan het werk ook!
Eigenlijk welquote:
Minstensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Nou ja, ze zijn wel aangepast sinds 1960 aan Amerikaanse eisen. Ik geloof dat er 7 punten zijn gewijzigd om het steviger te maken. Feit blijft wel dat ik mijn benen kwijt ben als het gebeurd.
Tja...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C97D43B4BC7AA5.html
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iigquote:
Heb je het nu over Fok! of beperk je je tot dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iig
Die geur hangt er al drie jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iig
Die interpretatie laat in aan jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je het nu over Fok! of beperk je je tot dit topic?
Jaaaaaaaaaaaa, daar heb ik er ook twee van (wel andere, maar zo coolquote:
De Chlamydia is liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, daar heb ik er ook twee van (wel andere, maar zo cool)
Coole dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef MissMSX het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |