Weet ik veel. Ik voelde van allesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je rempedaal trilde waarschijnlijk flink. Nou ja, je ABS werkt tenminste.
Gelukkig dat hij gerepareerd kan worden. Leuk kleurtje trouwens.
Oooooo!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Kijk, dit gebeurd er bij mij als ik met 60 km/h ergens tegenaan knal:
Succes met je tentamens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet leren voor mn tentamens
Bah
Wie rijdt nou in een kever?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Kijk, dit gebeurd er bij mij als ik met 60 km/h ergens tegenaan knal:
Ik had vanmorgen spierpijn en dat is nu 10x zo ergquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig dat je niks hebt automatic!!
Maar spierpijn is beter dan je handje er af of zoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen spierpijn en dat is nu 10x zo erg
R &P SC leeft weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Kuwaro het volgende:
Blijkbaar was het hier uitgestorven![]()
Even wat leven in blazen
Kwart voor 12 en dan nog gapen? Kan niet hequote:
Haha, wat een vergelijking!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar spierpijn is beter dan je handje er af of zo
ik ben net uit mn bed met een dekentje op de bank geroltquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwart voor 12 en dan nog gapen? Kan niet he
Sommige mensen zijn blijkbaar voor het geluk geboren ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben net uit mn bed met een dekentje op de bank gerolt
Gapen omdat het vandaag hier echt erg rustig is, ik verveel me, dus krijg ik een dut. Maar nu is Fok! er weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwart voor 12 en dan nog gapen? Kan niet he
Pfffquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blijkbaar voor het geluk geboren ofzo
Dan toch beter de nieuwequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooooo!
Ik was net op weg naar de 50 denk ik. Heb ook géén idee hoe hard ik reed.
Neuh me vervelen doe ik niet, genoeg te doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Gapen omdat het vandaag hier echt erg rustig is, ik verveel me, dus krijg ik een dut. Maar nu is Fok! er weer.
Jemie, dat zijn er nogal wat!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb er 6 maar ik begin met een tentamen over de europese unie en zo
Allemaal hertentamens van de afgelopen 2 jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat zijn er nogal wat!
Allemaal nieuwe ook hertentamens?
Wat voor lerares wilde je eigenlijk worden? Dat ben ik vorige keer vergeten te vragen denk ik, haha
Ok dan, beter, ik verveel me kapot. Net zelfs uit verveling Windows 7 beta ergens geïnstalleerd om eens te kijken. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh me vervelen doe ik niet, genoeg te doen
Ooo wat leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Allemaal hertentamens van de afgelopen 2 jaar
Beetje zo'n inhaal week dit
Ik studeer maatschappijleer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |