SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
KutTroll.quote:
Ja goh, maar wat is daar het nut van?quote:
Om wat te doen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks helemaal naar dat kankahamsterdam
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks helemaal naar dat kankahamsterdam
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef De_Ananas het volgende:
Kut NG zit niet te janken dat je geen kratje bier mee de trein in kan nemen![]()
![]()
Wehehehe, we waren een keer naar munchen geweest (oktoberfestquote:
Neen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
WIE KOMT ER VANAVOND NOG MEER CHILLEN BIJ DE ANANAS
Het is dat ik nog veel te veel moet leren voor morgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kom ook wel even langs.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Als je serieus bentquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kom ook wel even langs.
Wachten jullie op me met frituren ?
Is dat ook al verboden tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Adelante het volgende:
oprotten met die bazen shit, lakito
Ja, op straffe van weekban, gevolgd door maandban.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat ook al verboden tegenwoordig?
*NEWSFLASH*quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef dagdag het volgende:
Wil ik naar de stad regent het .
Dus ga maar om 3 uur.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, op straffe van weekban, gevolgd door maandban.
Nu het topic centraal staat ziet toch niemand hetquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje gelul inderdaad.
Waar? waarom? hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzeeee kom je ook langs vanavond?
Daarom is het nog meer gelul.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu het topic centraal staat ziet toch niemand het
Alsof ik verder niets te doen hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ff biertje zuipen bij De_AnanasIk ben d;r ook.
Ik heb gehoord dat maurits en jij elkaar afgetrokken hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ff biertje zuipen bij De_AnanasIk ben d;r ook.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
Kneuzenkermis: http://www.nufoto.nl/foto(...)mh-in-amsterdam.html
ja, dus?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat maurits en jij elkaar afgetrokken hebben?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef timmmmm het volgende:
Na dit thema kunnen jullie maar beter hopen dat ik de lapo niet krijg dit topic
ff half uurtjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof ik verder niets te doen heb
Ik heb op dinsdag 1e uur les, 2e tussenuur, 3e les, 4e tussenuurquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuwe schoolrooster gekregen![]()
op vrijdag al weekend.
gompiequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik om 6 uur thuis ben, dan heb ik weinig zin meer om weg te gaan
Dan komen we wel ff biertje doen bij jou.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik om 6 uur thuis ben, dan heb ik weinig zin meer om weg te gaan
Ik denk dat je het hele concert inclusief goed geluid enzo in de HMH terug kan zien op fabchannel.comquote:
fapchannel ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hele concert inclusief goed geluid enzo in de HMH terug kan zien op fabchannel.comStaat er nu nog niet op
Zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef gers het volgende:
ik wou eigenlijk NG belllen tijdens Supernova maar ik had zijn nummer niet
hoezoquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was
Daar slaan ze heel veel liveconcerten op en kun je ze gewoon bekijkenquote:
F-f-f-f-aaaaiiilllllllllllquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik kon heen gisteren, maar ik was ziek.
Ik luister nu Oasisquote:
Ik had zelf geen kaartje hoor, Oasis boeit me niet echt, maar een maat belde of ik zin had om mee te gaan.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
D_A -> zegt:
en viandellen
NG 181129 zegt:
die ken ik niet
Hij is gewoon blij dat hij één dagje iemand anders kan etteren, omdat hij al een maand mikpunt is van allerhande bloemengrappen, en nu kan hij eindelijk eens iemand anders zieken, voor hij weer overmoet tot de orde van de dag, waar hij het bloemenmeisje is, de stumperd. Gun hem deze ene dag dan ook.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik luister nu OasisSommige nummerts zijn best goed
![]()
*Maar schakelt toch weer over naar hiphop
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat hij één dagje iemand anders kan etteren, omdat hij al een maand mikpunt is van allerhande bloemengrappen, en nu kan hij eindelijk eens iemand anders zieken, voor hij weer overmoet tot de orde van de dag, waar hij het bloemenmeisje is, de stumperd. Gun hem deze ene dag dan ook.
Zo de held heeft gesprokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat hij één dagje iemand anders kan etteren, omdat hij al een maand mikpunt is van allerhande bloemengrappen, en nu kan hij eindelijk eens iemand anders zieken, voor hij weer overmoet tot de orde van de dag, waar hij het bloemenmeisje is, de stumperd. Gun hem deze ene dag dan ook.
Nou, NB z'n vriendin lag in coma en toen heeft gers een bloemetje gestuurd, maar Mirre is allergisch voor bloemen en nu is ze dood.quote:
Maar wel tyfus lekker met pinda sausquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Gupje het volgende:
Viandellen zijn nog niet mooi ontpopte frikadellen
Dit meen je niet echt toch?quote:
Mirre heeft NB voor de trein gegooid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand nog wat gehoord van nb en mirre?
Nouja dat dus. Lullig om zo achter de allergie te komen, maar hey je bént er tenminste achter!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nou, NB z'n vriendin lag in coma en toen heeft gers een bloemetje gestuurd, maar Mirre is allergisch voor bloemen en nu is ze dood.
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nouja dat dus. Lullig om zo achter de allergie te komen, maar hey je bént er tenminste achter!
Dus dat is je sma!!1quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ik blijf vannacht voor de 2de keer in 4 dagen bij D_A slapen
Allemaal een hoax. Ze wilde geen kinderen dus NB heeft zelf abortus proberen te doen bij haar en dat is misgegaan. Nu zitten ze beiden in Guantanamo Bay.quote:
Al namen voor jullie adoptienegertje verzonnen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe je het wel veilig?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ken wel Fijne Miequote:
Daar gaat Obama nu wat tegen doen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Allemaal een hoax. Ze wilde geen kinderen dus NB heeft zelf abortus proberen te doen bij haar en dat is misgegaan. Nu zitten ze beiden in Guantanamo Bay.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel Fijne Mie
[ afbeelding ]
maar Leuke Mie zegt me niks. Is dat met figuurtjes dan of zo?
Remlofquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Al namen voor jullie adoptienegertje verzonnen?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel Fijne Mie
[ afbeelding ]
maar Leuke Mie zegt me niks. Is dat met figuurtjes dan of zo?
Relatie of zo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie adoptieneger wordt blank?quote:
Nee, tis wel een flikker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jullie adoptieneger wordt blank?
EWA, wanneer is je grote KLB SC party?quote:
Dat hebben jullie op t formulier ingevuld?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar gaat Obama nu wat tegen doen toch?
Ja dat moet in 2 delen, er kunnen maar 8 mensen per curlingclinic. Balen he.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
EWA, wanneer is je grote KLB SC party?
Spreekt die niet, half of goed Nederlands? Steelt hij? Hangt hij altijd? Even wat meer info over jullie adoptiekindjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat hebben jullie op t formulier ingevuld?
Graag een adoptieneger, zwart en flikker?
Je gaat daar toch niet heenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat moet in 2 delen, er kunnen maar 8 mensen per curlingclinic. Balen he.
Maar eh, jullie mogen me op de meet ook wel feliciteren.
Dan waait het water er uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Zoeen vraag in mijn natuurkunde boek!
13 b) Leg uit waarom wasgoed i de wind snel droogt.
![]()
Ik ben nu ook wel benieuwd inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Spreekt die niet, half of goed Nederlands? Steelt hij? Hangt hij altijd? Even wat meer info over jullie adoptiekindje
Douchequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ananas, maak je je douche nog wel schoon, want maandag was ie fucking ranzig
Dat had ik dus ook. Is het fout, like wtfquote:
Inderdaad wel lastigquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat moet in 2 delen, er kunnen maar 8 mensen per curlingclinic. Balen he.
Maar eh, jullie mogen me op de meet ook wel feliciteren.
Ja zat er aan te denken, ik vond het ook wel ranzig jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Schaamhaar in het putjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een nep boekquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Is het fout, like wtf![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Is het fout, like wtf![]()
"Er komt steeds opnieuw koele lucht langs het wasgoed, zodat het warmtetransport beter is."quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat een nep boekwat was de reden dan?
Zal een combinatie van kou en absorbatie zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef behangplakker het volgende:
![]()
[..]
Wat was het goede antwoord dan?
ooooooooquote:
Het lijkt me geen 'absorbatie'. What?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zal een combinatie van kou en absorbatie zijn?
Hoewel ik ook dacht dat het gewoon droog zou waaien
Vond onze beredenering beterquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
"Er komt steeds opnieuw koele lucht langs het wasgoed, zodat het warmtetransport beter is."
[ afbeelding ]
Gewoon, dat de stof het water opneemt en verdeelt, waardoor het daarna door de kou uit de stof verdwijnt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het lijkt me geen 'absorbatie'. What?
Is ie ook.quote:
Ah absorptie. Zeg dat dan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon, dat de stof het water opneemt en verdeelt, waardoor het daarna door de kou uit de stof verdwijnt.
Tenminste, dat dacht ik zonder het antwoord te hebben gezien
Die Jordeeeh tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
Kameraad van mij 17 jaar krijgt een kindjewat een faalhaas
Is hij zwanger?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
Urkquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
Ah ja kutquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah absorptie. Zeg dat dan! [ afbeelding ]
Kanker dat is jong.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
Faler.quote:
hij neukt tenminste 14.gifquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Eikels jullie houden me van het leren af.
Dat mensen dat nog denkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:07 schreef Smart_ass het volgende:
Urk.. dan trouwen ze vast ook gelijk?
Ga jij nou maar eerst je middelbare school afrondenquote:
Jullie zochten toch adoptiekindquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
gewoon stomp in de maag geven, of verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch toch, dat mensen dat dan denken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog denken![]()
Word meestal wel van je verwacht maar hoeft niet, keuze ligt nog altijd bij jezelf...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Bohhh zouden we in de meivakantie naar Curacao gaan is er nergens plaats meer.
En nu lopen we dit mis verdomme:bolletjesslikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Natuurkunde. Het kutste vak voor het laatst. Ik heb 6 paragrafen nog nooit gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook leren.Bestuursrecht. Wat jij?
Jezus, waar heb ik dat aan verdient?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef De_Ananas het volgende:
We komen vanavond ff bij je langs, we nemen ons eigen bier mee, jitzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog denken![]()
Word meestal wel van je verwacht maar hoeft niet, keuze ligt nog altijd bij jezelf...
Volgens mij zouden ze dat bij mij niet eens ontdekken.quote:
Kan me er nog wel iets bij voorstellen. Vind het christendom idiotere dingen bevattenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Logisch toch, dat mensen dat dan denken.Dat het uberhaupt van je verwacht wordt is al zo'n dom Gristelijk iets.
In tegen stelling tot jou ga ik dat ook doen ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je middelbare school afronden
Urk is de laatste 5 jaar als een speer veranderd. Geloof brokkelt met een razend tempo hier af, mensen gaan meer op zich zelf leven en niet op andere letten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Logisch toch, dat mensen dat dan denken.Dat het uberhaupt van je verwacht wordt is al zo'n dom Gristelijk iets.
Ik vind trouwen op je 17e anders ook aardig idioot.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan me er nog wel iets bij voorstellen. Vind het christendom idiotere dingen bevatten
Kun je wel lekker geld verdienenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dat bij mij niet eens ontdekken.Meestal halen ze alleen Antillianen uit om te controleren en fouilleren enzo.
![]()
Voel je wel eventjes het ultieme van de cokequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Totdat een bolletje knapt in je maag.
Ja kut man, op één woordquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
oh en VERBETERD WORDEN DOOR EEN MIDDELBARE SCHOLIER!!!11
Douche te vies?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga vanavond niet naar de ananas
Maar dat is het punt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind trouwen op je 17e anders ook aardig idioot.
Terecht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja kut man, op één woord
Nu voel ik me vies
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Gupje het volgende:
Ik zal me zusje even ophalen ben met 10 min terug
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga vanavond niet naar de Oasis
Condoom of de pil dan. Ik snap niet waarom mensen altijd moeilijk moeten doen als het ook makkelijk kan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dat is het punt niet
Het gaat om het trouwen vanwege het krijgen van een kind samen
Ik hoop dat ze dat ook wel gebruikt hebben, of er in ieder geval niet tegen zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Condoom of de pil dan. Ik snap niet waarom mensen altijd moeilijk moeten doen als het ook makkelijk kan.
Condoom en/of de pil slikken maar toch zwanger worden.. die kans is echt klein, van de meeste mensen die zwanger worden en zeggen dat ze 1 van beide wel gebruikt hebben geloof ik het gewoon niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat ook wel gebruikt hebben, of er in ieder geval niet tegen zijn
HOAX jij zou een bloemetje sturen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef gers het volgende:
Ik zou die hoer dan gewoon verlaten![]()
moet ze maar niet zwanger worden
same problem here.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef behangplakker het volgende:
Fok! is bij mij echt kankersloom
Kan amper in KLB komenquote:
Nee, niemand dus houdt er maar over op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef Silentalarm het volgende:
Gaat er hier nou nog iemand naar ajax fiorentina?
RV zit in 428, weet ik toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef Silentalarm het volgende:
Ik kwam KLB niet eens in, heb 10 minuten gewacht, toen via AT naar KLB Naar topic, intotaal ook nog 7 minuten over gedaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan amper in KLB komenMy Active Topics gaat wel iets sneller maar dan kan ik niet nieuwe topics aanklikken
Ik ga er nog graag over door hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, niemand dus houdt er maar over op.
Haha, cool, luc(bloodysunday) en ik hadden net besloten dat we kaartjes in 428 zouden nemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV zit in 428, weet ik toevallig![]()
Wie gaan er naar Ajax - Havenstadse Boys??
Ik ook, nog steeds niet gedaanquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, niemand dus houdt er maar over op.
Niemand heeft geldquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, cool, luc(bloodysunday) en ik hadden net besloten dat we kaartjes in 428 zouden nementoevallig. Waarom ga jij niet dan?
Houdt.quote:
Jij wel dan?quote:
quote:
Kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf. dat is fucking snel. Dan was het zo'n kadootje die je niet af hoeft te vegen.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben nu toch echt leren, HOOOOOIIIIIIIIIII.
Daar ben ik het niet mee eens geachte heer paaskonijn. De vraag is nu wel, waar komt dit verschil in onze meningen vandaan?quote:
bij mij 1k, en een paar maanden later was het niksquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb veel geld. Het meeste wat er ooit op mijn rekening heeft gestaan. 215 euro.!!!
dat is fucking chill.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptHet gleed er vet makkelijk uit, ik ging wel afvegen, maar m'n anus was gewoon schoon.
Mwah bij mij zal het ook binnen een maand wel op zijn. Bier/versterkers/gitaren zijn duur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij mij 1k, en een paar maanden later was het niks
Kleding ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah bij mij zal het ook binnen een maand wel op zijn. Bier/versterkers/gitaren zijn duur.
Ja ikkequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn nieuwe schoolrooster
maandag van 10:00 tot 14:15
dinsdag van 9:00 tot 12:45
woensdag van 11:15 tot 14:45
donderdag van 9:30 tot 15:30
vrijdag vrij
wehehehheheheheheheheheequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Mijnes is kut.
maandag 8:15 tot 16:15
Dinsdag 9:15 tot 15:05
Woensdag8.15 tot 14.05
Donderdag9.15 tot 13:00
Vrijdag 10:15 tot 14:05
Kleding krijg ik nog van mijn mama. Sigaretten ben ik niet veel geld aan kwijt. Ben jij niet veel geld kwijt aan wietquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kleding ooksigaretten ook
Iddquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehhehehehehehehehee
maandag is een kutdag bij jou
ik durf niet alleen te gaanquote:
Voor Ajax altijdquote:
Ik nu, ik ging de Dirkjan lezenquote:
Ja, ik krijg soms ook nog kleding van m'n moeder, maar als ze het te duur vindt, moet ik het zelf betalenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kleding krijg ik nog van mijn mama. Sigaretten ben ik niet veel geld aan kwijt. Ben jij niet veel geld kwijt aan wiet?
aawwhquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zangverdeling toneelstuk binnen, heb ik echt kutstukjes voor de solo.
Ik rook bijna niks. Tussen de 10 en 20 per maand ofzo denk ik. Meestal nog niet eens een pakje per week.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik krijg soms ook nog kleding van m'n moeder, maar als ze het te duur vindt, moet ik het zelf betalen![]()
Hoeveel ben je kwijt aan sigaretten? ik ong 80 euro per maand.
Mwah, best wel
Als je genoeg geld hebt waarom ga ju dan niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor Ajax altijd![]()
[..]
Ik nu, ik ging de Dirkjan lezen
Maar wel in het vak zeg maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga ook en reetveter dus als je daar bent ben je niet meer alleen
Heb je toevallig hetzelfde rooster als tim?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb ook zo'n kut rooster, met van die tussen uren waar je geen fuck aan hebt
Hoiquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor Ajax altijd![]()
[..]
Ik nu, ik ging de Dirkjan lezen
Dat is wel netjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik rook bijna niks. Tussen de 10 en 20 per maand ofzo denk ik. Meestal nog niet eens een pakje per week.
ergens in de 20 van februarie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar wel in het vak zeg maarWat is ook alweer de datum van de match? (te lui om te googlen)
Ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Roken.
Ik moet 3x per week het 1e al op school zijn.
Auch niemand om mee te gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt waarom ga ju dan niet?
ja maar reetveter negeerde me eerst ook alquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga ook en reetveter dus als je daar bent ben je niet meer alleen
Mjoah. Ik heb het er niet echt moeilijk mee. Ben niet verslaafd, en rook eigenlijk alleen in het weekend.quote:
Nee die is iets andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je toevallig hetzelfde rooster als tim?
Wanneer? En dan heb je mij nogquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar reetveter negeerde me eerst ook al
Ik wanker goed me best doen voor die culturele activiteit, moest je daarna film gaan kijken van 2 uur lang zonder pauzes en shit, DAMN!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uh? Tegen mij is niks gezegd hoor
reetveter gaat toch ook? en ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Auch niemand om mee te gaan
Nóg, nóg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mjoah. Ik heb het er niet echt moeilijk mee. Ben niet verslaafd, en rook eigenlijk alleen in het weekend.
aanvallen van tim?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik krijg echt aids aanvallen van die graftak
Heeft al kaarten in Groningen gehaald.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
reetveter gaat toch ook? en ik.
Iets meer ABN zou gewenst zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik wanker goed me best doen voor die culturele activiteit, moest je daarna film gaan kijken van 2 uur lang zonder pauzes en shit, DAMN!
bij ajax - slaviaquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wanneer? En dan heb je mij nog
zvo is voor go ahead eaglesquote:
Rook je niet?quote:
Daar was ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef gers het volgende:
[..]
bij ajax - slavia
toen ik met kali er was
Voorlopig hou ik het op deze manier al 2 jaar vol. Dus ik zie niet in waarom daar verandering in zou komen.quote:
Standaardnederlands heet dat tegenwoordigquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heeft al kaarten in Groningen gehaald.
[..]
Iets meer ABN zou gewenst zijn[ afbeelding ]. Maar vorig jaar moest ik dat ook doen aan het einde van het jaarToen had je die gehandicapte Keizer nog als leraar. De film hebben we binnen een uur gekeken.
Ik moet alles elke les inleveren, maar ze geven me telkens uitstelquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoorde deze week dat mn leesautobiografie eind van het blok af moet zijn. En heb dus 6/7 weken om nog 5 boeken te lezen![]()
Dus je gaat niet omdat je geen kaarten kan krijgen als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heeft al kaarten in Groningen gehaald.
[..]
Iets meer ABN zou gewenst zijn[ afbeelding ]. Maar vorig jaar moest ik dat ook doen aan het einde van het jaarToen had je die gehandicapte Keizer nog als leraar. De film hebben we binnen een uur gekeken.
wanker en shitquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Standaardnederlands heet dat tegenwoordig
Ja dat gaat bij mij niet lukkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moet alles elke les inleveren, maar ze geven me telkens uitstel
Nee, omdat ik alleen moet andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dus je gaat niet omdat je geen kaarten kan krijgen als ik het goed begrijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |