SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
KutTroll.quote:
Ja goh, maar wat is daar het nut van?quote:
Om wat te doen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks helemaal naar dat kankahamsterdam
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks helemaal naar dat kankahamsterdam
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef De_Ananas het volgende:
Kut NG zit niet te janken dat je geen kratje bier mee de trein in kan nemen![]()
![]()
Wehehehe, we waren een keer naar munchen geweest (oktoberfestquote:
Neen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
WIE KOMT ER VANAVOND NOG MEER CHILLEN BIJ DE ANANAS
Het is dat ik nog veel te veel moet leren voor morgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kom ook wel even langs.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Als je serieus bentquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kom ook wel even langs.
Wachten jullie op me met frituren ?
Is dat ook al verboden tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Adelante het volgende:
oprotten met die bazen shit, lakito
Ja, op straffe van weekban, gevolgd door maandban.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat ook al verboden tegenwoordig?
*NEWSFLASH*quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef dagdag het volgende:
Wil ik naar de stad regent het .
Dus ga maar om 3 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |