Checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef Troel het volgende:
In neem aan dat Lishe ook nog in het rijtje moet?
En de checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Ynske het volgende:
ik had dus aangegeven dat:
aangezien ik op dit moment nog niets te doen heb, wil ik, mits ik ook echt welkom ben, ook wel richting Zwolle komen
Draagdoeken zijn allemaal te vergelijken met Prada's dus dat hoeft nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Omg, wat is een draagdoekmeet![]()
Gaan jullie dan met de baby's in de draagdoek lekker hip een bakje thee zitten drinken ofzo, en praten over wie het leukste motiefje heeft? Of dat Sandra hem stiekem bij de Hans Textiel heeft gehaald, terwijl die van Elisa toch echt van Prada is?
Nou meer hoe je het kreng omknooptquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Omg, wat is een draagdoekmeet![]()
Gaan jullie dan met de baby's in de draagdoek lekker hip een bakje thee zitten drinken ofzo, en praten over wie het leukste motiefje heeft? Of dat Sandra hem stiekem bij de Hans Textiel heeft gehaald, terwijl die van Elisa toch echt van Prada is?
Ik zag laatst bij een Afrikaanse winkel voor 5,- dunne hele stevige doeken hangen waar je prima mee kan knopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Draagdoeken zijn allemaal te vergelijken met Prada's dus dat hoeft niet
Hoe je de baby opknoopt ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou meer hoe je het kreng omknoopt
Ik zat ook al even te puzzelen Freecell..quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
Gezellig Ynske!
Gaan er ook mensen vanuit de Stad naar Zwolle? Dan is het voor beiden goedkoper als ik meerijd en we de benzinekosten delen![]()
Anders moet ik namelijk met de treinKan ook wel hoor, maar als er toch een auto die kant op gaat word ik blij van een lift
Dat kan ik al, waar denk je dat ik de vorige 3 gelaten heb?quote:
Oeh!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ik zat ook al even te puzzelen Freecell..
Ik heb vijf zitplaatsen in de auto. Alleen zit ik dan te vogelen hoeveel kinderen er mee kunnen. Ik weet niet of Ingrid Tyler mee wil nemen? (i.v.m. voeden en spoelen? Ingrid?) Ofdat ik dan niet alleen W maar ook H thuis moet laten. Het zijn behalve Luuke dan waarschijnlijk toch veel kleintjes toch?
Ik rij namelijk via Grunn'n richting Assen om Ingrid op te pikken.
ojaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef mrien het volgende:
Ik kan je ophalen in Hoogeveen Freecell!
Is geen probleem (kom er toch langs), moet je wel de maxi cosi meenemen
Ja, een heel stukquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef mrien het volgende:
Ik kan anders misschien ook wel de maxi cosi van m'n buurvrouw lenen denk ik
Dat zou alweer makkelijker zijn denk ik?
jammerquote:Op maandag 26 januari 2009 08:46 schreef Nijna het volgende:
Ik meld me bij deze af. Volgende keer beter, maar ik ga het gewoon niet redden zonder mezelf in 2-en te hakken en dat gaat me net wat te ver (draagt denk ik ook wat lastig
)
jammer!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:46 schreef Nijna het volgende:
Ik meld me bij deze af. Volgende keer beter, maar ik ga het gewoon niet redden zonder mezelf in 2-en te hakken en dat gaat me net wat te ver (draagt denk ik ook wat lastig
)
jahquote:
Hahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
jammer!
(in tweeën gehakt kan je wel met een kortere doek knopen)
ik kan maar 2 methodes hoor. eentje met de rekdoek, en eentje met de niet-rekdoekquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef Fuente het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom. Op zich kan ik wel, maar het is even kijken hoe het verder gaat met Merel. Maar ik wil wel graag! Zeker om af te kijken hoe jullie knopen
Zoveel knopen kan ik ook niet hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef Fuente het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom. Op zich kan ik wel, maar het is even kijken hoe het verder gaat met Merel. Maar ik wil wel graag! Zeker om af te kijken hoe jullie knopen
11 tot 3 is qua voedingen ideaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef Lishe het volgende:
Mrien, ik weet niet hoelaat jullie willen beginnen? Een uur of 11 tot een uur of 3? Is dat te krap of te kort? Ik ben overdag de hele dag thuis. Roept u maar!
O, en het meenemen van spullen... Maakt niks uit! Zal ik voor koffie en thee zorgen? (Zoals een echte gastvrouw)
Zoals Owlet zegt, echt niet te zwaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:52 schreef Fuente het volgende:
Is ze niet te zwaar dan? Want denk wel dat Sara het leuk zou vinden
je zou een stuk met mij mee kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Het is zo jammer dat ik afgelopen zondag al een draagdoekmeet heb gehad anders had ik graag gekomen. Denk niet dat vriendlief het ziet zitten om weer tussen al die mama's en kilometers doeken te zitten.
Kom nou gewoon!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef Fuente het volgende:
Ja maar dan kan ik niet oefenen met dragen met d'rIs ook zo wat he. En om mijn 17-kilo-peuter nou als oefen materiaal te gebruiken
Freecell heeft een oude Hopp en die is 80 cm. breed. Als die doek geen 17 kg aan kan, welke doek dan wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Zat ff terug te lezen/scannen, maar dan is het wel best nodig dat webkim dr stash meeneemt, of iig 1 hele stevige doek, want de rest van de aanmeldingen hebben of rekbare doeken of doeken die niet stevig genoeg zijn om 17 kg in te dragen...
ik neem hem mee, dus je kan hem testenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Freecell heeft een oude Hopp en die is 80 cm. breed. Als die doek geen 17 kg aan kan, welke doek dan wel?
Zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Zat ff terug te lezen/scannen, maar dan is het wel best nodig dat webkim dr stash meeneemt, of iig 1 hele stevige doek, want de rest van de aanmeldingen hebben of rekbare doeken of doeken die niet stevig genoeg zijn om 17 kg in te dragen...
U riep?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het adres ge-pmt, ik kon alleen Noli niet bereiken.... Nooooolllliiiiiii!
En ik ga uit van 11 tot 15.00u. Eerder of later door trein, weetikveelwat en zo geeft ook niks hoor. Ik heb tot 19.00 de tijd.
ik wil graag wel een mei tai zien. ik had stof gekregen van mijn tante om een doek te maken, eventueel gecombineerd met spijkerstof dacht ik om dan ma te vragen daar dan een mei tai van te maken. dan is het wel aardig om er eens een keertje eentje in het eggie gezien te hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Webkim het volgende:
Ik kan iets kant en klaars meenemen, wat niet teveel sjouwen is. Any thoughts?
En zijn er doek/sling/dragergewijs dingen die iemand wil zien/proberen?
missschien is de ze . achter je naam vergetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Noli. het volgende:
Maar doet mijn PM het niet dan?
[..]
Hij 's niet vol iig
![]()
* Noli. zo bedje opzoeken gaat *
oeh! jah!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:58 schreef Lishe het volgende:
O, ik kan wel soep maken als jullie graag soep hebben hoor. Kippensoep, da's makkelijk.
Duizendmaal excusesquote:
Lief aangeboden Yns, maar Koen is echt niet lekker en ik weet niet hoe het lopen gaat. Straks worden andere kindjes ook ziek en dat zou ik sneu vinden.quote:
Nou, Tyler kan dus niet mee. Ik weet dus niet of ik kom.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ik zat ook al even te puzzelen Freecell..
Ik heb vijf zitplaatsen in de auto. Alleen zit ik dan te vogelen hoeveel kinderen er mee kunnen. Ik weet niet of Ingrid Tyler mee wil nemen? (i.v.m. voeden en spoelen? Ingrid?) Ofdat ik dan niet alleen W maar ook H thuis moet laten. Het zijn behalve Luuke dan waarschijnlijk toch veel kleintjes toch?
Ik rij namelijk via Grunn'n richting Assen om Ingrid op te pikken.
Ah, da's ook weer een mooi argumentatiepunt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef simmu het volgende:
oh, dan is sangdrax missch niet de enige testosteronhouder
Idemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef freecell het volgende:
Ik ken niemand
Dan is een klein groepje ook ergens wel fijn
Arthur...?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:49 schreef Webkim het volgende:
Ik heb mn kleinsmekker bij me. Wel home-made, niet door moi.
Tich niet, exploderende Leander, ga over 10 minuten wegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:48 schreef Lishe het volgende:
Ok! Ik zat hiet te f5-en, maar als er tenminste 1 komt ga ik nu aan het stofzuigen.
Tot straks!
ge PMd, hebbie "em?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:10 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of iemand dit zo snel nog leest maar heeft iemand Lishe's adres voor me?
Anders kán ik niet eens komen..
Mocht ik zo een adres krijgen mik ik onze MaxiCosi ook wel in de auto dan neem ik Freecell gewoon weer mee terug. Scheel 'r toch weer treinen.
Heel veel beterschap voor lotte en heel veel sterkte voor jou. moeten we gewoon maar nog een keer een meet doenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:29 schreef mrien het volgende:
Ik vond het echt heel jammer dat we niet konden komen!
Ze is helaas echt flink ziek (:
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef Noli. het volgende:
Ik was vanmorgen aan het mijmeren over hoe de baby straks moet gaan heten..
Volgens Hanne als het een jongen is Liekie-lik-lik *achternaam* en een meisje Paula(daar dacht ik dat het nog iets fatsoenlijks zou worden)-daakie-naakie *achternaam*![]()
Nu beweert ze stellig dat het een jongen wordt en dat ie "Toomn" heet
Pappa: Hoe? Tom?
Hanne: Nee, Toomn..
Pappa: Toom?
Hanne: Neeheeee.. Toomn!
Pappa: Ik begrijp niet helemaal welke naam je nou bedoelt. Tom?
Hanne: NEEHEEEEE!!!!TOOMN!!!
![]()
![]()
![]()
*op dit moment kom ik net terug lopen uit de keuken*
ik: Ze bedoelt geloof ik Teun maar dat kan ze niet zo goed uitspreken.
Hanne: Jaaa pappaTOOMN!
1 Hiervanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:05 schreef mrien het volgende:
Balen Fuente
Welke doek wil je kopen Freecell?
ja, k ben er nietquote:
Whehehequote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef Lishe het volgende:
En en de verrassing van de dag vond ik wel Freecell met Leander. Dat kind is om op te vreten en die mama is net zo'n kletskous als hier. Heel leuk om te merken dat je precies zo bent als hier!
En nu ben ik heeeel benieuwd naar de foto's!
Zou het?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Webkim het volgende:
Nee, maar jij bent ook heul niet eng.
Ik ben benieuwd naar de foto's van Ynske joh. Misschien heeft ze Leander zónder photoface te pakken.
ah ok, k heb er iig 1 waar hij lacht naar Lishequote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah ok, k heb er iig 1 waar hij lacht naar Lishe
Checkquote:
Moest dat dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
Dat was ook écht leuk, al die peutertjes die met elkaar konden spelen!
En ze waren heul niet bang voor me
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:21 schreef Noli. het volgende:
Ik kwam binnen, zou op de bank neerploffen, struikel terwijl ik dus naar de bank loop half over een Aventbeker die ik dus met een noodgang door de kamer lanceer richting Selene (! ) die daar op de grond lag.
Gelukkig ging het goed en kwam de beker uit bij de pappa van Selene. *phew!*
*and Noli. was in tha house *
waarom denk je dat ik er lekker vroeg wasquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Fuente het volgende:
Ja joh, die stomme autoWaarschijnlijk wordt 'ie woensdag gemaakt. Nu hebben we tijdelijk de auto van m;n schoonouders, maar de maxi cosi kan er niet in (te korte gordels) dus ik kan er nog niets mee
Ach, we zijn uiteindelijk veilig thuisgekomen en dat is het belangrijkst. Ik was wel heel erg blij dat ik dus Merel niet mee had genomen!
Ik vond het ook erg gezellig, wel eng in het begin, maar zo ben ik, ik vind meeten eng
Ooooooooooooooooh.... Is dát de truc?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er lekker vroeg was
dat scheelt binnenkomen
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Lishe het volgende:
Nou, je hoeft je dus helemaal niet te schamen Noli. Niemand heeft het gezien. (Incl. mij.)
prima hoorquote:
Doe je dan ook foto's van de DH meet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
k ben net thuis (ja heb soms ook nog een leven) enfin, ik ga me er zo eens doorheen worstelen
Je hebt ons gewoon teveel verwend in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
k ben net thuis (ja heb soms ook nog een leven) enfin, ik ga me er zo eens doorheen worstelen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je hebt ons gewoon teveel verwend in de afgelopen jaren
ja goed gebakken damesquote:
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Yns, had je ook nog een leuke van de drie tuttebollies op een rij aan de keukentafel?
als je naar de eerste foto post kijkt heb je alle kindjes meteen te pakkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... wie is wie?Het zijn prachtige foto's trouwens!
Ik schaam me diep, maar ik herken al die koppies niet zomaar.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je naar de eerste foto post kijkt heb je alle kindjes meteen te pakken
Floortje
Lena
Luuke
Hanne
Selene
Leander
Thomas
Sara
|