quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef snoopy het volgende:
HIj is echt lief en grappig Renzell![]()
Morris zegt ook vaak van die dingen over de dood: 'Als je 16 bent, ben je dood hè?'
Dat vindt hij al heeeeeel erg oud![]()
Huil maar niet Viev, we hebben hem vertelt dat je dan nog laaaaang niet doodgaatquote:
Geweldig!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef Noli. het volgende:
Ik was vanmorgen aan het mijmeren over hoe de baby straks moet gaan heten..
Volgens Hanne als het een jongen is Liekie-lik-lik *achternaam* en een meisje Paula(daar dacht ik dat het nog iets fatsoenlijks zou worden)-daakie-naakie *achternaam*![]()
Nu beweert ze stellig dat het een jongen wordt en dat ie "Toomn" heet
Pappa: Hoe? Tom?
Hanne: Nee, Toomn..
Pappa: Toom?
Hanne: Neeheeee.. Toomn!
Pappa: Ik begrijp niet helemaal welke naam je nou bedoelt. Tom?
Hanne: NEEHEEEEE!!!!TOOMN!!!
![]()
![]()
![]()
*op dit moment kom ik net terug lopen uit de keuken*
ik: Ze bedoelt geloof ik Teun maar dat kan ze niet zo goed uitspreken.
Hanne: Jaaa pappaTOOMN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, dat heeft Dean ook heel erg momenteel. Alles is "MOOOIIIIII!!".quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:38 schreef pinquit het volgende:
max is de laatste tijd heel erg van de complimentjes![]()
![]()
als ik m verbeter met iets: "goed zo mama!" of "goed zo jongen!""dat heb je goed gedaan mama!"
laatst kwam oma op bezoek, doet dr jas uit, zit er een heel hippe kleurtjes trui onder: "ohh oma! thebje n mooie trui aan!!!"en mijn broer gisteren in zn kerstoutfit: "ohh!! thebje n mooie áan!" (t woord blouse kent ie nog niet
)
alles is mooi of goed of lief![]()
zo lieieieief
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef Noli. het volgende:
Ik was vanmorgen aan het mijmeren over hoe de baby straks moet gaan heten..
Volgens Hanne als het een jongen is Liekie-lik-lik *achternaam* en een meisje Paula(daar dacht ik dat het nog iets fatsoenlijks zou worden)-daakie-naakie *achternaam*![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 11:24 schreef Vivi het volgende:
Dean lag vanochtend nog even bij mij in bed te knuffelen, op een gegeven moment wilde hij eruit dus ging ie naast mijn bed staan, grabbelt wat onder het bed vandaan en probeert wat in mijn slaapdronken hoofd te duwen..."Hm! Lekker koekie eten mama?".
Had ie een blijkbaar op de grond gevallen per-stuk-verpakte Durex te pakken![]()
.
Ik heb maar gezegd dat het geen koekie was en hem snel afgeleid met een lekker broodje.
Zo vraagt Noah de hele dag: "Mama?" En dan moet je eerst antwoord geven... En dan gaat ie verder met: "Weet je?" En dan moet je weer antwoord geven, en dan komt ie eindelijk met wat ie wilde zeggen/vragen, wat ie de helft van de tijd eerst nog ter plekke moet gaan bedenkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef TeenageDirtbag het volgende:
We waren gister bij mn ouders en Wesley kwekte echt de heeeeele tijd door. Eigenlijk non-stop, we hadden er al gauw genoeg van *zucht....
En het mooie is dan als hij tussendoor vraagt: Euhm oma? Mag ik wat zeggen??
Herkenning! Echt exact dezelfde woorden ook...quote:Op maandag 29 december 2008 08:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zo vraagt Noah de hele dag: "Mama?" En dan moet je eerst antwoord geven... En dan gaat ie verder met: "Weet je?" En dan moet je weer antwoord geven, en dan komt ie eindelijk met wat ie wilde zeggen/vragen, wat ie de helft van de tijd eerst nog ter plekke moet gaan bedenken
Nee, ik hing net over hem heenquote:Op maandag 29 december 2008 14:04 schreef bixister het volgende:
haha staan die van jou ook zo mooi rechtop, vivi?
Mahre kan er ook wat van... naar bloemetjes ruikenquote:Op maandag 29 december 2008 22:21 schreef sjak het volgende:
Onze dochter had vandaag overduidelijk een vieze luier. Manlief biedt aan om haar te verschonen en roep haar ook. Kom Jet, ik ga je even een schone broek geven. Haar antwoord: Nee papa, niet nu, ik moet nog even stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |