ja, k ben er nietquote:
Whehehequote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef Lishe het volgende:
En en de verrassing van de dag vond ik wel Freecell met Leander. Dat kind is om op te vreten en die mama is net zo'n kletskous als hier. Heel leuk om te merken dat je precies zo bent als hier!
En nu ben ik heeeel benieuwd naar de foto's!
Zou het?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Webkim het volgende:
Nee, maar jij bent ook heul niet eng.
Ik ben benieuwd naar de foto's van Ynske joh. Misschien heeft ze Leander zónder photoface te pakken.
ah ok, k heb er iig 1 waar hij lacht naar Lishequote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah ok, k heb er iig 1 waar hij lacht naar Lishe
Checkquote:
Moest dat dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
Dat was ook écht leuk, al die peutertjes die met elkaar konden spelen!
En ze waren heul niet bang voor me
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:21 schreef Noli. het volgende:
Ik kwam binnen, zou op de bank neerploffen, struikel terwijl ik dus naar de bank loop half over een Aventbeker die ik dus met een noodgang door de kamer lanceer richting Selene (! ) die daar op de grond lag.
Gelukkig ging het goed en kwam de beker uit bij de pappa van Selene. *phew!*
*and Noli. was in tha house *
waarom denk je dat ik er lekker vroeg wasquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Fuente het volgende:
Ja joh, die stomme autoWaarschijnlijk wordt 'ie woensdag gemaakt. Nu hebben we tijdelijk de auto van m;n schoonouders, maar de maxi cosi kan er niet in (te korte gordels) dus ik kan er nog niets mee
Ach, we zijn uiteindelijk veilig thuisgekomen en dat is het belangrijkst. Ik was wel heel erg blij dat ik dus Merel niet mee had genomen!
Ik vond het ook erg gezellig, wel eng in het begin, maar zo ben ik, ik vind meeten eng
Ooooooooooooooooh.... Is dát de truc?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er lekker vroeg was
dat scheelt binnenkomen
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Lishe het volgende:
Nou, je hoeft je dus helemaal niet te schamen Noli. Niemand heeft het gezien. (Incl. mij.)
prima hoorquote:
Doe je dan ook foto's van de DH meet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
k ben net thuis (ja heb soms ook nog een leven) enfin, ik ga me er zo eens doorheen worstelen
Je hebt ons gewoon teveel verwend in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
k ben net thuis (ja heb soms ook nog een leven) enfin, ik ga me er zo eens doorheen worstelen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je hebt ons gewoon teveel verwend in de afgelopen jaren
ja goed gebakken damesquote:
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Yns, had je ook nog een leuke van de drie tuttebollies op een rij aan de keukentafel?
als je naar de eerste foto post kijkt heb je alle kindjes meteen te pakkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... wie is wie?Het zijn prachtige foto's trouwens!
Ik schaam me diep, maar ik herken al die koppies niet zomaar.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je naar de eerste foto post kijkt heb je alle kindjes meteen te pakken
Floortje
Lena
Luuke
Hanne
Selene
Leander
Thomas
Sara
|