De brug overgestoken BUG80?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef BUG80 het volgende:
Valt het jullie ook op dat albums op de luisterpaal tegenwoordig stereo zijn ipv mono? Dat is wel veel lekker luisteren moet ik zeggen![]()
Gelijk even schaamteloos reclame maken voor de trots uit mijn woonplaats: The Death Letters op de luisterpaal. Voor liefhebbers van The Black Keys en/of vuige blues in het algemeen. Ze zijn pas 16/17 jaar maar dat hoor je er niet aan af.
Vanavondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef -Dries- het volgende:
Iemand nog naar Islands geweest laatst?
Gister in Paradiso, vandaag in Veraquote:
Idd. Is er al een hele plaat overigens? Ik heb alleen nog maar wat losse nummers gehoord.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef menjo het volgende:
Best een leuk plaatje, dat The Pains of Being Pure at Heart.
http://www.pitchforkmedia(...)-being-pure-at-heartquote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Z het volgende:
[..]
Idd. Is er al een hele plaat overigens? Ik heb alleen nog maar wat losse nummers gehoord.
Ik neem dit deels terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef pfaf het volgende:
Ik had 'm gedownload na het lezen van die nogal positieve recensie, maar mij kan het niet echt bekoren. Een beetje saai eerlijk gezegd, wat meer spanning had het wel kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |