Wat is een soundboard?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef conobram het volgende:
Hmm zou er ergens een soundboard van Late of the Pier te vinden zijn?
Ik vraag me af of er ergens zo'n opname online staat. Ik kan in iedergeval niks vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:35 schreef pfaf het volgende:
Normaal gesproken gaat het dan over een opname van een optreden, die rechtstreeks van de opnameapparatuur wordt opgenomen. Maar in de context van zijn zin snap ik de vraag eerlijk gezegd ook niet.
Ja, nou ja, ze hebben ook maar 1 album van 40 minutenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef -Dries- het volgende:
Pff geen idee, ben naar niet zo'n kenner in.
Late of the Pier is wel vet btw. Alleen live een beetje kort.
Knap dan dat een optreden van hun maar 30 min duurtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:06 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ze hebben ook maar 1 album van 40 minuten
No Age suckt best wel live, dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef emokid het volgende:
Haha inderdaad, No Age zo klein. Ik had ze bijna niet gezien. Maar ach, we gaan er toch niet heen.
No Age was nochtans best okay op Lowlands.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef menjo het volgende:
[..]
No Age suckt best wel live, dus maak je geen zorgen. Als Lightning Bolt daarentegen zou komen...
Ik vond No Age anders geniaal in Amsterdam. Maar dat kan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef menjo het volgende:
[..]
No Age suckt best wel live, dus maak je geen zorgen. Als Lightning Bolt daarentegen zou komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |