Ik zit die avond van de Black Lips nog wel te twijfelen tussen dat optreden en een voorronde van Kaf en Koren. Dat laatste is qua lineup niet zo speciaal (voornamelijk lokale bands), maar op zich is dat altijd wel gezellig. Ik denk er nog even over na.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is toch zeker wel 5 minuten fietsen, inderdaad.
Ik heb een commercieel geluid in mijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:24 schreef bigshadow het volgende:
Dit nummer blijf ik geregeld kijken, fascinerende clip op een of andere manier! Leuk nummer ook overigens, betere kwaliteit is hier te vinden.
Waar hebben ze die sample ook alweer van gejat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb een commercieel geluid in mij
Maar vind het nog steeds een tof nummer
Nog niet echt maar neig wel keihard om te gaan. Leuk bandje dat eigenlijk alleen maar goede platen heeft gemaakt, fijne prijs én in Doornroosje. En de volgende dag hoef ik ook niet vroeg uit m'n mand.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zit die avond van de Black Lips nog wel te twijfelen tussen dat optreden en een voorronde van Kaf en Koren. Dat laatste is qua lineup niet zo speciaal (voornamelijk lokale bands), maar op zich is dat altijd wel gezellig. Ik denk er nog even over na.Skippy al besloten?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar hebben ze die sample ook alweer van gejat?
Het is eerder theatraal dan commercieel, ben jij ook zo theatraal in real life?. Wel een tof nummer trouwens, stond ook in de PF 100 van dit jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb een commercieel geluid in mij
Maar vind het nog steeds een tof nummer
Ik ben een echte drama-queenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:52 schreef Z het volgende:
[..]
Het is eerder theatraal dan commercieel, ben jij ook zo theatraal in real life?. Wel een tof nummer trouwens, stond ook in de PF 100 van dit jaar.
Geweldig nummer, mooi album. Mijn favoriete Petty denk ikquote:
Mix tapes zijn zo 2008.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef bigshadow het volgende:
This Charming mixtape door Theophilus London, wellicht 1 van de hippe nieuwkomers van 2009?
Is die al gelekt dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef GeorgKacher het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe van Alela Diana? Ik vind het toch minder dan het debuut, minder sprankelend, minder prijsnummers, maar tis geen slechte plaat dat niet.
Leuk, paar erg fijne nummers. Wel mis ik af en toe de pit van TNP.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:04 schreef Beregd het volgende:
Er is een nieuwe AC Newman
Ook fijn, goede balans tussen pop, folk en country. Beetje cory wellicht, maar Epistemology vind ik echt heerlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens, de nieuwe M. Ward is ook gelekt,
Ja, ik vind hem ook erg fijn! Gaat er ook nog iemand naar M. Ward? Het is nu verplaatst vanwege grote belangstelling naar de grote zaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef pfaf het volgende:
Ook fijn, goede balans tussen pop, folk en country. Beetje cory wellicht, maar Epistemology vind ik echt heerlijk.
http://ichlugebullets.wor(...)is-charming-mixtape/quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://grazforum.muziekagenda.nl/showpost.php?p=282824&postcount=7916
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef frame-saw het volgende:
of Montreal staat op fabchannel, voor de geïnteresseerden.
The Killers, bah. Laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:49 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
What the shit, serieus. Wat een line-up, en we kunnen er niet bij zijn.
Wat is een soundboard?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef conobram het volgende:
Hmm zou er ergens een soundboard van Late of the Pier te vinden zijn?
Ik vraag me af of er ergens zo'n opname online staat. Ik kan in iedergeval niks vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:35 schreef pfaf het volgende:
Normaal gesproken gaat het dan over een opname van een optreden, die rechtstreeks van de opnameapparatuur wordt opgenomen. Maar in de context van zijn zin snap ik de vraag eerlijk gezegd ook niet.
Ja, nou ja, ze hebben ook maar 1 album van 40 minutenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef -Dries- het volgende:
Pff geen idee, ben naar niet zo'n kenner in.
Late of the Pier is wel vet btw. Alleen live een beetje kort.
Knap dan dat een optreden van hun maar 30 min duurtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:06 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ze hebben ook maar 1 album van 40 minuten
No Age suckt best wel live, dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef emokid het volgende:
Haha inderdaad, No Age zo klein. Ik had ze bijna niet gezien. Maar ach, we gaan er toch niet heen.
No Age was nochtans best okay op Lowlands.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef menjo het volgende:
[..]
No Age suckt best wel live, dus maak je geen zorgen. Als Lightning Bolt daarentegen zou komen...
Ik vond No Age anders geniaal in Amsterdam. Maar dat kan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef menjo het volgende:
[..]
No Age suckt best wel live, dus maak je geen zorgen. Als Lightning Bolt daarentegen zou komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |