quote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef Reya het volgende:
George-Butters heeft ook zesendertig uur gewerkt. Heroverweeg nu je antwoord.
Not the 9 o'clock news.quote:
In de afgelopen 4 jaar?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik heb zesendertig uur gewerkt, losbol.
Als het aan jou lag, was ik in Siberie doodgevroren.quote:
Deze was echt kostelijk idd. Net als die in de loopgraven.quote:
Ik heb hem in mijn handen gehad, maar ik ben een beetje bang dat het alleen gepucliceerd is vanwege zijn naam.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze was echt kostelijk idd. Net als die in de loopgraven.
Overigens Laurie brengt dit jaar zijn tweede boek uit; net als de eerste een thriller.
Iemand die eerste gelezen van hem?
Je zou op de heenweg naar de Goelag al zijn overleden.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, was ik in Siberie doodgevroren.
Ja, ook al een tijdje geleden gepubliceerd, was wrs geen kaskraker c.q. klassieker.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn handen gehad, maar ik ben een beetje bang dat het alleen gepucliceerd is vanwege zijn naam.
In die Blackadder serie bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Aoristus het volgende:
Als duo Fry en Laurie zijn ze op hun best. Ik wist niet dat hij kon schrijven.
Ze spelen in allerlei series gastrolletjes, zoals hier bijvoorbeeld,quote:Op zondag 25 januari 2009 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die Blackadder serie bedoel je?
Ze hadden ooit samen een programma geloof ik, maar dacht dat dat niet veel was.
The New Statesman, ergens begin jaren 90, met Rick Mayall, die was erg leuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze spelen in allerlei series gastrolletjes, zoals hier bijvoorbeeld,
Een van de beste series. Het schijnt dat Mayall een comeback in theatervorm maakte in 2006, maar volgens mij is dat niet zo aangeslagen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
The New Statesman, ergens begin jaren 90, met Rick Mayall, die was erg leuk.
Ah zo heette die serie, maar eens even wat afleveringen downloaden.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
The New Statesman, ergens begin jaren 90, met Rick Mayall, die was erg leuk.
Gelukkig nieuwjaar van de Osquote:Miljarden vieren Chinees Nieuwjaar
ANP
gepubliceerd op 26 januari 2009 07:00, bijgewerkt op 07:40
PEKING - Miljarden mensen vieren maandag Chinees Nieuwjaar. Met veel vuurwerk, feest en traditie wordt het jaar 4706 ingeluid. Het is het Jaar van de Os.
Voor Chinezen is Nieuwjaar het belangrijkste feest van het jaar. Circa 2,3 miljard mensen namen de trein, bus of het vliegtuig om tijdens de festiviteiten bij hun familie te kunnen zijn. Het Nieuwjaar veroorzaakt jaarlijks de grootste menselijke migratie ter wereld.
Veel Chinezen zijn in deze periode wat langer vrij. Velen weten niet of ze bij terugkomst in de stad nog werk zullen hebben. De economische crisis werpt een schaduw over 2009 nu de groei na jaren van dubbele cijfers ineens onder de 10 procent is gezakt.
Ook staat China in 2009 politieke onrust te wachten. Het is een jaar vol gevoelige herdenkingen. Het is onder meer twintig jaar geleden dat de studentenopstand op het Plein van de Hemelse Vrede bloedig werd neergeslagen. Ook is het vijftig jaar geleden dat China Tibet inlijfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |