Leuk. Jammer van de slechte tijdsindeling weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jij denkt zeker dat je de Janse Bagge Bend![]()
Nee, dat was voor een bedrijvenspel waarbij je een verkoper van mp3spelers bent en dan moet je allerlei dingen kiezen, prijs reclamebudget etc etc. Dan moet je de kosten en opbrengsten uitrekenen en de balans, resultatenrekening etc.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Well done, was dat wat jullie deden met dat excel sheet ?
Lquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had geen 3FM-pauze hè; alleen een 3FM-topicpauze.
Risk modelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, dat was voor een bedrijvenspel waarbij je een verkoper van mp3spelers bent en dan moet je allerlei dingen kiezen, prijs reclamebudget etc etc. Dan moet je de kosten en opbrengsten uitrekenen en de balans, resultatenrekening etc.
Niet heel boeiend. Daar moeten wij woensdag ons eindverslag daarvan inleveren. Dus je keuzes verantwoorden.
Financial modeling is van alles wat zoals:
Risk modeling
Option pricing
portfolio dingetjes uitrekenen
Value at risk
Een inleidend vak op volgend jaar zegmaar.
Ja kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Risk modeling
Option pricing
portfolio dingetjes uitrekenen
Value at risk
Klinkt als wat onze afdeling doet, Actuariaat = Risk Management / Pricing
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LL, vandaar dat je door zat te klagen op twitter
lol , het eeuwige strijdveld tussen actuaris en accountantquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen denk ik niet dat ik daar verder in ga volgend jaar. Ik ga eerder richting de accountancy denk ik
.
Ben er vandaag aan begonnen, denk ook niet dat ik er heel lang over doequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag,
Zojuist het boek van Ekdom uitgelezen wat een boek!![]()
ga nu meteen in het boek van Stenders beginnen met heel toevallig stenders op de achtergrond
lekker muziekje zit eronderquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.muse.nl/repeat-doutzen-kroes/
Denk dat het door de telefoon verrot lastig te verstaan is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom, zo makkelijk dat spelletje
moet ze maar niet mobiel bellenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk dat het door de telefoon verrot lastig te verstaan is.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef Againzender het volgende:
Queens of the stone age begint, en gelijk beginnen hier twee kinderen op de tafel te drummen. Opvallend
Opvoeden begint thuis tenslottequote:
Al die vragen waren makkelijk. Maar ja, dat lijkt altijd zo als je voor de radio zit.quote:
Ik kan van 24 sowieso niets makenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Al die vragen waren makkelijk. Maar ja, dat lijkt altijd zo als je voor de radio zit.
Maar als je dan 's nachts gebeld wordt door Roosmarijn voor een spelletje, en je krijgt een in het Duits nagesynchroniseerd stukje 24 te horen, dan kan ik daar toch verdomd weinig kaas van maken
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:23 schreef 3FMaster het volgende:
Middag iedereen
Wat heerlijk zeg, binnenvallen met the Stones
dat is mijn probleem ook, kijk het nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |