't Is meer dat dit binnenkort pas als single uit zal komen. De videoclip is ergens deze maand pas gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Againzender het volgende:
Hehe, hebben ze eindelijk ontdekt dat er nog meer nummers op Day & Age staan?
hahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lekker meezingen/swingen dus![]()
Heb t ook weleens in de trein, das dan toch weer net iets minder handig
Ik luister via de Shoutcast-stream ( http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls ) en die doet 't iig gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef alors het volgende:
streams kapot?
Okay tnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister via de Shoutcast-stream ( http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls ) en die doet 't iig gewoon.
tja, Rob heeft dezxe plaat wel een beetje gelanceerd destijds.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
Ah, de Alphabeat-draad wordt weer opgepakt.
't Is ook helemaal geen slecht nummer, maar gewoon duidelijk teveel gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, Rob heeft dezxe plaat wel een beetje gelanceerd destijds.
Nu ik hem een tijdje niet gehoord heb gaat het ook wel weer.
Thanx, van mn opa en oma geweestquote:
Mja, khad mn telefoon niet bij de hand, anders had ik een sms gestuurd met iets van, als je dan toch slechte muziek wil draaien, doe dan iets wat je zelf nog leuk vindt... Roosbeaf ofzo, da's dan tenminste nog origineel...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
Ah, de Alphabeat-draad wordt weer opgepakt.
Yup, Roosbeef is leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Roosbeaf ofzo, da's dan tenminste nog origineel...
yep, o0verduidelijk kapot gedraaid. Zoals zoveel nummers.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook helemaal geen slecht nummer, maar gewoon duidelijk teveel gehoord.
Geniaal dat dat m nu geworden isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Elton John in de canon, Tiny Dancer staat er niet tussen
Net op tijd recht gezet, pfew!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ik bijna niet meer verliefd op je geweest.
Ik zou een andere baan zoeken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Sersjee het volgende:
Van de 6 mensen hier op kantoor zijn er gewoon 4 die Almost Famous nog nooit gezien hebben... Ik heb nog een hoop zendingswerk te doen.
Ach, ik mag graag mensen opvoeden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken.
Jammer dat ik vanavond niet thuis ben, heb wel zin om AF weer eens te kijken.
En daar heb je een goede reden voor?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mag graag mensen opvoeden.
Da's waar ook, ik kan vanavond niet naar 3voor12
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En daar heb je een goede reden voor?
Heel veel plezier, jalourse blikquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
zometeen op naar Oasis![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel veel plezier, jalourse blik
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben t ff helemaal zat.
Ik ga muziek van Gladiator opzetten, in mn luie stoel liggen, en kalmeren... ofzo.
Dramaqueen van de dag groet u allen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
Goed en Middag
6,8 voor financial modeling.
Zie weer nieuwe 3fm pauze aankomen binnenkortquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat verschrikkelijke, irritante, nasale, regelrechte copy-paste van Live en vooral NIET prachtigeRazorlight
weer overleefd.
Well donequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
Goed en Middag
6,8 voor financial modeling.
Ik had geen 3FM-pauze hè; alleen een 3FM-topicpauzequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie weer nieuwe 3fm pauze aankomen binnenkort
Leuk. Jammer van de slechte tijdsindeling weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jij denkt zeker dat je de Janse Bagge Bend![]()
Nee, dat was voor een bedrijvenspel waarbij je een verkoper van mp3spelers bent en dan moet je allerlei dingen kiezen, prijs reclamebudget etc etc. Dan moet je de kosten en opbrengsten uitrekenen en de balans, resultatenrekening etc.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Well done, was dat wat jullie deden met dat excel sheet ?
Lquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had geen 3FM-pauze hè; alleen een 3FM-topicpauze.
Risk modelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, dat was voor een bedrijvenspel waarbij je een verkoper van mp3spelers bent en dan moet je allerlei dingen kiezen, prijs reclamebudget etc etc. Dan moet je de kosten en opbrengsten uitrekenen en de balans, resultatenrekening etc.
Niet heel boeiend. Daar moeten wij woensdag ons eindverslag daarvan inleveren. Dus je keuzes verantwoorden.
Financial modeling is van alles wat zoals:
Risk modeling
Option pricing
portfolio dingetjes uitrekenen
Value at risk
Een inleidend vak op volgend jaar zegmaar.
Ja kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Risk modeling
Option pricing
portfolio dingetjes uitrekenen
Value at risk
Klinkt als wat onze afdeling doet, Actuariaat = Risk Management / Pricing
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
LL, vandaar dat je door zat te klagen op twitter
lol , het eeuwige strijdveld tussen actuaris en accountantquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen denk ik niet dat ik daar verder in ga volgend jaar. Ik ga eerder richting de accountancy denk ik
.
Ben er vandaag aan begonnen, denk ook niet dat ik er heel lang over doequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag,
Zojuist het boek van Ekdom uitgelezen wat een boek!![]()
ga nu meteen in het boek van Stenders beginnen met heel toevallig stenders op de achtergrond
lekker muziekje zit eronderquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.muse.nl/repeat-doutzen-kroes/
Denk dat het door de telefoon verrot lastig te verstaan is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom, zo makkelijk dat spelletje
moet ze maar niet mobiel bellenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk dat het door de telefoon verrot lastig te verstaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |