die gozer moet geen topic openen als ie niet de last post heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef Adelante het volgende:
KNVB Beker 2008/2009 #5
was een topicnummer eerder
Goedzo, anders moet toma dalijk huilen, moeten we ook niet hebben he.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
Deze mag wel gebruikt worden hoor. Sluit mijne maar.
Boeiend, persoon die een topic sluit opent een nieuwe. Toma dusquote:
Dat dan weer niet, je bent duidelijk niet zo slimquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef Rots het volgende:
Deze was eerder ja.
Wat heeft dat nou weer met slimheid te maken, volgens mij ben jij echt heel dom.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, je bent duidelijk niet zo slim
dat dus, maar ik heb de jouwe gesloten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, je bent duidelijk niet zo slim
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef Rots het volgende:
[..]
Goedzo, anders moet toma dalijk huilen, moeten we ook niet hebben he.
Nee, jij bent heel dom, de topicnummers staan duidelijk in je beeld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met slimheid te maken, volgens mij ben jij echt heel dom. :'D
En open geen topics als je niet de laatste post heb, nerd.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent heel dom, de topicnummers staan duidelijk in je beeld.
En dat van die laatste post is nog nooit zo geweest btw.
Bij NEC krijgt hij het volle vertrouwen en heeft ie minder last van druk. Daardoor kan ie vrij voetballen. Dan zul je altijd zien dat ze het ineens wel kunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Wtf is Rommedahl aan het doen dan, aan zijn tweede jeugd begonnen?
De laatste tijd vrij weinig ja, maar als je terugkijkt bij deze reeks zie je iig dat het vrijwel nog nooit gebeurd is. Beetje nutteloze discussie dit verder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]Dan kom je echt nooit in VBL blijkbaar
Toch heeft Mike wel gelijk. De regels zijn dat degene die het laatst post een nieuwe topic opent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste tijd vrij weinig ja, maar als je terugkijkt bij deze reeks zie je iig dat het vrijwel nog nooit gebeurd is. Beetje nutteloze discussie dit verder.
sinds wanneer ben jij VBL-mod?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef Adelante het volgende:
Klaar nu met die zinloze lapo discussie!?
Gewoon weer lekker over bekervoetbal lullen.
Ik schakelde vlak voor de 1-0 inquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:13 schreef RayMania het volgende:
Jezus, wat een ontknoping gister. Ik heb spijt dat ik om 22:22 mijn televisie heb uitgedaan om te gaan slapen. Dat was dus ongeveer in de 78e minuut.
Tsja, ik vond zelf Lienden echt super spelen. Roda paste zich geweldig aan aan dat niveau, dus vond ik dramatisch. Ik had echt meer van die spelers verwacht. Ondanks dat ik voor Lienden was had ik een ruime overwinning voor Roda ingeschat. Viel vies tegen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Hoe was die wedstrijd? Niets van meegekregen eerlijk gezegd
Volgens mij had Lienden in de eerste helft, bij de enige keer die helft dat ze op onze helft kwamen, een penalty moeten krijgen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:13 schreef Puala het volgende:
Dat was wel zonde, maar echte kansen heeft Lienden in mijn ogen niet gecreëerd.
Dude ben je nou zo achterlijk? we zijn een koempelclub, mijnwerkers dus... en wat dragen ze in de mijnen? juist, helmpjes..quote:En net als je denkt alles wel te hebben gezien, Kerkraders met nazihelmpjes.
Tja, je zit aan de grens of niet...
Mjah, volgens mij ook. Alleen ja, Lienden ging wel erg makkelijk liggen. Denk dat ze daar ook hun eigen ruiten mee in hebben gegooidquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij had Lienden in de eerste helft, bij de enige keer die helft dat ze op onze helft kwamen, een penalty moeten krijgen...
Die had 'ie idd kunnen geven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij had Lienden in de eerste helft, bij de enige keer die helft dat ze op onze helft kwamen, een penalty moeten krijgen...
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:28 schreef Kriebbel het volgende:
Wanneer is de loting deze keer? vanavond direct na afloop van Ado - FC Twente?
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 januari 2009 08:38 schreef Kriebbel het volgende:
Was wel spannend tussen nac en grun!
ik denk ik kijk nog even een klein stukje, ja vervolgens toch blijven hangen tot het einde![]()
Ah, jullie hebben die WW2 helmpjes gerecycled voor in de mijnen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:23 schreef NoMercy285 het volgende:
uit vorig topic:
[..]
Dude ben je nou zo achterlijk? we zijn een koempelclub, mijnwerkers dus... en wat dragen ze in de mijnen? juist, helmpjes..
Wel apart dat er 3 degradatiekandidaten in de kwart-finale zitten...quote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Sjtommiej het volgende:
Mooi, straks degraderen en toch Europa in?
quote:De beker is het feest van de provincie
Door SJOERD MOSSOU
ZEIST - Bij RTL Nederland zijn ze er eerlijk over. Liever had de zender een paar traditionele topclubs in de kwartfinale van het bekertoernooi gehad, want dat scheelt nogal in de kijkcijfers. ,,Ajax of Feyenoord gaan al snel over de miljoen kijkers heen, zegt woordvoerder Jaap Paulsen. ,,Met FC Twente-De Graafschap gaan we dat waarschijnlijk niet halen.
In Enschede, Doetinchem, Kerkrade of Volendam zullen ze er niet mee zitten. Meer dan ooit lonkt een bekersucces voor de provincieclubs van Nederland, nu Ajax, PSV en Feyenoord in geen velden of wegen meer te bekennen zijn. Twee keer winnen en je mag in een lange stoet bussen naar de Kuip, voor een op voorhand al historisch feestje. De nivellering in de eredivisie is al langer aan de gang, maar het overgrote deel van de KNVB-bekers kwam de laatste decennia in handen van de klassieke topclubs. NEC en SC Heerenveen, vanavond tegenover elkaar in Friesland, wonnen de verzilverde dennenappel zelfs nog nooit. De Nijmegenaren verloren liefst vier finales.
Toch is het KNVB-bekertoernooi gevoelsmatig al veel langer het gala van de provincie. Voor Ajax en Feyenoord was de beker de laatste jaren vooral een reddingsboei, die dienst deed om het geschonden blazoen wat op te poetsen. PSV maakte zichzelf én het toernooi vorig jaar belachelijk, door tegen Jong Heerenveen een niet speelgerechtigde speler (Manuel Da Costa) op te stellen. De Eindhovense club werd al na één ronde gediskwalificeerd.
Bekerkoorts voel je vooral bij de - oneerbiedig gezegd - mindere Goden. FC Utrecht (2003 en 2004) en FC Twente (2001) bouwden in recente jaren een onvergetelijk volksfeest in de Kuip. Die bekersuccessen leken eindelijk nieuw leven te blazen in het toernooi, dat er decennia lang een beetje bij hing in Nederland. Met de roodgekleurde supporterslegioenen uit Utrecht en Enschede had de Kuip eindelijk het aangezicht van een échte finale. Vanavond komt een bekersucces voor de Tukkers opnieuw dichtbij, mits het in Enschede wint van De Graafschap. Sander Boschker, de held van acht jaar geleden in de penaltyserie tegen PSV, is er nog altijd bij.
Ook NAC speelde de laatste jaren tal van heroïsche bekerwedstrijden tegen sterker geachte tegenstanders, maar de Bredase club lijkt consequent te struikelen als de finale in zicht komt. In vijf jaar tijd verloor NAC drie halve finales, alledrie buitenshuis. Ook nu weer lootte NAC de zwaarst denkbare wedstrijd, in Alkmaar tegen AZ. Ze worden er bijkans cynisch van in Breda. ,,Deze loting kon je van tevoren uittekenen, verzuchtte Anthony Lurling, daags na de zenuwslopende thriller tegen FC Groningen (9-8 na strafschoppen).
Hoe vanzelfsprekend de kwartfinaleplaats van AZ ook lijkt, ook in Alkmaar leeft het toernooi volop. In de vorige ronde zat het DSB-stadion bomvol voor een wedstrijd tegen de amateurs van Achilles ’29. De geschiedenis verklaart in dat opzicht veel; AZ won de beker voor het laatst in 1982. Het Alkmaarse publiek voelt dat dit een historisch seizoen gaat worden en wil er geen moment van missen.
Engeland kende afgelopen seizoen een vergelijkbaar, merkwaardig bekertoernooi vol verrassingen. Het nietige Barnsley versloeg zowel Chelsea als Liverpool, terwijl ook de Cup Final een opmerkelijk affiche kende. Voor het eerst sinds 17 jaar stond er geen enkele club uit de ‘Big Four’ in de finale, waarin Portsmouth en Cardiff City elkaar troffen op Wembley.
Sportief was het duel niet bijster interessant, maar de emotie droop van de tribunes. Portsmouth won de beker, voor het eerst in 69 jaar. ,,De FA Cup heeft zijn romantiek terug,’’ vond toenmalig Portsmouth- manager Harry Redknapp. ,,Deze finale bewijst dat dit toernooi van iedereen is. Iedere club, hoe klein ook, heeft in de FA Cup een kans op zijn moment in de spotlights.’’
Een gunstige loting is vaak cruciaal. Waar NAC al jaren achtervolgd wordt door onwillige balletjes, heeft Roda JC weinig te klagen. Afgelopen seizoen haalde de Limburgse club de finale na winst op achtereenvolgens Spakenburg, De Graafschap, Excelsior, FC Dordrecht en Heracles. Dit seizoen speelde het tegen Capelle, Willem II en FC Lienden, alvorens FC Volendam morgen op bezoek komt in Limburg. Ook mooi was de serie van Willem II in 2005, die leidde tot een verrassende finaleplaats. Tot de halve finale tegen Ajax (1-0 winst), speelden de Tilburgers dat seizoen uitsluitend tegen clubs uit de eerste divisie of het amateurvoetbal.
De vroege uitschakeling van PSV, Ajax en Feyenoord bewijst dit seizoen echter dat het toernooi niet te sturen is. Feyenoord vloog eruit tegen Willem II in de achtste finales, Ajax en PSV verloren een ronde eerder al van respectievelijk FC Volendam en AZ.
,,Boven alles wil het publiek een spannende wedstrijd zien,’’ zegt RTL-woordvoerder Paulsen. ,,Als Ajax na een half uur met 3-0 voorstaat, haken veel mensen toch af. Wat dat betreft is het bekertoernooi vaak heel aantrekkelijk. De halve finale tussen Roda JC en Heracles trok vorig seizoen nog altijd 1,2 miljoen kijkers. Dat zegt wel wat. Als Twente-De Graafschap vanavond lang spannend blijft, willen veel mensen toch de ontknopig zien. Daar hopen wij uiteraard op.’’
Feyenoord vloog er toch echt uit tegen SC Heerenveen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
De vroege uitschakeling van PSV, Ajax en Feyenoord bewijst dit seizoen echter dat het toernooi niet te sturen is. Feyenoord vloog eruit tegen Willem II in de achtste finales, Ajax en PSV verloren een ronde eerder al van respectievelijk FC Volendam en AZ.
quote:HEERENVEEN -
Coach Trond Sollied van SC Heerenveen heeft zijn spelers daags voor de thuiswedstrijd in het bekertoernooi tegen NEC niet laten oefenen op strafschoppen. De Noor hoopt dat zijn ploeg het duel in de kwartfinale woensdagavond al eerder heeft beslist. ,,Bovendien is het nemen van een penalty een mentale kwestie. Elke speler moet er individueel wel op trainen, maar in de wedstrijd komt het op sterke karakters aan. Die hebben wij met spelers als Pranjic, Elm en Smárason'', aldus Sollied.
Sollied rekent erop dat zijn spelers geleerd hebben van de laatste strafschoppenserie. Tijdens het trainingskamp in Turkije, begin januari, verloor Heerenveen de finale van de Antalya Cup na penalty's van FC Nürnberg (1-3). In die serie misten Gerald Sibon, Paulo Henrique en Michel Breuer. Alleen Arnór Smárason scoorde.
Hoewel alleen Mika Väyrynen vanwege een blessure nog ontbreekt, beslist Sollied pas op de dag van de wedstrijd met welke elf spelers hij tegen de club uit Nijmegen van start gaat. Het staat niet vast dat Paulo Henrique, vrijdag goed voor twee goals tegen PSV, net als in Eindhoven (in de tweede helft) in de spits speelt. ,,Paulo zal zijn momenten moeten kiezen'', aldus Sollied. ,,NEC is een ploeg die niet zo veel kansen weggeeft en die negentig minuten knokt. We hebben voor de competitie thuis met 2-1 gewonnen en daar 1-1 gespeeld. Het maakt niet uit hóe we verder gaan, in het bekertoernooi telt alleen het resultaat.''
Vermoedelijke opstelling Heerenveen: doel: Vandenbussche; achter: Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; midden: Grindheim, Svec, Pranjic; voor: Beerens, Elm, Paulo Henrique
Ja, ik gun SC Heerenveen ook wel weer Champions League.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop op een finale tussen FC Twente en NAC. Twente omdat ze toch een prijsje verdienen na hun derde plaats dit seizoen, en NAC omdat ze er alle afgelopen jaren al zo dichtbij waren.
En meezingen met Cats, BZN & Jan Smit?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we tegen elkaar moeten, gaan we daten in een vistent. Deal?
Nee hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
Ik hoor net dat het Twente - Volendam en Heerenveen - NAC is geworden.
Is al geweestquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
En het Frysk Folksliet en ik neem Oranjekoek mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En meezingen met Cats, BZN & Jan Smit?
Echt veel keus is er niet he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
en wat doen ze als roda wint? gaat dan fc limburg vanuit de eerste divisie europa in?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Longmen het volgende:
Volendam vanuit de Juplier league in Europa.
roda ligt eruit dudequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Marioow het volgende:
[..]
en wat doen ze als roda wint? gaat dan fc limburg vanuit de eerste divisie europa in?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Marioow het volgende:
[..]
en wat doen ze als roda wint? gaat dan fc limburg vanuit de eerste divisie europa in?
Dat kun je nog gerust doen, duurt nog wel evenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Begint de loting al, ik wil met de hond gaan wandelen
Er moeten nog twee ballen worden opgewarmdquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kun je nog gerust doen, duurt nog wel even
plus een reclame blok van een kwartierquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er moeten nog twee ballen worden opgewarmd
Viel me ook al op jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
Sierd in een samenvatting van 8 minuten, 4 grapjes over het gewicht van Verhoeven.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
FC Twente - NAC
SC Heerenveen - FC Volendam
Dat dacht AZ ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef SCH het volgende:
Als we maar thuis loten ,dan mag geen van de drie clubs een obstakel zijn voor de finale.
je vergeet een prijsvraagquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
plus een reclame blok van een kwartier
Kap eens met dat gebagger.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
In maartquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Emimich het volgende:
Wanneer worden deze wedstrijden gespeeld?
SMS 21,22 of 23 april naar 2404 en win kaartjes voor Domino day.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon honger van al dat voetbal gekregen
quote van 1.2quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat zei ik een uitwedstrijd voor NAC tegen FC Twente
Het scheelde niet veelquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik voorspel:
Volendam - Heerenveen
NAC - Twente
Ga je mond spoelen nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hoorde je dat op het eind? "Godverdomme!!"
Kwakman wil graag de finale tegen Volendamquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Opvallend hoor NAC - Volendam niet tegen elkaar
Sinds wanneer ben jij een vrouw jmacquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef jmac het volgende:
Is die man die de loting deed de man van Marijke Hellweeger?
Ja hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hoorde je dat op het eind? "Godverdomme!!"
We hebben een date!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we tegen elkaar moeten, gaan we daten in een vistent. Deal?
Mits boukhari hem er dit keer wel in schietquote:
Woooooo PIZZA in Europaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef kalinho het volgende:
Tzou toch geinig zijn als Volendam in de finale staat. Ervan uitgaande dat Twente van Nac wint heeft Volendam dan gewoon europees voetbal
Geinig ja, maar of je er vrolijk van wordt voor de Europese punten die we hard nodig hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef kalinho het volgende:
Tzou toch geinig zijn als Volendam in de finale staat. Ervan uitgaande dat Twente van Nac wint heeft Volendam dan gewoon europees voetbal
Arsenal - Volendamquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geinig ja, maar of je er vrolijk van wordt voor de Europese punten die we hard nodig hebben.
Maar verdiend is verdiend dat zeker.
Van mij m,ag hetquote:
Heerenveen - Twente is toch veel mooier. De nummers 2 en 3 van de competitie tegen elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef The_Verve het volgende:
Dat is jammer. Finale wordt dus Heerenveen-Twente.
Helaas. NAC-Twente was een prachtige finale geweest...
Momenteel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen - Twente is toch veel mooier. De nummers 2 en 3 van de competitie tegen elkaar.
Je bent niet alleen blij, maar ook nog eens vrolijk?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:32 schreef Thieske het volgende:
Ik ben blij en vrolijk tegelijk.
Sorry heer Silenus, ik bedoel natuurlijk blij en droevig. De hoeveelheid bier begint z'n tol te eisen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent niet alleen blij, maar ook nog eens vrolijk?!
Thieske, je bent me een rare jongen.
We staan nu niet derde lieverd maar ik verwacht en hoop dat we zo eindigen, vierde is ook prima. We zijn meestal wel sterk in de eindsprint.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel.
Leer mij Heerenveen kennen op het einde van het seizoen.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:15 schreef golfer het volgende:
Leuk een finale tussen NAC en Volendam, met als winnaar Volendam.
Een eerste divisie club die volgend jaar Europa in gaat.
Jij spoort nietquote:
Romantiek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij spoort niet
Waar komt dat sadistische trekje vandaan dat je nog meer pruts clubs in europa wil om de goede naam van Nederland te grabbel te gooien?
Dat is inderdaad jammer , europacup2 was fantastisch, maar hedendage is dat romantiek voor landen die genoeg punten in europa hebben om zich geen zorgen te maken en dat zijn wij niet dus laat Volendam er maar snel uitvliegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Romantiek.
Jammer dat europa cup 2 opgeheven is. Geweldig, alle cupfighters bij elkaar.
quote:De twee halve finales om de KNVB beker worden gespeeld op dinsdag 21 en woensdag 22 april. Eerst ontvangt FC Twente in Enschede NAC Breda. Een dag later wordt in Volendam het duel tussen de plaatselijke FC en sc Heerenveen gespeeld.
Hou je mondquote:
Heerenveen heeft niets te willenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen wil niet in Volendam ballen schijnt. Klein stadion etc.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
En dan halen ze de finale en komen ze met 8000 man ofzoquote:
Triestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Maja het volgende:
Gebeurt gelukkig niet:
Update: Peter Wijker gaf vandaag in een korte reactie aan dat de wedstrijd gewoon in Volendam zal worden gespeeld. Hij ontkende niet dat Heerenveen had gevraagd om een andere locatie. De supporters kunnen dus met een gerust hart uitkijken naar het bekerduel met SC Heerenveen in het KRAS STADION. Aldus fansite Volendamfans.nl.
In 1997 waren er iets meer dan 8000 Friezen in de Kuipquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dan halen ze de finale en komen ze met 8000 man ofzo
Ach, da's alleen de lange zijde tegenover de hoofdtribune. De rest kan er aardig mee doorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Puala het volgende:
[..]
een zooitje golfplaten bij elkaar een stadion noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |