We hebben een date!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we tegen elkaar moeten, gaan we daten in een vistent. Deal?
Mits boukhari hem er dit keer wel in schietquote:
Woooooo PIZZA in Europaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef kalinho het volgende:
Tzou toch geinig zijn als Volendam in de finale staat. Ervan uitgaande dat Twente van Nac wint heeft Volendam dan gewoon europees voetbal
Geinig ja, maar of je er vrolijk van wordt voor de Europese punten die we hard nodig hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef kalinho het volgende:
Tzou toch geinig zijn als Volendam in de finale staat. Ervan uitgaande dat Twente van Nac wint heeft Volendam dan gewoon europees voetbal
Arsenal - Volendamquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geinig ja, maar of je er vrolijk van wordt voor de Europese punten die we hard nodig hebben.
Maar verdiend is verdiend dat zeker.
Van mij m,ag hetquote:
Heerenveen - Twente is toch veel mooier. De nummers 2 en 3 van de competitie tegen elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef The_Verve het volgende:
Dat is jammer. Finale wordt dus Heerenveen-Twente.
Helaas. NAC-Twente was een prachtige finale geweest...
Momenteel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen - Twente is toch veel mooier. De nummers 2 en 3 van de competitie tegen elkaar.
Je bent niet alleen blij, maar ook nog eens vrolijk?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:32 schreef Thieske het volgende:
Ik ben blij en vrolijk tegelijk.
Sorry heer Silenus, ik bedoel natuurlijk blij en droevig. De hoeveelheid bier begint z'n tol te eisen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent niet alleen blij, maar ook nog eens vrolijk?!
Thieske, je bent me een rare jongen.
We staan nu niet derde lieverd maar ik verwacht en hoop dat we zo eindigen, vierde is ook prima. We zijn meestal wel sterk in de eindsprint.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel.
Leer mij Heerenveen kennen op het einde van het seizoen.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:15 schreef golfer het volgende:
Leuk een finale tussen NAC en Volendam, met als winnaar Volendam.
Een eerste divisie club die volgend jaar Europa in gaat.
Jij spoort nietquote:
Romantiek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij spoort niet
Waar komt dat sadistische trekje vandaan dat je nog meer pruts clubs in europa wil om de goede naam van Nederland te grabbel te gooien?
Dat is inderdaad jammer , europacup2 was fantastisch, maar hedendage is dat romantiek voor landen die genoeg punten in europa hebben om zich geen zorgen te maken en dat zijn wij niet dus laat Volendam er maar snel uitvliegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Romantiek.
Jammer dat europa cup 2 opgeheven is. Geweldig, alle cupfighters bij elkaar.
quote:De twee halve finales om de KNVB beker worden gespeeld op dinsdag 21 en woensdag 22 april. Eerst ontvangt FC Twente in Enschede NAC Breda. Een dag later wordt in Volendam het duel tussen de plaatselijke FC en sc Heerenveen gespeeld.
Hou je mondquote:
Heerenveen heeft niets te willenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen wil niet in Volendam ballen schijnt. Klein stadion etc.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
En dan halen ze de finale en komen ze met 8000 man ofzoquote:
Triestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |