quote:
Welquote:
Schuift roomtaart Ll's kant op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.. blijf zin in lekkers houden
Roomquote:
Als het Microsoft Word is wel, lijkt me. Ik kan me niet voorstellen dat dat anders werkt namelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat kan ook bij word op de Mac?
Ik zou thuis even kunnen kijken, ik weet het niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het Microsoft Word is wel, lijkt me. Ik kan me niet voorstellen dat dat anders werkt namelijk. Waar de optie precies zit, kan echter per versie verschillen.
Traag fucken kan ook lekker zijn.quote:
Dat is toch een kwestie van geld daar in dat corrupte landquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het goede nieuws is dat mijn visum weer met succes verlengd is.
Op m'n balkon zelfsquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nog actieve bouwvakkers voor je raam bezig, vandaag?
Wie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
wat en geile donder is het ook.![]()
hmjah, als ik iedereen maar betaal is het geen probleem, maar ik regel het liever gewoon netjes, zodat ik al die anderen niet hoef te betalen als ik weer eens het land uit wil.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van geld daar in dat corrupte land
Foto?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jonge ding van de bediening hier met haar lekkere kontje en mooie donkere kleurtje.
Pics or it didn't happen. Of youtube!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jonge ding van de bediening hier met haar lekkere kontje en mooie donkere kleurtje.
heb ik nog niet van d'r. Doe ik wel vragen als ik weer terug ben uit Jakarta begin volgende maand.quote:
en die andere foto's van mij dan? Die vietnamese loempia en dat tietenmeisje, is dat niet genoeg bewijs?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen. Of youtube!
die pics kan ik ook vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die andere foto's van mij dan? Die vietnamese loempia en dat tietenmeisje, is dat niet genoeg bewijs?
geen idee...quote:
Wat heb je gepaint?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee...zit niet achter de Mac
gewoon blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn paint is klaar![]()
![]()
![]()
iets voor mijn verslag... een plaatje van internet zo aangepst dat het in mijn verslag kanquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niemand naar beneden gedonderd vandaag?
[..]
Dat soort dingen zeg jij toch alleen over mij?quote:Ik dacht dat hij het over jou had!.
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik voorzie een bashtopic in NWS
mogguhquote:
GS = Geen Stijl?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Mensen moeten NWS meer gebruiken, aangezien zelfs mods in GS nieuwsberichten posten
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooruitziende blikImam: "Je mag vrouw slaan en verkrachten"
Netjes!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
iets voor mijn verslag... een plaatje van internet zo aangepst dat het in mijn verslag kan
Zwemze!!quote:
Nou ja, mocht het gebeuren, dan horen we het welquote:
quote:Dat soort dingen zeg jij toch alleen over mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je ook even voorspellen welk eindcijfer ik op mijn staatslot moet hebben volgende maand?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marcquote:.
Hoe voel je je vandaag?
GC sorriequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc!![]()
![]()
Hoe gaat ie? al opgeknapt?
een vijfquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
Kun je ook even voorspellen welk eindcijfer ik op mijn staatslot moet hebben volgende maand?
[..]
en nou lach ik me straks kapot als het ook nog zo isquote:
Terecht toch? Zoveel raars zegt die Imam nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
General Slet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GC sorrie
chat met een Shoezo blondt
Volgende week pas weer? Slim bekekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat vooruit hier. Volgende week weer werken
Al lang johquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
dit topic nog al niet vol?
en ik ook, als hij besloot voor de vier te gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou lach ik me straks kapot als het ook nog zo is
Geile Slet dan?quote:
Ja, morgen is nog niet slim. Maandag moet echt weerquote:Volgende week pas weer? Slim bekeken
Niet iedereen is een niet werkende emigrantquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
dit topic nog al niet vol?
quote:Het menu van donderdag
22 januari 2009
D A G S C H O T E L
Schnitzel 263 Kcal ¤
3.60
met zigeunersaus 49 Kcal
Gebakken zalm 463 Kcal ¤
3.60
met venkel en pernodsaus 89 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Doperwten met wortelen 149 Kcal ¤ 0.78
Gele rijst met ui en parika 168 Kcal ¤ 0.78
Frietjes 338 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Boschampignonsoep 134 Kcal ¤
0.40
Heldere rundvleessoep 29 Kcal ¤
0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Vegetarische balletjes met pindasaus 285 Kcal ¤ 1.56
Champignonravioli 486 Kcal ¤ 1.67
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Russisch ei 454
Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450
Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Bapao met zoetzure saus 262 Kcal ¤
1.11
Spablo 380
Kcal ¤ 0.62
Kippenpasteitje 295
Kcal ¤ 1.67
Omdat het een gezond bedrijf isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
Waarom staat het aantal caloriën er in LL?
ik zou voor de frietjes gaan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat het een gezond bedrijf is
we hebben ook frieten die de helft zo ongezond zijn
Oh, frikandel!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik denk dat ik voor een luxe broodje ga..
of een frikandel ofzo, die gooien ze er vaker tussen zonder dat ie op het menu staat
sorriequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, frikandel!![]()
Hmm... nu heb ik zin in ongezonde frituurzooi als ontbijt
Ben blij dat ik niks in huis hebquote:
Daar vergissen zich echt veel mensen inquote:
Gisteren nasi gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
frietjes ja.. wel lekker.. maar ik ga toch voor de grote bak nasi goreng
Muesli broodjes met oude kaasquote:
Linkquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, een moslimbashtopic
Triggershot is gearriveerd om gezellig even mee te doen...
Meh, is die er al?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, een moslimbashtopic
Triggershot is gearriveerd om gezellig even mee te doen...
Vanmorgen al gelezenquote:
Ik kwam m net perongeluk tegen... moet zeggen dat ik toch een beetje misselijk wordquote:
Gevoel en IQ heb je niet nodig bij de politie hequote:
Blijkbaar niet nee...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevoel en IQ heb je niet nodig bij de politie he
Maar wel moedquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevoel en IQ heb je niet nodig bij de politie he
Dan doe jij het werk maarquote:
Ik heb wel gevoel en iq, dus pas daar zeker nietquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel en iq, dus pas daar zeker niet
Ow, nu ben ik dus gedaaldquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay..
dat is een stap lager in mn achtig
* LL kent een aantal agenten waar ze veel respect voor heeft
Ze bestaan wel inderdaad, maar je moet goed zoeken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay..
dat is een stap lager in mn achtig
* LL kent een aantal agenten waar ze veel respect voor heeft
Nou moet je het goedmakenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, nu ben ik dus gedaald
En nu
Er werken iig 4 in de regio Limburg zuidquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze bestaan wel inderdaad, maar je moet goed zoeken!
das saaiquote:
Daar heb ik in Amstelveen niks aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou moet je het goedmaken![]()
![]()
![]()
[..]
Er werken iig 4 in de regio Limburg zuid
Oh, werken ze daar. De rest doet namelijk niet veel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou moet je het goedmaken![]()
![]()
![]()
[..]
Er werken iig 4 in de regio Limburg zuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |