bronquote:AMSTERDAM - Een beginnend politieagent was zo fanatiek dat hij bij het maken van zijn eerste arrestatie niet eens door had dat er een stuk hout uit zijn oog stak.
De arrestant moest de kersverse agent er nota bene op wijzen dat hij hoognodig naar het ziekenhuis moest.
De Brit John Nash zat net zes dagen bij het korps toen hij zag dat er twee auto's nogal vreemd over de weg reden. Een van de wagens stopte langs de kant van de weg en de politieagent ging achter de mannen aan, struikelde en viel met zijn hoofd in de struiken op een stuk hout. Er brak een stuk van 15 centimeter af dat in zijn oog bleef zitten. De Brit merkte het niet eens en zette onverstoord de achtervolging in.
Hij kreeg het voor elkaar de verdachte bij zijn enkel te grijpen toen deze over een hek probeerde te klimmen. Toen de arrestant de agent zag, merkte deze droogjes op dat er iets in zijn oog zat.
Er was een drie uur durende operatie nodig om het stuk hout uit het oog te verwijderen. Het ooglid bleek doorboord, het jukbeen was verbrijzeld en de oogbal was zelfs tegen de hersenen aan komen te liggen. "Ik dacht dat ik een gewoon blauw oog had", verklaarde Nash aan The Sun.
Ja, volgens mij voel je dan iets wat er niet hoort te zitten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat merk je toch...
Ik erger me meer aan jouw gejank eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
valt me dan wel op dat ik niet de enige ben die zich eraan irriteert maar goed..
Adrenaline denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat merk je toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |