quote:
Welquote:
Schuift roomtaart Ll's kant op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.. blijf zin in lekkers houden
Roomquote:
Als het Microsoft Word is wel, lijkt me. Ik kan me niet voorstellen dat dat anders werkt namelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat kan ook bij word op de Mac?
Ik zou thuis even kunnen kijken, ik weet het niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het Microsoft Word is wel, lijkt me. Ik kan me niet voorstellen dat dat anders werkt namelijk. Waar de optie precies zit, kan echter per versie verschillen.
Traag fucken kan ook lekker zijn.quote:
Dat is toch een kwestie van geld daar in dat corrupte landquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het goede nieuws is dat mijn visum weer met succes verlengd is.
Op m'n balkon zelfsquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nog actieve bouwvakkers voor je raam bezig, vandaag?
Wie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
wat en geile donder is het ook.![]()
hmjah, als ik iedereen maar betaal is het geen probleem, maar ik regel het liever gewoon netjes, zodat ik al die anderen niet hoef te betalen als ik weer eens het land uit wil.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van geld daar in dat corrupte land
Foto?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jonge ding van de bediening hier met haar lekkere kontje en mooie donkere kleurtje.
Pics or it didn't happen. Of youtube!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jonge ding van de bediening hier met haar lekkere kontje en mooie donkere kleurtje.
heb ik nog niet van d'r. Doe ik wel vragen als ik weer terug ben uit Jakarta begin volgende maand.quote:
en die andere foto's van mij dan? Die vietnamese loempia en dat tietenmeisje, is dat niet genoeg bewijs?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen. Of youtube!
die pics kan ik ook vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die andere foto's van mij dan? Die vietnamese loempia en dat tietenmeisje, is dat niet genoeg bewijs?
geen idee...quote:
Wat heb je gepaint?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee...zit niet achter de Mac
gewoon blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn paint is klaar![]()
![]()
![]()
iets voor mijn verslag... een plaatje van internet zo aangepst dat het in mijn verslag kanquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niemand naar beneden gedonderd vandaag?
[..]
Dat soort dingen zeg jij toch alleen over mij?quote:Ik dacht dat hij het over jou had!.
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik voorzie een bashtopic in NWS
mogguhquote:
GS = Geen Stijl?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Mensen moeten NWS meer gebruiken, aangezien zelfs mods in GS nieuwsberichten posten
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooruitziende blikImam: "Je mag vrouw slaan en verkrachten"
Netjes!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
iets voor mijn verslag... een plaatje van internet zo aangepst dat het in mijn verslag kan
Zwemze!!quote:
Nou ja, mocht het gebeuren, dan horen we het welquote:
quote:Dat soort dingen zeg jij toch alleen over mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je ook even voorspellen welk eindcijfer ik op mijn staatslot moet hebben volgende maand?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marcquote:.
Hoe voel je je vandaag?
GC sorriequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc!![]()
![]()
Hoe gaat ie? al opgeknapt?
een vijfquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
Kun je ook even voorspellen welk eindcijfer ik op mijn staatslot moet hebben volgende maand?
[..]
en nou lach ik me straks kapot als het ook nog zo isquote:
Terecht toch? Zoveel raars zegt die Imam nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |