fucking verneukeratiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef OA het volgende:
Altijd leuk Amerikanen. Prijzen in $/pound geven
tjaquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zelfs de beste paarden van de stal stappen wel eens mis.
Het is de 22stequote:
in de daglijst van gisterquote:
Goedemorgen. Oh, waar sta ik?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
in de daglijst van gister![]()
goedemorgen Pheno
* indahnesia.com schuift een geurige mok verse Toraja-koffie toe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Iemand nog een bak koffie over?
baggerochtend
op 1quote:
het is een leugen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef Pheno het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
ietsje rustiger postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef Pheno het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Oh, waarom?quote:
Natuurlijk? Met die KLB'ers is niets meer zeker!quote:
Oh DAT heb ik dus echt vaakquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hier op Fok? Neeh...
Ha, Monicaquote:
live vanuit Torajalandquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een geurige mok verse Toraja-koffie toe.
ja ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
normaal haal ik ze atlijd weg inderdaad. Best vaak
Mag ik proeven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
live vanuit Torajaland![]()
Zal vast smaken
Toraja is 2 uur vliegen en 10 uur met de auto verderop, maar de koffie is een sterk geurende arabica met een unieke smaak omdat de boontjes in een stijl gebergte groeien. Dat is wat men zegt althans.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
live vanuit Torajaland![]()
Zal vast smaken
staat niet echt netjes inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ook
hoef niet 20 keer dezelfde persoon te quoten
altijdquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik proeven?
* LL kruipt op Fruts' schoot
10 uurquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toraja is 2 uur vliegen en 10 uur met de auto verderop, maar de koffie is een sterk geurende arabica met een unieke smaak omdat de boontjes in een stijl gebergte groeien. Dat is wat men zegt althans.
been there, done that, maar het is daar wel ver-dom-de mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
altijd![]()
[..]
10 uur![]()
Land is ook ook megagroot![]()
Stijl gebergte koffie
quote:
quote:
Langzaam afbouwen hequote:
Wie heeft er nu weer op je stoep gescheten dan?quote:
Hallo, hoe is't?quote:
Goed, ben al een uur lekker bezig geweest op werk.quote:
DaMart zwaaitopicquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
En toen kon ik de verleiding toch niet weerstaan om even in de KSC te spieken.
je foto's overtypen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
ik ben mijn foto's aan het overtypen
_!
hehe, dat had ik maandagquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Tyfushonden twee dagen werk verricht en nu moet het teruggedraaid worden
mooi, weer twee dagen werk toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
lees vanaf hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart zwaaitopic![]()
Spieken is wat anders dan posten he![]()
[..]
je foto's overtypen?Hoe doe je dat dan?
Dus nu weer net zoals gisteren postpostpost?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom werk je op een computer die het niet doet?quote:
werd je salaris ook verrekend met die terugdraai?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe, dat had ik maandag![]()
al het werk van donderdag en vrijdag van vorige week voor niets
Ach, lange leven Source Controlquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus nu weer net zoals gisteren postpostpost?
Subversion of dat good old cvs?quote:
omdat dat de enige computer is die vrij isquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom werk je op een computer die het niet doet?
pwnquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat dat de enige computer is die vrij is
Volgens mij is de disk (of zo) dan ook kapot, want anders valt ie niet steeds wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik spiekte wilde ik toch even zwaaienquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart zwaaitopic![]()
Spieken is wat anders dan posten he![]()
Als ze dat bij mij zouden doen met werk van gisteren, was ik alleen maar posts aan het deletenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Tijd dat HP eens opschiet met je laptop dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
* LL schuift koffie richting Pienquote:
Dankje... ik heb m nodigquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL schuift koffie richting Pien
nee... was deels mijn eigen schuldquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
werd je salaris ook verrekend met die terugdraai?
Ik dacht dat jij wel wist dat ik een ochtendhumeur heb, en dat je dat soort dingen dus niet moet doen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gooit emmer ijskoud water in gezicht van Pien.
Goedemorgen, zo beter?![]()
.
Oh, dan zet ik wel gewoon een pot koffie voor je neerquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wist dat ik een ochtendhumeur heb, en dat je dat soort dingen dus niet moet doen?![]()
Das al stukken beterquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan zet ik wel gewoon een pot koffie voor je neer.
Matig.quote:
quote:Australische imam: geweld in huwelijk toegestaan
In Australië staat een imam voor de rechter die gezegd heeft dat geweld in het huwelijk acceptabel is.
HuwelijkMannen mogen hun vrouwen volgens de imam verkrachten en mishandelen als die hun huwelijkse plichten niet nakomen. Dat zegt hij in 'De sleutel tot een succesvol huwelijk'. Volgens de man bestaat verkrachting in het huwelijk niet, omdat vrouwen in het huwelijk te allen tijde bereid moeten zijn tot seks.
FamilieKevin Rudd, de premier van Australië, zegt dat dit soort uitspraken in Australië niet getolereerd worden: "De imam moet zijn uitspraken terugnemen en zijn excuses aanbieden." De voorzitter van een Australische organisatie voor moslimvrouwen neemt nadrukkelijk afstand van de uitspraken van de imam: "Zelfs orthodoxe moslims en imams vinden elke vorm van geweld in de familie onacceptabel."
de volgende keer welquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slimme meid is op haar vastlopende scherm voorbereid
wel.quote:
Word automatisch om de 5 minuten een backup laten wegschrijven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
de volgende keer welhoewel... i nog niet weet hoe
![]()
Welquote:
kan dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Word automatisch om de 5 minuten een backup laten wegschrijven?
Als je een mac met een recentere office hebt wel jaquote:
en ik voorzie dat Meki weer mee gaat doen, dus blijf ik maar alvast weg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik voorzie een bashtopic in NWS
Jaquote:
en dat kan ook bij word op de Mac?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat naar opties > extra > opslaan > elke X minuten (X zelf invullen) autoherstelinformatie opslaan aanvinken en op ok drukken. Bij jou dan de Engelstalige variant, neem ik aan (in Word 2000 is dit onderste vinkje).
En je kunt ook altijd aanvinken dat altijd een reservekopie moet worden gemaakt, dat is het bovenste vinkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |