Rangoon is goed. Kreeg even een accountant op mijn dak.....quote:
is misschien ook wel de interessantstequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef Mark het volgende:
Geen idee wie er behalve de hoofdrolspeelster in GW speelt
geen idee, nooit gezien....quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:26 schreef svk1985 het volgende:
zal vast een nieuwe vraag plaatsen
Welke comedian stapte dit seizoen uit Ghost Whisperer om in een nieuwe sitcom te spelen?
van zijn nieuwe sitcom zijn net 2 of 3 afleveringen op de nederlandse tv te zien geweest, op veronicaquote:
hij speelde professor payne in ghost whispererquote:
das mogelijk.... zou ook weer niet goed zijn als je alles wistquote:
en die was dus wel weer makkelijkquote:
jazeker!quote:
of ik wat minderquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef tomtomaat het volgende:
Weer geen idee. Ik moet wat meer televisie en films gaan kijken denk ik....
nope, hij is blank....quote:
nog niet, misschien wat meer als je het antwoord zietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:06 schreef tomtomaat het volgende:
Nee, zegt me niks. Niet druk hier trouwens....
ook niet....quote:
nee...quote:
hele goeie gok .....quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef Locusta het volgende:
Diezelfde gast uit Back to the Future?
Christopher Lloyd ofzo![]()
gokje![]()
gedachte experiment van wie, of hoe heet dit gedachte experiment?quote:Een kat wordt in een stalen ruimte opgesloten, samen met de volgende helse machine (die men afschermen moet tegen direct ingrijpen van de kat): in een buisje zit een minuscuul klein beetje van een radioactief element, zo weinig, dat gedurende een uur mogelijk een van de atomen vervalt, maar even waarschijnlijk ook niet. Vervalt een atoom, dan detecteert een geigerteller dat en laat via een relais een hamertje vallen, dat een flesje met blauwzuur stuk slaat. Als men dit systeem een uur lang aan zichzelf heeft overgelaten, dan zal men zeggen dat de kat nog leeft als intussen geen atoom vervallen is. Het eerste atoom dat vervalt zou de kat vergiftigd hebben. De toestandsfunctie van het hele systeem zou dat zo uitdrukken, dat daarin de levende en de dode kat gelijktijdig gemengd voorkomen. Het kenmerkende aan zulke gevallen is, dat een oorspronkelijk tot atomair bereik beperkte onbepaaldheid zich vertaalt in grofzintuigelijke onbepaaldheid, waarover dan door directe waarneming beslist kan worden.
Als het nu waar is dat een deeltje niet noodzakelijk bestaat tot het geobserveerd wordt, dan is het niet zeker of de hamer ooit kan vallen -- wellicht moet hij vallen, wellicht kan hij vallen, wellicht kan hij niet vallen. Totdat de doos open gemaakt wordt, is het dus niet zeker wat er gebeurd is. De uitsmering van mogelijkheden over het veld der waarschijnlijkheid betekent dus dat zolang de doos dicht is, de kat tegelijkertijd zowel in leven als dood kan zijn. Zolang er geen observatie mogelijk is, is het niet anders te zeggen.
Om het niet te ingewikkeld te maken, wilde ik alleen licht horen als antwoord voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef tomtomaat het volgende:
waaruit geen licht of materie licht is dus ook niet compleet......?
edwin schrodinger inderdaadquote:
correctquote:
haha tomtomaat is niet alleen zeer goed qua kennis, maar ook qua snelheidquote:
Greg Rusedski?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef slaveloos het volgende:
oh die canadees met brits bloed toch.. kan er niet opkomen
Neleos +1quote:
Het is maar beter niet het goede antwoordquote:
Toch wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is maar beter niet het goede antwoord
RB +1quote:
hoe zit dat met die punten, moet ik dat nog regelen of niet??quote:Eenis een apparaat dat de longfunctie meet.
ook een longpatient zeker.quote:
Nee, die heb ik gisteravond verwerkt...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Vul het ontbrekende woord in.
[..]
hoe zit dat met die punten, moet ik dat nog regelen of niet??
ok, sorry dat ik het niet geregeld heb, gisteren was het zo'n vreemde dag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gisteravond verwerkt...
ok, no hard feelingsquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ok, sorry dat ik het niet geregeld heb, gisteren was het zo'n vreemde dag.
kloptquote:
bern is niet een hoofdstad, zie een vraag van mij in een eerder topic....quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef svk1985 het volgende:
ik dacht ook canberra in australie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |