Eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
weg met die tijdmachine ben hem aardig zat aan het worden, het komische is er nu wel af
Die hebben we überhaupt "nog niet eerder gehoord".quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Tijdmachine.. die hadden we vandaag nog niet gehoord.
Ach , zap wel weer even naar mp3.fmquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens
Maar dat duurt nog wel ff denk ik
Zo'n leuk muziekje , de zang neem ik er bij voor liefquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Tijdmachine.. die hadden we vandaag nog niet gehoord.
Die gaan ze ook helemaal kapot draaienquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die hebben we überhaupt "nog niet eerder gehoord".
Voor zover dat nog niet gebeurd is danquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gaan ze ook helemaal kapot draaien.
Een keer een leuk liedje veel draaienquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gaan ze ook helemaal kapot draaien.
Ik vind er echt geen bal aan. Tekst is wel geinig hoor, idee wel leuk maar de uitvoering net wat minderquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo'n leuk muziekje , de zang neem ik er bij voor lief
Lol gaan we ook al bijna kansen noemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen bal aan. Tekst is wel geinig hoor, idee wel leuk maar de uitvoering net wat minder.
Oeh !!!!!!!1 bijna 1 - 2 voor Grunn.
Niemand heeft zo zijn stem verpest als Brian Johnsonquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Man, denk eens een beetje aan je stem. Wat een geschreeuw zeg.
truequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niemand heeft zo zijn stem verpest als Brian Johnson
Cya !quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:43 schreef Joncho het volgende:
Mooizo, ik ga naar bed. Weltrusten en tot morgen!
Jouw muzieksmaak kennende....Britneyquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef DaMook het volgende:
Ow en wat TT betreft willen jullie niet weten welke ik beter vind.
Als Eliza dat maar niet hoortquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoow, ik ben er nog hoor!
Ff in discussie met vriendinnetje en met Piles
Want...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als Eliza dat maar niet hoort
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak kennende....Britney
Maar goed dat ik vanmiddag niet meer om de koffie geweest benquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als Eliza dat maar niet hoort
Zo af en toequote:
quote:
Sowieso, dan had je nu griep gehadquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat ik vanmiddag niet meer om de koffie geweest ben
Als Grunn de winnende maakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef Christiaan het volgende:
Wanneer is Groningen klaar?
Of Breda!quote:
Jaja, hou maar opquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Of Breda!
As we gaaaaaaaon, dan gaaon we me senalluh, de kroege overvahaluh, hier in ons mooi Breda!
Ze zouden eens een goed nummer MH maken ja, het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Christiaan het volgende:
Kek. Toch moeten ze ook uitkijken dat ze deze niet kapotdraaien. Ik zie 'm megahit worden en dat zou jammer zijn.
Godgloeiende ik heb het eerste half uur gekeken maar uit verveling uitgezet, ik mis weer wat geloof ikquote:
Jup ! echt net, maar de 2 - 3 hangt in de lucht. Nog 3 minuten en als het zo blijft dan worden het penalty'squote:
Snel aanzetten want het is nu wel tofquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Godgloeiende ik heb het eerste half uur gekeken maar uit verveling uitgezet, ik mis weer wat geloof ik
Ja, supergrappigquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Skinny Jeans
Die clip is ge-ni-aal!
Laat NAC nu maar winnen na pingels dan is Groningen zondag en moe en teleurgesteld en is het appeltje eitje voor Ajaxquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! echt net, maar de 2 - 3 hangt in de lucht. Nog 3 minuten en als het zo blijft dan worden het penalty's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |