Eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
weg met die tijdmachine ben hem aardig zat aan het worden, het komische is er nu wel af
Die hebben we überhaupt "nog niet eerder gehoord".quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Tijdmachine.. die hadden we vandaag nog niet gehoord.
Ach , zap wel weer even naar mp3.fmquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens
Maar dat duurt nog wel ff denk ik
Zo'n leuk muziekje , de zang neem ik er bij voor liefquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Tijdmachine.. die hadden we vandaag nog niet gehoord.
Die gaan ze ook helemaal kapot draaienquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die hebben we überhaupt "nog niet eerder gehoord".
Voor zover dat nog niet gebeurd is danquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gaan ze ook helemaal kapot draaien.
Een keer een leuk liedje veel draaienquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gaan ze ook helemaal kapot draaien.
Ik vind er echt geen bal aan. Tekst is wel geinig hoor, idee wel leuk maar de uitvoering net wat minderquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo'n leuk muziekje , de zang neem ik er bij voor lief
Lol gaan we ook al bijna kansen noemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen bal aan. Tekst is wel geinig hoor, idee wel leuk maar de uitvoering net wat minder.
Oeh !!!!!!!1 bijna 1 - 2 voor Grunn.
Niemand heeft zo zijn stem verpest als Brian Johnsonquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Man, denk eens een beetje aan je stem. Wat een geschreeuw zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |