Jaja, hou maar opquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Of Breda!
As we gaaaaaaaon, dan gaaon we me senalluh, de kroege overvahaluh, hier in ons mooi Breda!
Ze zouden eens een goed nummer MH maken ja, het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Christiaan het volgende:
Kek. Toch moeten ze ook uitkijken dat ze deze niet kapotdraaien. Ik zie 'm megahit worden en dat zou jammer zijn.
Godgloeiende ik heb het eerste half uur gekeken maar uit verveling uitgezet, ik mis weer wat geloof ikquote:
Jup ! echt net, maar de 2 - 3 hangt in de lucht. Nog 3 minuten en als het zo blijft dan worden het penalty'squote:
Snel aanzetten want het is nu wel tofquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Godgloeiende ik heb het eerste half uur gekeken maar uit verveling uitgezet, ik mis weer wat geloof ik
Ja, supergrappigquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Skinny Jeans
Die clip is ge-ni-aal!
Laat NAC nu maar winnen na pingels dan is Groningen zondag en moe en teleurgesteld en is het appeltje eitje voor Ajaxquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! echt net, maar de 2 - 3 hangt in de lucht. Nog 3 minuten en als het zo blijft dan worden het penalty's
Jammer dat het al is uitverkocht want dat zijn altijd wel de wedstrijden van het jaar. Denk dat Grunn het wel heel lastig gaat krijgen tegen het goed draaiend Ajax. We zien het welquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laat NAC nu maar winnen na pingels dan is Groningen zondag en moe en teleurgesteld en is het appeltje eitje voor Ajax
Ik hoop op The Fearquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zouden eens een goed nummer MH maken ja, het moet niet gekker worden!
Ik ben groots fan van dit soort knockout toernooien, heerlijkquote:
Ja die noem ik toch eenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb het over een goed nummer dacht ik
Jij zou zo bij de muziekredactie van 3fm kunnen werken volgens mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef DaMook het volgende:
Of Circus als mh, ik zou het niet erg vinden, maar de meeste andere hier ...
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij zou zo bij de muziekredactie van 3fm kunnen werken volgens mij
Idd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef DaMook het volgende:
Of Circus als mh, ik zou het niet erg vinden, maar de meeste andere hier ...
.
Ze mogen bellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij zou zo bij de muziekredactie van 3fm kunnen werken volgens mij
Ik overdreef mischien een beetjequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd...
kVind m niet heeeeel verschrikkelijk, maar als MH hoeft van mij dus niet!
Godverbidde dat die dag ooit komt, dan krijgen we elk uur Krezip,britney,Leaf en de Jeremy'squote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze mogen bellen, mits ze hetzelfde of meer bieden dan ik nu verdien
, moet lukken
.
Ik vind 'm übertof. Ik snap niet wat mensen zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Das overdreven, maar ik kan 'm hebben tegenwoordig
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Godverbidde dat die dag ooit komt, dan krijgen we elk uur Krezip,britney,Leaf en de Jeremy's![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Godverbidde dat die dag ooit komt, dan krijgen we elk uur Krezip,britney,Leaf en de Jeremy's![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |