Haha, nepbont hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ja dat bont.. en een vrouw die zoveel apparatuur heeft kan nooit goed zijn.
ën daarom ging ik er vanuit dat je dik was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, nepbont hoorHeerlijk zacht en warm
. En tja, ik hou nou eenmaal van gamen en tv kijken enz.
Nou dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
ën daarom ging ik er vanuit dat je dik was.
Jawel hoor, maar dan is het vaak de Wii. En wat maakt jou NIET helemaal normaal?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus nietKunnen ''normale'' meisjes gamen niet leuk vinden?
Alhoewel ik ook niet helemaal normaal ben
.
Ik heb aparte hobbies voor een meisje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan is het vaak de Wii. En wat maakt jou NIET helemaal normaal?
Gooi het eruit. Al wordt het wel héél offtopic.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb aparte hobbies voor een meisje!
Nouja, ik bedoel dus dat ik érg veel game en achter de pc zit, ik volg veel series en kijk veel films e.d. En ik speel elektrische gitaar! Niet echt de standaard hobbies voor een meisjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Al wordt het wel héél offtopic.
Ik kan maar een strook van 0.5 meter gebruiken in jouw kamerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn paleis(foto's gemaakt op verschillende momenten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken meer vrouwen die gamen dan mannenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus nietKunnen ''normale'' meisjes gamen niet leuk vinden?
Alhoewel ik ook niet helemaal normaal ben
.
Deken? Meer je bontjas die je op bed hebt neergelegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef IrCute het volgende:
Foto's van mijn veel te kleine hok[ afbeelding ]
Mijn allerliefste hond Floortje wou graag ook op de foto!
[ afbeelding ]
TV+ PS3
[ afbeelding ]
Bureau!
[ afbeelding ]
Kastje
[ afbeelding ]
Kastje + Gitaar![]()
[ afbeelding ]
Muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Andere muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Lamp![]()
[ afbeelding ]
Bed + Heerlijk warme bontdeken!
Het is toch echt een dekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef Faberge het volgende:
[..]
Deken? Meer je bontjas die je op bed hebt neergelegd
TVP voor de foto'squote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ben mijn kamer aan het opknappen, ff opnieuw schilderen en postertje oid ophangen..
ik denk na dit weekend ff foto's posten
quote:
Lekker die kat zo daar gastquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ein,zwei,drei voorproefje (oude foto)
[ afbeelding ]
Inderdaad een oude foto, die Donald Duck's komen uit 1953quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ein,zwei,drei voorproefje (oude foto)
[ afbeelding ]
Ja, en internet ook zekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Inderdaad een oude foto, die Donald Duck's komen uit 1953
omg hoe kom je aan die new york poster?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef IrCute het volgende:
Foto's van mijn veel te kleine hok[ afbeelding ]
Mijn allerliefste hond Floortje wou graag ook op de foto!
[ afbeelding ]
TV+ PS3
[ afbeelding ]
Bureau!
[ afbeelding ]
Kastje
[ afbeelding ]
Kastje + Gitaar![]()
[ afbeelding ]
Muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Andere muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Lamp![]()
[ afbeelding ]
Bed + Heerlijk warme bontdeken!
http://www.allposters.nl/gallery.asp?startat=/getposter.asp&APNum=1648514&CID=B5E96D68F1D2400099F44A5D7CA60E8A&PPID=1&search=new%20york%20&f=c&FindID=7889&P=1&PP=740&sortby=PD&cname=New+York&SearchID=quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:33 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
omg hoe kom je aan die new york poster?
Je vader past bij de muurquote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ben gister wezen schilderen in mijn nieuwe huis
Keuken met papa:
[ afbeelding ]
Muurtje waar straks mijn bed tegenaan komt:
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je de beide muren nooit tegelijk zien, anders lijkt het allemaal wel heel kauwgombal
Leuk! Moet ik nog komen helpen?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
Keuken met papa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je de beide muren nooit tegelijk zien, anders lijkt het allemaal wel heel kauwgombal
Mwah, schilderwerk is af, moet alleen nog even dat gele deurtje met schoolbordverf bewerken terwijl paps laminaat legt en dan is het alleen nog maar verhuizenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk! Moet ik nog komen helpen?
Ik skip, kom wel koffie doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, schilderwerk is af, moet alleen nog even dat gele deurtje met schoolbordverf bewerken terwijl paps laminaat legt en dan is het alleen nog maar verhuizen
Maar als je je aan wil bieden om mijn massief grenen bed 4 verdiepingen naar boven te sjouwen, be my guest
Vette kamer! zeker een stuk groter dan je oudequote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
Keuken met papa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb iets gevondenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog steeds iets voor aan de muur kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |