quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:51 schreef Hilzillah het volgende:* Bobo
* Donald Duck
* Tina
* Popfoto
* Hitkrant
* Yes
* Viva
En vroegah via school ook de Taptoe?? Kan dat?
Ja klopt, via school kreeg je in de kleuterklassen de Bobo, daarna werd het Okki en dáárna Taptoe. En ik geloof dat wij in groep 8 ook nog de ZoZitDat kregen omdat ze vonden dat we ook te oud werden voor Taptoe
Maar die heb ik dus allemaal gehad.
Verder nog de Penny, omdat ik best lang op paardrijden heb gezeten.
En de Girlz! en de Hitkrant. Op Hitkrant nu nogsteeds een abonement (moet nodig eens opgezegd worden), maar het is nu echt verwijfd geworden. Een soort Girlz! ofzo.. Ik weet nog wel dat je vroeger dingen had als HITsig in het midden van het blad, 2 pagina's vol sex/zoen tips en wat vragen van lezers. Later werd dat 1 pagina en daarna helemaal niet meer. Je had ook altijd 2 pagina's met songteksten van hits van die tijd. En Tanja met de HITmail natuurlijk, en haar duivelpakje aan, die altijd heel erg gemeen reageerde op domme vragen die haar gestuurd werden. Tanja doet nu nogsteeds de mail, maar ze is zó braaf geworden! Echt niet leuk meer. En nu is er ook iets als "Kim" ofzo, waar wanhopige meisjes hun vragen kwijt kunnen over vriendjes, ongesteldheid, zoenen, etc etc.
WALGELIJK! Ik ben zelf een meisje, en ik vind 't soms nog best leuk om te lezen. Maar waarom verneuken ze Hitkrant door er een meisjes krant van te maken? Daar zijn er echt al zat van! Ik vond het juist zo leuk dat jongens ook reageerden en zich niet hoefde te schamen.. Maarja