abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 21:39:16 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65895010
Ik heb mijn eerste training na 9 dagen rust gehad en heb PR's gebroken . Ben benieuwd wat me te wachten staat deze nieuwe periode.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65895334
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lijkt nergens op. Ga voor een solide fullbody.
A what?
Sorry ben nog best een nieuwerd in het wereldje
  maandag 9 februari 2009 @ 21:53:38 #53
88139 JoeyT
pi_65895626
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

A what?
Hehe geef niet. Kijk eens op forum.dutchbodybuilding.com Daar kan je alles vinden over BB.
pi_65908948
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

A what?
full body, dwz per training (min of meer) je gehele lichaam aanpakken dmv een groot gedeelte van je training te laten bestaan uit zware compounds en body weight oefeningen. (wat compounds en verschillende bodyweight oefeningen zijn mag je zelf even opzoeken!).

Verder moet je ook eens nadenken over hoe de verhouding qua grootte tussen verschilllende spiergroepen is. Deze verhoudingen wil je ook min of meer terug zien in je training.

Als je het antwoord weet op de BW oefeningen, compounds en de verhoudingen ben je al een heel eind en mag je terugkomen voor meer vragen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65909307
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

1) ik heb gezocht en gevonden. Na een klein consult bij She, die mij aanraadde om meteen na het trainen vol op de carbs te gaan, en bij latere maaltijden de focus op eiwit ga ik best prima
Ik maak na het trainen een shake, met 0.5 - 1 L melk, 150 gram havermout, 1 grote banaan of 2 kleintjes, 1 ons pindakaas en 50 gram whey. Werkt prima. Vroeger was het of pizza, of meer op eiwit gericht met whey shake, blik tonijn en 1 banaan oid.
Gatverdamme.

Ik eet 2,5 uur vóór het trainen meestal een flinke maaltijd in kleine etappes (zodat ik van alles genoeg in m'n systeem heb wanneer ik ga trainen). En dan na het trainen meestal een kleiner vloeibaar hapje van 't één of ander met wat (fruit)suiker en proteine natuurlijk.

En daarna pas weer een echte maaltijd, meestal het avondeten. Maar het ligt er ook allemaal maar net aan wat er mogelijk is. Ik ben niet het type dat z'n hele leven omgooit om wat steviger te worden.
quote:
2) Zolang je dezelfde inzet toont als bij vrije gewichten als bij apparaten dan zijn vrije gewichten altijd beter.
Bij benchen kan je eventueel een spotter gebruiken, of bij een barbell net iets minder gas geven en iets meer op volume trainen en met losse dumbells wel 100% (en meer) geven.
Mjah, ik wil anderen ook weer niet gaan lastigvallen om bij mij te komen spotten. Ga in de nabije toekomst wellicht met een maatje van me trainen, maar wil nu eerst rustig zelf weer zover mogelijk opbouwen zonder problemen. En zoals ik al zei... kan nu toch niet met de barbell in de weer.

Thanx
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_65909404
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb mijn eerste training na 9 dagen rust gehad en heb PR's gebroken . Ben benieuwd wat me te wachten staat deze nieuwe periode.
Rustweken zijn de shit.

Bij mij gebeurt al het spannende in de 3-4 weken na een rustperiode. Daarna word ik ook nauwelijks meer sterker. Neem om de 6 tot 10 weken een week rust, afhankelijk van hoe de agenda er uitziet en hoe lekker het gaat. Gaat het kut? Weekje rust.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:20:24 #57
88139 JoeyT
pi_65912533
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Rustweken zijn de shit.

Bij mij gebeurt al het spannende in de 3-4 weken na een rustperiode. Daarna word ik ook nauwelijks meer sterker. Neem om de 6 tot 10 weken een week rust, afhankelijk van hoe de agenda er uitziet en hoe lekker het gaat. Gaat het kut? Weekje rust.
Dit was mijn eerste ingeplande rustperiode ooit. En blijf het nu om de 6 weken doen. Ook psychologisch erg fijn aangezien ik nu weer helemaal gemotiveerd ben om hard te trainen!
pi_65920992
Weet iemand of er toevallig ook leuke/handige software te verkrijgen is wat betreft krachttraining? Ik heb wel eens wat gevonden, maar dat was allemaal niets. Dit heet Open Fitness.

Ben dus op zoek naar een applicatie waar ik bijvoorbeeld de gewichten e.d. in kan vullen en dan dmv grafieken de (mogelijke) progressie kan bekijken.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:11:50 #59
88139 JoeyT
pi_65942515
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:06 schreef E- het volgende:
Weet iemand of er toevallig ook leuke/handige software te verkrijgen is wat betreft krachttraining? Ik heb wel eens wat gevonden, maar dat was allemaal niets. Dit heet Open Fitness.

Ben dus op zoek naar een applicatie waar ik bijvoorbeeld de gewichten e.d. in kan vullen en dan dmv grafieken de (mogelijke) progressie kan bekijken.
Dit is denk ik nog meer dan je kan wensen

http://forum.dutchbodybui(...)sie-kikilator-91830/
pi_65950355
Trouwens, ik eet me ongeveer 1 keer in de 2 dagen een hardgekookt eitje. Is dit eigenlijk ongezond?
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:28:57 #61
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_65951050
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Trouwens, ik eet me ongeveer 1 keer in de 2 dagen een hardgekookt eitje. Is dit eigenlijk ongezond?
Ja, van hardgekookte eieren krijg je teelbalkanker.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:38:16 #62
88139 JoeyT
pi_65951429
quote:
Nee hoor.Volgens mij is het nu zelf wetenschappelijk bewezen dan elke dag eieren niet slecht voor de gezondheid is.

Weet niet of je het voor sporten doet, maar in 1 ei zit niet veel eiwit .
pi_65955258
quote:
geenszins. Eitjes zijn prima, mits je maar kookt of bakt.
Rauw is de voedingswaarde ook 'n stuk minder helaas.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65955649
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:15 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

geenszins. Eitjes zijn prima, mits je maar kookt of bakt.
Rauw is de voedingswaarde ook 'n stuk minder helaas.
Hoezo dat dan?

Ah, gevonden Voedingswaarde verandert niet, maar gekookt / gebakken ei kan een mens het eiwit beter opnemen.

http://jn.nutrition.org/cgi/content/full/128/10/1716
pi_65955714
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef Koert het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Wou je een rauw eitje proberen dan?
pi_65959852
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee hoor.Volgens mij is het nu zelf wetenschappelijk bewezen dan elke dag eieren niet slecht voor de gezondheid is.

Weet niet of je het voor sporten doet, maar in 1 ei zit niet veel eiwit .
Ik meen dat ik ergens las dat in één hardgekookt ei 8 gram eiwitten zaten. Agja het is toch in een paar happen weg, niet duur en ik vind het ook nog eens lekker
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:15:58 #67
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_65981163
Ik eet iedere dag 2 gekookte eitjes op brood.

Lekker & gezond
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:32:41 #68
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66055643
Jullie zullen me vanaf nu dagelijks zien! Ik heb een maand niet kunnen sporten door een operatie en vanaf maandag mag ik eindelijk weer!

Ik was net 3 maanden bezig en ben dus nog echt een beginner, maar qua kennis zit ik wel verder!

Nu alleen nog keihard trainen! En goed eten natuurlijk!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:35:33 #69
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_66055722
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jullie zullen me vanaf nu dagelijks zien! Ik heb een maand niet kunnen sporten door een operatie en vanaf maandag mag ik eindelijk weer!

Ik was net 3 maanden bezig en ben dus nog echt een beginner, maar qua kennis zit ik wel verder!

Nu alleen nog keihard trainen! En goed eten natuurlijk!
jij bent toch dat scharminkel dat iedereen vraagt welk kapsel je moet gaan nemen
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:50:42 #70
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66056135
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef muay-toy het volgende:

[..]

jij bent toch dat scharminkel dat iedereen vraagt welk kapsel je moet gaan nemen
en dus mag ik niet proberen breder te worden?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66056507
Nee man, alleen brede gasten mogen proberen nóg breder te worden

Goed eten, veel eten, steeds eten. Hoe magerder je bent hoe meer dat opgaat volgens mij.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:10:09 #72
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66056598
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nee man, alleen brede gasten mogen proberen nóg breder te worden

Goed eten, veel eten, steeds eten. Hoe magerder je bent hoe meer dat opgaat volgens mij.
Haha oke dan, nou dat heb ik de eerste 2 maanden dus helemaal fout gegaan, toen had het dus een averechts effect! ik post zo ff mn trainingsschema!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:31:16 #73
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_66057107
Je moet gewoon van die roze gewichtjes van 2,5kg kopen bij de kruidvat en dan elke dag 5 minuten voor de spiegel
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:34:02 #74
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66057188
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef muay-toy het volgende:
Je moet gewoon van die roze gewichtjes van 2,5kg kopen bij de kruidvat en dan elke dag 5 minuten voor de spiegel
pi_66057355
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:10 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Haha oke dan, nou dat heb ik de eerste 2 maanden dus helemaal fout gegaan, toen had het dus een averechts effect! ik post zo ff mn trainingsschema!
Welke kennis heb je dan waarmee je je onderscheidt van een beginner ? En laat je schema idd 's zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')