Al ging hij naar Manchester City!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:35 schreef McFearless het volgende:
En als hij wel naar Ajax was gegaan was het ook niet goed of wel soms?
Kan iemand me uitleggen hoe die Bosman-clausule in elkaar zit? Ik snap hem nog niet helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Idd belachelijk dat hij een meerjarig contract tekent, terwijl hij van plan is te vertrekken.
Die mentaliteit van tegenwoordig
Nee man, dat snap ik ook wel, maar denk er eens overna:quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe die Bosman-clausule in elkaar zit? Ik snap hem nog niet helemaal.
Hilary is lief.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef Stienn het volgende:
Elia!![]()
tuurlijk draai je er een beetje om heen als je een nieuw contract tekent en er meer mee kunt verdienen. Daarnaast is het slim van Twente want nu kunnen ze straks meer vragen als elia weg gaat in de zomerstop!
TPIUWPquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef raaavi het volgende:
zijn vriendin (als dat nog steeds zo is iig.)
leuk meisje
Bofkont!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ikzal kijken of ik nog wat op me telefoon heb staan (zat bij der in de klas)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zijn vriendin is dus 17 ofzo?
Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zijn vriendin is dus 17 ofzo?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef raaavi het volgende:
Nop, geen fotos.
HDD was tijdje geleden gecrashd.
en me telefoon had ik geupdate, zonder te backuppen..
Je gebruikt "Joop Munsterman" en "Mafiapraktijken" verkeerd in je post..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Tja, de voetballer denkt nou eenmaal corrupt.
De 'clubicoons' van nu krijgen te snel euro- en pondtekens in hun ogen. Toch wel goed dat Joop Munstermann zijn huid duur heeft verkocht, maar hij had zijn best kunnen doen Rob Wielaert te behouden.
Over maffiapraktijken van topclubs gesproken:
't Boeit ook niet. Ik denk alleen nog steeds dat voetballers een stuk ouder dan ik zijn, terwijl de meesten inmiddels een stuk jonger zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Leeftijdsverschillen laten me koud. Ik lach me te pletter als Tom Boonen en Giel Beelen door een stel frusti's worden afgemaakt omdat ze het deden/doen met een zeer groen blaadje.
More than that.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef Parafernalia het volgende:
Too young to drink beer but old enough to suck your dick
Maffiapraktijken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Tja, de voetballer denkt nou eenmaal corrupt.
De 'clubicoons' van nu krijgen te snel euro- en pondtekens in hun ogen. Toch wel goed dat Joop Munsterman zijn huid duur heeft verkocht, maar hij had zijn best kunnen doen Rob Wielaert te behouden.
Over maffia-praktijken van topclubs gesproken:
ik hoop dat twente en gronigen e.d. in de toekomst hun spelers direct aan real madrid ofzo kwijt kan! zodat ajax overgeslagen word!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Maffiapraktijken?
Real Madrid haalt onze beste spelers weg en wij halen de beste spelers van Twente en Groningen en dat soort clubs.
Zo werkt het nou eenmaal in het voetbal. En als je, zoals Munsterman, doet alsof je een grote meneer bent dan moet je jezelf ook als grote meneer gedragen en beseffen dat het zo werkt.
Wij raken ze kwijt aan Spanje en zij raken ze kwijt aan Amsterdam,.. zit niks maffiosi-achtigs bij.
Waarom heb jij haar niet gehosselt dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
je snapt m´n puntquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef Ice22 het volgende:
Dan halen we ze toch bij heerenveen en NEC?
Omdat mijn bankrekening ongeveer 1/50ste was dan die van Eljeroquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom heb jij haar niet gehosselt dan.?
Omdat mijn bankrekening ongeveer 1/50ste was dan die van Eljeroquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom heb jij haar niet gehosselt dan.?
Ik met geert arend roordaquote:
jij bent dus blank?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
Omdat mijn bankrekening ongeveer 1/50ste was dan die van Eljero![]()
en daar deed ze het voor I guess.
En dan dat ze ook nog op zijn type meer valt.
*meldtquote:Op zondag 25 januari 2009 02:03 schreef raaavi het volgende:
Moet iemand meer pics van ze ex?
Heb ze wel gevonden!
You see!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Idd laat hem eerst eens presteren in het Nederlands elfal
zit die op de bank dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
que?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elia zei deze ritme. Elia zit ook op Fok!
fixedquote:Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef Syd het volgende:
afgelopen 2 interlands heeft Elia naar mijn mening wel bewezen dat hij een goede invaller is voor als de tegenstander vermoeid raakt
Daar zit wat inquote:
wat zeg jijż?żquote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elia zei deze ritme. Elia zit ook op Fok!
Als je geen verstand van voetbal hebt kun je beter niks zeggen.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kuyt![]()
Dat Huntelaar daar niet staat is onvergeeflijk
Kuyt
Kuytquote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Als je geen verstand van voetbal hebt kun je beter niks zeggen.
Meer hoefde ik niet te horen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:33 schreef Micson het volgende:
Klacht: Die schijnheilige rotkop van Elia
Ik hoor niks.quote:
Dat vind ik juist weer van KKuyt.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef afcajos het volgende:
Elia goeie man om laatste half uur in te vallen.
Deze quote ik maar evenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Elia. Hij is flink overhyped. En ook nog eens gelinkt met Arsenal
DuSz Jii BeNt DiEj SpAngA SmAtjj VaN eLiErIjOW?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef girliezoetje het volgende:
geen van die meiden is de vriendin van elia hoor! Hij gaat met dit meisje
Kakkerlakkensyndroomquote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
die heeft pas een rotkop, dingsdag. over rotkoppen gesproken, hij pas goed bij ajax Feyenoord.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef sweety1388 het volgende:
Ik weet niet hoor maar elia ze vriendin is echt niet dat meisje op die foto!
Sanne is ze vriendin en hij heeft samen met haar een dochterje Sael ze wonen ik Duitsland en ze gaat al bijna 4 jaar met hem! ken haar van werk
hier een link van haar :
http://nl.netlogstatic.com/p/oo/057/600/57600820.jpg
http://nl.netlog.com/snaa4/photo/photoid=57600304#photos
Dingsdagquote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hij is gdiiSzCriiminEertt door Dingsdag noh.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
liever dat dan een hazentandensyndroom
Jij bent gewoon lelijk, daaromquote:Op zondag 25 januari 2009 02:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee
Wel waren dit wat punten:
Rijk/Zwartt/Smooth talks hebben.
En boven de 18.
Ik zal het ff noteren in me notitieblok.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef girliezoetje het volgende:
hij gaat met een meisje van agga kim is haar naam, en ze gaan 2 jaar of iets zie ze wel is samen pas nog in club vie op een maandag was dat en dit jaar in paard agga zoveel mensen weten dat hij komt ook van den haag he http://lotsoflove-kim.hyves.nl is haar hyves
is raar als hij al vier jaar met die andere meisje zou gaan mensen brabbelen teveel! ja en van dat kind kan wel waar zijn maar dat heb je met die meisjes tegenwoordig voetbalgeil zijn ze! ze willen elia omdat hij vet goed is en veel money maak dit moment hij moet die meiden niet nemen ze willen hem om dat die voetbalt
laters!
Knakengoedquote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Elia is een knakengoede voetballer.
Die ons hopelijk nog veel gaat laten juichen in de komende WK/EK's.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Elia is een knakengoede voetballer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |