Al ging hij naar Manchester City!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:35 schreef McFearless het volgende:
En als hij wel naar Ajax was gegaan was het ook niet goed of wel soms?
Kan iemand me uitleggen hoe die Bosman-clausule in elkaar zit? Ik snap hem nog niet helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Idd belachelijk dat hij een meerjarig contract tekent, terwijl hij van plan is te vertrekken.
Die mentaliteit van tegenwoordig
Nee man, dat snap ik ook wel, maar denk er eens overna:quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe die Bosman-clausule in elkaar zit? Ik snap hem nog niet helemaal.
Hilary is lief.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef Stienn het volgende:
Elia!![]()
tuurlijk draai je er een beetje om heen als je een nieuw contract tekent en er meer mee kunt verdienen. Daarnaast is het slim van Twente want nu kunnen ze straks meer vragen als elia weg gaat in de zomerstop!
TPIUWPquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef raaavi het volgende:
zijn vriendin (als dat nog steeds zo is iig.)
leuk meisje
Bofkont!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ikzal kijken of ik nog wat op me telefoon heb staan (zat bij der in de klas)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zijn vriendin is dus 17 ofzo?
Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zijn vriendin is dus 17 ofzo?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef raaavi het volgende:
Nop, geen fotos.
HDD was tijdje geleden gecrashd.
en me telefoon had ik geupdate, zonder te backuppen..
Je gebruikt "Joop Munsterman" en "Mafiapraktijken" verkeerd in je post..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Tja, de voetballer denkt nou eenmaal corrupt.
De 'clubicoons' van nu krijgen te snel euro- en pondtekens in hun ogen. Toch wel goed dat Joop Munstermann zijn huid duur heeft verkocht, maar hij had zijn best kunnen doen Rob Wielaert te behouden.
Over maffiapraktijken van topclubs gesproken:
't Boeit ook niet. Ik denk alleen nog steeds dat voetballers een stuk ouder dan ik zijn, terwijl de meesten inmiddels een stuk jonger zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Leeftijdsverschillen laten me koud. Ik lach me te pletter als Tom Boonen en Giel Beelen door een stel frusti's worden afgemaakt omdat ze het deden/doen met een zeer groen blaadje.
More than that.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef Parafernalia het volgende:
Too young to drink beer but old enough to suck your dick
Maffiapraktijken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Tja, de voetballer denkt nou eenmaal corrupt.
De 'clubicoons' van nu krijgen te snel euro- en pondtekens in hun ogen. Toch wel goed dat Joop Munsterman zijn huid duur heeft verkocht, maar hij had zijn best kunnen doen Rob Wielaert te behouden.
Over maffia-praktijken van topclubs gesproken:
ik hoop dat twente en gronigen e.d. in de toekomst hun spelers direct aan real madrid ofzo kwijt kan! zodat ajax overgeslagen word!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Maffiapraktijken?
Real Madrid haalt onze beste spelers weg en wij halen de beste spelers van Twente en Groningen en dat soort clubs.
Zo werkt het nou eenmaal in het voetbal. En als je, zoals Munsterman, doet alsof je een grote meneer bent dan moet je jezelf ook als grote meneer gedragen en beseffen dat het zo werkt.
Wij raken ze kwijt aan Spanje en zij raken ze kwijt aan Amsterdam,.. zit niks maffiosi-achtigs bij.
Waarom heb jij haar niet gehosselt dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
je snapt m´n puntquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef Ice22 het volgende:
Dan halen we ze toch bij heerenveen en NEC?
Omdat mijn bankrekening ongeveer 1/50ste was dan die van Eljeroquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom heb jij haar niet gehosselt dan.?
Omdat mijn bankrekening ongeveer 1/50ste was dan die van Eljeroquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom heb jij haar niet gehosselt dan.?
Ik met geert arend roordaquote:
jij bent dus blank?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
Omdat mijn bankrekening ongeveer 1/50ste was dan die van Eljero![]()
en daar deed ze het voor I guess.
En dan dat ze ook nog op zijn type meer valt.
*meldtquote:Op zondag 25 januari 2009 02:03 schreef raaavi het volgende:
Moet iemand meer pics van ze ex?
Heb ze wel gevonden!
You see!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Idd laat hem eerst eens presteren in het Nederlands elfal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |